WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C8 istorija:)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=25596
Puslapis 47

Autorius:  Odeckinas [ Sau 11 2013, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Sveikas, nesenai ir as isigijau C8, tik mano 2.0L HDI. Prireike kaip ir tau - del padidejusios seimos, sio modelio pasirinkimas is kitu tos klases auto buvo kainos, "navarotu" (prie pilnos komplektacijos dar truktu tik Navigacijos, el. duru ir cruise control). ir pan. santykio.
Kuro sanaudos pas mane panasios - siuo metu rodo vidutines 8.6 L su 2800 km atstumu, vid greitis 57 km/h (pagrindinis vaziavimas trumpi atstumai iki 5 km mieste), is vietos paspaudus momentines pakyla iki 30L, trasoje i 7 telpu. o jei nespaudziu ir maziau. manau sanaudos normalios ivertinus automobilio svori.
Del daiktadeziu gale - yra nedideles "kisenes" abejose sonuose prie pat galo virsuje iskart po soniniais langais. Vaistinele ar gesintuvas ten netilps, bet va tempimo trosas, uzvedimo laidai (jei netycia akumas numirtu) ir liemene puikiausiai ten tilpo.
Iki siol turetos bedos - buvo uzsidege "antipolution fault" - preizastis pasikimses PAF (ar kaip ten jis) filtras - viskas sutvarkyta, durniuoja tepalo daviklis - tai rodo tai nerodo, nezinau kokiu budu, bet kazkaip bevaziuojant buvo nusimovusi nuo purkstuko slangute gristamam kurui, tai turejau "dumine uzdanga" kai dyzelio ant variklio pribego tai dar pasidziaugiau, kad ne benzinine auto, o tai ne tik dumu bet ir ugnies galejo buti :)
Nupirkus auto pakeista viskas kas turetu buti pakeista - tepalai, filtrai, dirzai ir t.t. dar pries TA patikrinom visa vaziuokle - teko pakeisti stabilizatorines traukes (perkant jau buvo ta problema "nustatyta") ir zinoma susireguliuoti lempas. Po siu darbu TA be jokiu problemu is pirmo karto praejo, nors TA darbuotojui ir nepatinka sis auto cituoju: "butu geras automobilis jei nebutu Citroen" :)

Autorius:  Paulius [ Sau 15 2013, 15:44 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

1. vaziuojant mieste ir dar trumpus atstumus iki 5km kaip pats rasai be sans pasiekti vidutini greiti 57km/h.
2. isardinai trukstamus navarotus "prie pilnos komplektacijos dar truktu tik Navigacijos, el. duru ir cruise control" galiu pasakyt kad nieko pas tave ner, jau maziau praktiskai ir nebuna.
3. numove purkstuko griztama slangute, pats laikas susirupinti tuo purkstuku nuo kurio numove

Autorius:  Odeckinas [ Sau 16 2013, 09:37 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Taip, rasiau kad vidutinis 57km/h ir kad vazineju trumpus atstumus. Toki greiti rodo todel kad kai pirkau si auto nenunulinau ridos nuo kurios skaiciuoja vid. sanaudas ir vid. greiti. Jei nunulinciau tai ir rodytu kur kas mazesni greiti ir kur kas didesnes sanaudas.
Buna ir maziau navarotu - pvz nebuna parkingu na is esmes daugiau navarotu man ir nereikia nei ju yra dabar. Navigacijos nenaudoju (bent jau kol kas per daugiau nei 10 metu neprisireike). Kitaip tariant is tu esamu navarotu man buvo svarbiausia parkingai del zmonos galimybiu parkuotis, 7 vietos del seimos padeties ir uzsilenkiantys veidrodeliai, nes statyti tenka gana siauroje gatveleje. O siaip lyginant su kitu gamintoju tos klases auto esamus navarotus tai sitam ju kur kas daugiau.
Del purkstuko tai gal neskubeciau kaltinti jo, o greiciau pacias slangutes. Jas vos pakrutinus prabega dyzelinas ir siaip jos labai lengvai nusimauna, tai greiciausiai slangutes susidevejusios. Kitas variantas dar gali btui (bet gal tik sutapimas) kad keiciant salono oro filtra galejo buti ta slangute uzkliudyta ir taip truputi numauta... nes ta slangute nusimove kita diena po salono filtro keitimo, o po pakeitimo ta pacia diena buvo nuvaziuota tik 1 km (nuo garazo iki namu). bet aciu uz pastabas. Stebiu as tas slangutes ir jei pamatysiu kad vel pradeda nusimauti, tai imsiuosi veiksmu...

Autorius:  Paulius [ Sau 16 2013, 10:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

ner prasmes tada nei tu sanaudu rasyt nei vid greicio, kai nenusinulini.
purkstuku abratkes pasikeiti ir stebet nereikia. salono filtra keiciant, kad uzkliudyti griztamasias reikia pakankamai ilgu pianisto pirstu.

Autorius:  Odeckinas [ Sau 16 2013, 11:32 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Na tai ir sakau kad gali buti kad uzkliudyta, bet gali buti kad del abratkiu susidevejimo nusimove ir tiek. na greitu laiku teks keisti pakaitinimo zvakes, tai prie to pacio ir abratkes pakeis...

Autorius:  Paulius [ Sau 16 2013, 14:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

su zvakem bus reikalu

Autorius:  Odeckinas [ Sau 16 2013, 17:41 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

ta as jau zinau, todel pats net nelendu...

Autorius:  Paulius [ Sau 16 2013, 20:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

ne auksiniai puodus lipdo, galima ir paciam viska pasidaryt. As tai sitiem miniveman prates zvakes keisti kai variklis isimtas, tada keitimas 10min uztrunka

Autorius:  Odeckinas [ Sau 16 2013, 21:21 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

va va, kai variklis isimtas tai tikiu kad 10 min uztrunka ir pasikeisti visai nesunku, bet siuo atveju tame ir esme, kad variklis neisimtas...
paprastesnius dalykus (filtrai, tepalai, vaziuokle, smulkus elektros gedimai kas nesusije su kompu) pasitvarkau pats, bet va prie pacio variklio ar sunkiai prieinamu jo daliu nelendu, o siuo metu ir prie vaziuokles nelysciau nors ir reiketu, nes garazas nesildomas, tai salygos ne pacios geriausios :)

Autorius:  arunasbx [ Sau 20 2013, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

daug info apie c8
http://www.planete-citroen.com/forum/fo ... .php?f=166

Autorius:  arunasbx [ Sau 20 2013, 15:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Odeckinas rašė:
va va, kai variklis isimtas tai tikiu kad 10 min uztrunka ir pasikeisti visai nesunku, bet siuo atveju tame ir esme, kad variklis neisimtas...
paprastesnius dalykus (filtrai, tepalai, vaziuokle, smulkus elektros gedimai kas nesusije su kompu) pasitvarkau pats, bet va prie pacio variklio ar sunkiai prieinamu jo daliu nelendu, o siuo metu ir prie vaziuokles nelysciau nors ir reiketu, nes garazas nesildomas, tai salygos ne pacios geriausios :)

zvakiu keitimas uztrunka kelias valandas :)

http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... p?t=143204

Autorius:  tadas1991 [ Sau 21 2013, 19:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Sąmokslo teorijos šalininkai pasakytų, kad čia taktinis sprendimas, padarytas su didžiaisiais gamintojais, kaipo: Bosch, NGK, Beru, Denso... Iskra, Brisk ar rusiškų jau tikriausiai niekas nedėtų? :D

Autorius:  Odeckinas [ Sau 21 2013, 20:41 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

o prie ko cia samokslas? Pvz ir dabar VAZ gamina automobilius, bet bent jau as geriau pasirinkciau ne nauja vokieti, prancuza ar japona negu nauja rusa...
Aisku cia vel kaip paziuresi - Ford Focus Rusijoj irgi surenkami, bet surinkti jau sukurta produkta ir sukurti paciam - du skirtingi dalykai :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 22 2013, 20:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Turiu omeny, kad kai turi tokį variklį po kapotu, kaip folksvageninis 1.6D arba pežocitrinis 1.9D, drąsiai gali sukti pigiausias žvakes, nes pakeisti, jei nuimi vamzdelius - 10min, jei su vamzdeliais - 30-60min.
Tam, kad pirktų brangesnę produkciją, brendą.

Autorius:  Dominykas [ Sau 22 2013, 21:13 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

nezinau kaip tiem bet xmui 2.1TD ishsukau per ~40 minuciu visas...

Puslapis 47 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/