WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C8 istorijos tęsinys ir klausimas...
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=31037
Puslapis 12

Autorius:  dj_aris [ Sau 18 2014, 12:40 ]
Pranešimo tema:  C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

Sveiki, seni ir nauji C8 turėtojai... Taip jau atsitiko, kad pirmasis čia pradėjau rašyti. Dabar noriu pratęsti C8 turėjimo istoriją ir paprašyti pagalbos...
Žodžiu teip: viskas su 8 citrina OK, patogu, malonu, saugu ir ganėtinai gražu, tech apžiūrą jau antrą praėjau nieko netvarkant, bet... Viena dieną dingo vairo stiprintuvas, pasižiūriu dirželis sudriskęs, praktiškai nukritęs. Nutempiam į servizą, pakeičia tai ką reikia pakeisti ir išleidžia namo.. Nuvažiavus 15 km variklis užgęsta, užsidega visos įmanomos lemputės..Naktis, tamsu, tempiu namo. Ryte apžiūrėjus paaiškėja, kad naujai uždėtas dirželis išsiplaišiojo, apsivyniojo skriemulius ir t.t. Tempiu vėl į tą patį servizą, paaiškėja, kad suplyšo ne tik generatoriaus dirželis, bet trūko ir pagrindinis diržas :bum: . Aiškinuosi su servizu, kaip, kodėl.. Išsiaiškinome, kad viso to kaltininkas apatinis didydis skriemulys, jis keistas nebuvo, o kai užsidėjo naujas diržas, įtempėjai ir t.t., dėl seno skriemulio šleivojimo numetė diržą, o tas savo ruožtu sugebėjo patekti po pagrindiniu diržu... Taisom, keičiam, darom. O keisti ir taisyti teko nemažai. Bendra suma, su servizo visomis galimomis nuolaidomis 2000lt. Moralas: užkurkite ir pažiūrėkite kokios būklės apatinis didelis skriemulys sukantis generatoriaus diržą.
Dabar prie klausimų, kurie gal kažkur ir yra aptarti, bet bent jau tikslaus ats. nepavyko surasti. Po servizo praėjo apie 1 sav.
Važiuoju, Kūčių vakaras, pyst antipolution foult ir dingo trauka. Stoju degalinėje, uošviai ir silkė už 200km laukia, šeimyna galia šaukia :roll: Gesinu auto, užsikuria, ant laisvų apsukas gali sukti kiek nori.., tariuosi su servizo meistru, imu klemą lauk, uždedu...klaidos pranešimas išliko, trauka atsirado, pasiimu 110km.h auto pilotą ir visus 200km autostradoj važiuoju nenaudodamas pedalų, išsukęs iš autobamo, suprantu, kad traukos nėra... Atgal namo viską vyko taip pat. Vėl servizas: pajungiam prie kompo, tiksliai nepamenu, bet per didelis slėgis turbinoje, eolio yra, FAP regeneracija įvykusi, prieš 400 km, slėgio skirtumas prieš ir po FAP yra 5 su kapeikom (man tai nieko nesako, bet meistras sako, kad FAP gyvas ir neužsikišęs), degalų dangtelio daviklis neveikia. Ok, triname visas klaidas, antipolution foult išnyksta, trauka atsiranda..Valio. Praeina 4 dienos, gaunu pranešimą kokio nesu matęs "Unblock diesel filter", o po kiek laiko ir "antipolution fault". Domiuosi, skaitau, bet tikslaus ats. taip ir nerandu. Mašina pastovėjo, viskas išnyko, 1 diena, vėl tas pat, supykau daviau apsukų normaliai, nepadėjo...Reziume: pranešimai: "Unblock dielel filter", antipolution foult", traukos nėra.
Mintys, idėjos? Ačiū už sugaištą laiką, bet jeigu tai kam nors padės, vadinasi buvo verta tiek rašyti.

Autorius:  devil806 [ Sau 18 2014, 14:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

Pasiulymas tokis: jei nori ramiai ir be stresu vazineti, nuvaziuoji ir isprogramuoji fapa po to ji isdauzai. Sveikiau ir turbinai ir brangaus eolio pilti nereikes ir klaidu nebemetys (aisku gamta nepadekos bet...... )

Autorius:  dj_aris [ Sau 18 2014, 15:06 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

Dėl "operacijos" esu kalbėjęs.. Žinau, kad daro Panevėžį. O kur tai padaryti Klaipėdoje? Ir jeigu slėgio skirtumas prieš ir po FAP yra normalus, tai kur šuo pakastas? Beje, "Unblock diesel filter" išnyko..tik jaučiu neilgam:(

Autorius:  exDalimis [ Sau 18 2014, 16:40 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

dj_aris rašė:
Sveiki, seni ir nauji C8 turėtojai... Taip jau atsitiko, kad pirmasis čia pradėjau rašyti. Dabar noriu pratęsti C8 turėjimo istoriją ir paprašyti pagalbos...
Žodžiu teip: viskas su 8 citrina OK, patogu, malonu, saugu ir ganėtinai gražu, tech apžiūrą jau antrą praėjau nieko netvarkant, bet... Viena dieną dingo vairo stiprintuvas, pasižiūriu dirželis sudriskęs, praktiškai nukritęs. Nutempiam į servizą, pakeičia tai ką reikia pakeisti ir išleidžia namo.. Nuvažiavus 15 km variklis užgęsta, užsidega visos įmanomos lemputės..Naktis, tamsu, tempiu namo. Ryte apžiūrėjus paaiškėja, kad naujai uždėtas dirželis išsiplaišiojo, apsivyniojo skriemulius ir t.t. Tempiu vėl į tą patį servizą, paaiškėja, kad suplyšo ne tik generatoriaus dirželis, bet trūko ir pagrindinis diržas :bum: . Aiškinuosi su servizu, kaip, kodėl.. Išsiaiškinome, kad viso to kaltininkas apatinis didydis skriemulys, jis keistas nebuvo, o kai užsidėjo naujas diržas, įtempėjai ir t.t., dėl seno skriemulio šleivojimo numetė diržą, o tas savo ruožtu sugebėjo patekti po pagrindiniu diržu... Taisom, keičiam, darom. O keisti ir taisyti teko nemažai. Bendra suma, su servizo visomis galimomis nuolaidomis 2000lt. Moralas: užkurkite ir pažiūrėkite kokios būklės apatinis didelis skriemulys sukantis generatoriaus diržą.
Dabar prie klausimų, kurie gal kažkur ir yra aptarti, bet bent jau tikslaus ats. nepavyko surasti. Po servizo praėjo apie 1 sav.
Važiuoju, Kūčių vakaras, pyst antipolution foult ir dingo trauka. Stoju degalinėje, uošviai ir silkė už 200km laukia, šeimyna galia šaukia :roll: Gesinu auto, užsikuria, ant laisvų apsukas gali sukti kiek nori.., tariuosi su servizo meistru, imu klemą lauk, uždedu...klaidos pranešimas išliko, trauka atsirado, pasiimu 110km.h auto pilotą ir visus 200km autostradoj važiuoju nenaudodamas pedalų, išsukęs iš autobamo, suprantu, kad traukos nėra... Atgal namo viską vyko taip pat. Vėl servizas: pajungiam prie kompo, tiksliai nepamenu, bet per didelis slėgis turbinoje, eolio yra, FAP regeneracija įvykusi, prieš 400 km, slėgio skirtumas prieš ir po FAP yra 5 su kapeikom (man tai nieko nesako, bet meistras sako, kad FAP gyvas ir neužsikišęs), degalų dangtelio daviklis neveikia. Ok, triname visas klaidas, antipolution foult išnyksta, trauka atsiranda..Valio. Praeina 4 dienos, gaunu pranešimą kokio nesu matęs "Unblock diesel filter", o po kiek laiko ir "antipolution fault". Domiuosi, skaitau, bet tikslaus ats. taip ir nerandu. Mašina pastovėjo, viskas išnyko, 1 diena, vėl tas pat, supykau daviau apsukų normaliai, nepadėjo...Reziume: pranešimai: "Unblock dielel filter", antipolution foult", traukos nėra.
Mintys, idėjos? Ačiū už sugaištą laiką, bet jeigu tai kam nors padės, vadinasi buvo verta tiek rašyti.

kokiam dalbajobu servise remontavai, kad keisdami genero dirza skyvo stovio nepatikrino? realiai jie turejo tau nemokamai ir pagrindinio dirzo trukimo pasekmes naikint

Autorius:  kokonas [ Sau 18 2014, 16:56 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

FAP reikia kastruoti. ir . baigsis gaug daug bedu.

Autorius:  dj_aris [ Sau 19 2014, 12:18 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

Nenoriu kalbėti apie servizą, jau pozna. Žinau, kad jeigu būčiau ėdęsis ir nervus gadinęs, gal būtų ir tvarkę. Dabar pasėkmių šalinimą apmokėjo iš savęs, aš mokėjau už detales, naują škyvą ir t.t.
Dabar didžiausia bėda tų užrašų mėtymas, traukos dingimas. Žinau, kad FAP pašalinimas visa tai išspręstų, bet pirkau eolys, jis supiltas tvarkingai servize, kompai atstatyti.. Gal kas žino koks turi tiksliai būti skirtumas prieš ir po FAP? Rusų forume skaičiau, kad reikia keisti kuro filtrą ir ultra garsu valyti kažkokį tai sietelį, kitur rašo, kad reikia išvalyti baką ar ten esantį filtrą, dar kiti rašo apie turbinos kažkokių sklendžių neužsidarymą...
Aišku nepamatę to neišsiaiškinsime, bet gal kas turite minčių, kas kaltas jei ne FAP? Ką galima atmesti? Ar gali visa tai būti dėl bako dangtelio daviklio gedimo? Esu girdėjęs, kad jis taip pat įtakoja regeneracijos dažnumą. Gal dėl to pas mane ji normaliai neįvyksta? Bet vėl prieš ir po FAP skirtumas 5...
P.s. pastaruoju metu propagavau eko važiavimą (žemi sūkiai, laisvas kur įmanoma, aukštesnės pavaros) ir norėjau išspausti kuo mažesnes sąnaudas mieste. Gal tai įtakojo, kad nedaviau normalaus "pūtimo" į duslintuvą..

Autorius:  Paulius [ Sau 19 2014, 12:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

norint kad FAPas veiktu tvarkingai tai kuro bako dangtlio daviklis irgi turi but veikiantis. Vaziavimas mazom apsukom irgi padeda uzkisti FAPui. Beto riedant laisvu kompas sanaudas rodo 1.4-1.7L, o riedant ant begio krenta iki 0L

Autorius:  dj_aris [ Sau 19 2014, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

Jo, žinau Pauliau. Šiaip ant laisvų kompas turėtų rodyti apie 0,8L, bet deja taip nėra.

Autorius:  andrewmagas [ Sau 21 2014, 18:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

man 2.2 hdi vienu metu buvo ir daleliu filtras fap ir dar turbinos valdymo vakumas uzsikises. - del tu zaidimu kai vaziuojant uzsidega antipolution - uzgesini varikli - uzvedi ir trauka vel atsiranda ilgai zaidziau ir labai gerai viskas buvo, bet viena diena del to teko keisti turbina. nes turbinai daug darbo prapusti per ta paf ir ji labai pavargo taip pat del turbinos perputimo del vakumo. tai geriau pjauti viska ko nereikia ir pasiziureti vakuma.

Autorius:  andrewmagas [ Sau 21 2014, 18:23 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

aš šiuo metu turiu fiat ulysse be fap dalelių filtro, tai jai buvo kitas įdomus dalykas.
tie kas skundžiatės kad variklis netraukia - nėra traukos, bandote chipuoti. O buvo taip.
ulysse neturi fap bet užtat kažkiokią tai savo ekologija turi tai iš dusliaus eina padavimas į įsiurbimo kolektorių.
važinėjau aš su ta ulysse netraukė - lenkiant galvodavau aplenksiu tą fura kada nors ar kita fūra iš priekio mane nudauž.
tada pas draugą užčipavom nes galvojom kad naturaliai galios truksta
tada kitą dieną linko švaistiklis (tas kas laiko stumoklį) ardom variklį viskas gražu, matuojam purkštukus visi puikiai lygiai dirba.
net purkštukai puikiai išsisuko - ko tikrai nesitikėjom.
pasižiūrim i įsiurbimo kolektorių - o ten pirštas netelpa, nes visi suodžiai aplipe kolektorių ir orui likė panašiai kaip buna nevalytame kamine.
pasitodo tų suodžių gabalas nulėkė po čipavimo ir sulankstė švaistiklį.
tai pamenu kažkas rinkdamasis c8 sakė vienas traukia kitas netraukia trečias pusiau traukia - gal kam naudinga info bus.

Autorius:  andrewmagas [ Sau 21 2014, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

ir kuro sanaudos tos ulysses su tokiu kolektoriumi buvo kosminės. dabar vilniuje važinėjant daugiau 7,8 nekyla

Autorius:  tadas1991 [ Sau 21 2014, 19:31 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

EGR ten vadinasi. O kolektorasą, kai yra EGR, ir veikiantis, labai reikia retkarčiais nepamiršt prasivalyt :)

Autorius:  Paulius [ Sau 21 2014, 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

tadai o tu isivaizduoji kiek reikalu sitiem varikliam 16v issivalyt isiurbimo kolektoriu?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 21 2014, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

Paulius rašė:
tadai o tu isivaizduoji kiek reikalu sitiem varikliam 16v issivalyt isiurbimo kolektoriu?

Įsivaizduoju, todėl tokią lengvą šypsenėlę ir užmečiau. Retkarčiais, tai taip kas 100-200kkm :)
Šiaip, gyvai to variklio busike įdėto dar nečiupinau.
Variklį būtina nusileist, ar užtenka pasiverst į priekį? :D

Ketv. keisiu pakaitinimo žvakes 2,2hdi 407tam - žiūrėsim, kaip ten reikalai kažkur anapus variklio. Aišku, ne busas, tai vietos daugiau turbūt, o gal ir iš viršaus kas gausis. Dažnai jos lūžta? Galima tikėtis bent 80proc. tikimybe ramiai senas atsukt ir naujas susukt?

Autorius:  Paulius [ Sau 22 2014, 11:40 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorijos tęsinys ir klausimas...

pas minivena, nei leisti, nei versti sio variklio niekur nereikia. Nebent purkstukai neissiima, tada galima vietoj isardyti, galima isimti, kaip kam patogiau. Zodziu viskas gerai kol ardosi gerai. o ta geruma daznai sutrukdo purkstukai neisiimantis.
P.S. jei domina galiu foto kaip isemiau purkstukus atsiusti, nes cia ikelti nemoku

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/