WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 10:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 21:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
pofke rašė:
nerimka rašė:
netikeciau kompu. mazos apsukos yra taupumas

Mažos apsukos taupo, bet ne tada, kai variklis per jėgą tempia.

Tai aš juk ir rasau kad ne per jėga juk as isibėgėju pvz iki 110 ar 120 ir jungiu autopilota ir variklis jau juk vaziuoja pastoviu greiciu jau nebegreitėja ir tada ziuriu kad 6 ryja daugiau nei penktu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 22:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
O tą pastovų greitį jam palaikyt nėra jokio pasipriešinimo?

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 22:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sukimo momento kreivę žiūrėkit ir bus viskas aišku. Kompas sąnaudas skaičiuoja ne iš lempos, o pagal purkštukų kuro dozavimo duomenis, t.y. tiek, kiek pats nurodo jiems įpilti, tiek ir ekranėly rodo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 23:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
2.2 HDi 130 FAP 2179 cm³ 128 KM (94 kW) przy 4000 obr/min 314 Nm przy 2000 obr/min
2.2 HDi 170 FAP Biturbo 2179 cm³ 170 KM (125 kW) przy 4000 obr/min 370 Nm przy 1500 obr/min

kaskokia biski nesamone arba kaska netaip suradau...

2.2 HDi 130 FAP 12,6 s 182 km/h 7,4 l
2.2 HDi 170 FAP Biturbo 10,8 s 200 km/h 7,2 l


pas xm paziurejau tai irgi teoriskai parasyta prie 2000abarotu, bet turba uzpucia tik apie 2200-2300 ir tada jame jega atsiranda,tai ant metu ir susidevejimo reiktu padidint abarotus. tai turetu sanaudos krist apie 2200-2300 sestu begiu o gal net 2400. zinoma kyla greitis...

cia seip bandau samprotaut puse pirmos...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 23:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
as irgi puse pirmos atsipeikejau kad cia hdi turbo, tai prasau ankstesne mano minti apie mazu abarotu geri laikyti ne i tema. as zmogus benzininis atmosferikas dabar. be turbos taupumui tikrai geris tie mazi oborotai, o kaip ten su turba ir ant uzputimo ribos, neturiu praktinio supratimo. pabandyk pavaziuot 5 ir 6 ant 150 ir ant 90, gal kazkas aiskiau pasidarys


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 23:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
neiskaiciau ten pas zmogu katras variantas bet dabar manregis nebelabai tyseli be sraiges paleidzia in gyvenima...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2015, 23:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
2.2 HDi 130 FAP 2179 cm³ 128 KM (94 kW) przy 4000 obr/min 314 Nm przy 2000 obr/min
2.2 HDi 170 FAP Biturbo 2179 cm³ 170 KM (125 kW) przy 4000 obr/min 370 Nm przy 1500 obr/min

kaskokia biski nesamone arba kaska netaip suradau...

2.2 HDi 130 FAP 12,6 s 182 km/h 7,4 l
2.2 HDi 170 FAP Biturbo 10,8 s 200 km/h 7,2 l


pas xm paziurejau tai irgi teoriskai parasyta prie 2000abarotu, bet turba uzpucia tik apie 2200-2300 ir tada jame jega atsiranda,tai ant metu ir susidevejimo reiktu padidint abarotus. tai turetu sanaudos krist apie 2200-2300 sestu begiu o gal net 2400. zinoma kyla greitis...

cia seip bandau samprotaut puse pirmos...


Galia kW ir sukimo momentas yra tuo paciu skirtingi ir susije dalykai. Galia yra koki maximalu greiti pasieksi, o sukimo momentas yra kaip greitai ir kaip lengvai tu ji pasieksi. Isivaizdavimui yra pavyzdys su maratono begikais. Vienas begikas yra liesas(galia kW) o kitas begikas yra "kaciokas" raumenu kalnas( sukimo momentas Nm) tas leisas 100m iveiks greitai, bet jei jam duosi sakykim 50kg svori, tai jis jo nepavilks. Tuo tarpu kaciokas su savo raumenu mase begs letai, bet uztikrintai ir jam tie 50kg nemaisys ne kiek, jis ta distancija iveiks taip pat su papildomu svoriu ar be jo. Taigi, varikliui lengviausia ir jis geriausiai jauciasi kai sukimo momentas yra didziausias, pas mane yra 2.2 125kw ir sukimo momentas ties 1500 yra didziausias, tad vazinedamas tokiomis apsukomis ramiai telpu i 6.6l, o jei neskumu uzmiestyje tai ir 6 nereikia(bet aisku vaziavimas vyksta pagal taisykles). Kiekvienas auto yra sukurtas vaziuoti pagal taisykles ir nesvarbu ar yra 5 ar 6 pavaros, vistiek viskas pritaikyta vaziuoti pagal taisykles ir pavaros perjungiamos ties tam tikrais greiciais, taigi jei pas jus 5 pavaros, ijungus 5 pavara vaziuojant 90kmh tachometro rodykle turi buti ties sukimo momento maximumu. Jei
As jus 6 pavaros, situacija nesikeicia. 6 pavara ties sukimo momento maximumu vaziuojant 90 kmh. Vaziuojant autostrada sanaudos kils, nes sukimo momentas lieka kazkur uznugaryje ir visiskai nesvarbu kiek pavaru. Nereikia galvot jog 6 pavara yra skirta skrist 150. 6 yra vaziuot 90 :) tiesiog turi daugiau laisves pasirinkti pavara esamam greiciui jog atitiktu sukimo momento maximuma. Pvz mieste kaip ir reikia vaziuoti 3 pavara greitis 50. Vaziuoji 60, variklis kaukia, jungi i 4 variklis murkia, sukimo momentas ant maximumo. Esant 5 pavarom, tu neturi galimybes taip padaryt. Nes ijungus 4 apsukos nukrenta per zemai irmasina nebetraukia, o 3 kaukia. Tad toks ir skirtumas. Beja pavizdys paimtas is lempos ir jis nebutinai atitinka realybe, bet esme tapati :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 26 2015, 07:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
paliulis c8 rašė:
audriuxan rašė:
Sveiki,

pamaniau, kad reikia viesai pasidalinti mintimis apie greiciu dezes keitima, nes kuomet pats iekojau info, tai nieko tikslaus neradau tik visokiu nuomoniu prisiklausiau :)
Zodziu dingo 3 pavara, del to turejau remontuoti arba keisti deze.
Nutariau pakeisti i 6 pavaru deze.
Deze radau ir gana nebrangiai (300Lt) nuo Peugeot 807 2.2HDI, tik buvo klausimas ar ji tikrai tiks vietoj 5 pavaru.
Kiek meistru klausinejau, niekas tiksliai negalejo pasakyti. Vieni sake , kad netiks, kiti sake tiks,tik reikia papildomai keisti ir pavaru perjungimo mechanizma, dar kiti sake, kad reikia ir pusasius keisti ir tt.

Tai va, deze tiko kuo puikiausiai, ir nieko papildomai keisti nereikejo, viskas tinka nuo 5 pavaru, tik pacia deze imete ir viskas :)
Na nebent bumbula galima dar pasikeisti, kad butu matyti kaip ijungti 6ta begi :D

Tai kaip supratau keičiama buvo nuo 2.2hdi ant 2.2hdi??? O jei deti nuo 2.2hdi 6ių bėgių ant 2.0hdi 5ių bėgių ???

neuzsides!!!

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 26 2015, 07:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
paliulis c8 rašė:
audriuxan rašė:
Sveiki,

pamaniau, kad reikia viesai pasidalinti mintimis apie greiciu dezes keitima, nes kuomet pats iekojau info, tai nieko tikslaus neradau tik visokiu nuomoniu prisiklausiau :)
Zodziu dingo 3 pavara, del to turejau remontuoti arba keisti deze.
Nutariau pakeisti i 6 pavaru deze.
Deze radau ir gana nebrangiai (300Lt) nuo Peugeot 807 2.2HDI, tik buvo klausimas ar ji tikrai tiks vietoj 5 pavaru.
Kiek meistru klausinejau, niekas tiksliai negalejo pasakyti. Vieni sake , kad netiks, kiti sake tiks,tik reikia papildomai keisti ir pavaru perjungimo mechanizma, dar kiti sake, kad reikia ir pusasius keisti ir tt.

Tai va, deze tiko kuo puikiausiai, ir nieko papildomai keisti nereikejo, viskas tinka nuo 5 pavaru, tik pacia deze imete ir viskas :)
Na nebent bumbula galima dar pasikeisti, kad butu matyti kaip ijungti 6ta begi :D

Tai kaip supratau keičiama buvo nuo 2.2hdi ant 2.2hdi??? O jei deti nuo 2.2hdi 6ių bėgių ant 2.0hdi 5ių bėgių ???

neuzsides!!!

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 15 2015, 01:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
nerimka rašė:
as irgi puse pirmos atsipeikejau kad cia hdi turbo, tai prasau ankstesne mano minti apie mazu abarotu geri laikyti ne i tema. as zmogus benzininis atmosferikas dabar. be turbos taupumui tikrai geris tie mazi oborotai, o kaip ten su turba ir ant uzputimo ribos, neturiu praktinio supratimo. pabandyk pavaziuot 5 ir 6 ant 150 ir ant 90, gal kazkas aiskiau pasidarys

Važiuojant 5 arba 6 bėgiu ant 90km/h kuro vartojimo skirtumas apie litra ir tai manau normalu nes per mazas greitis. O vat pabandžiau važiuot 150-160 km/h tai 6 bėgiu sanaudas rodo + - 14 litriuku dyzeliuko :( :( :( . O vat pabandžiau 2 bėgiu važiuot 30-40 km/h tai rodo kompas + - 3,5 litriukai. Dar nepaminėjau kad auto kažkoks bukas,nenori traukti kol neužkeliu apsukų iki 2000 rmp.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007