tadas1991 rašė:
Paulius rašė:
antras skaicius ne mm, o procentai nuo pirmo skaiciaus, bet siuo atv aukscio skirtumas iseina 10mm
Aš suskaičiavęs ir pasakiau, kad centimetras. Rato aukštis bendrai mažėja 21,5mm. Pas tokį sunkvežimį prošvaisa nėra labai maža, tai žiemą problemų nebus, nebent užmiesty nevalomuose keliuose arba kaime gyvenama. Bet čia naujo rato, o senas 65proc. yra beveik tas pats, kas naujas 60proc. Dar to nebuvo, kad dėdamas padangas dėl 5proc. sukčiau galvą. Kokiam Civicui ar CRXui tai suprasčiau.
Na pas šitą auto su padangom ir ratų išnešimais sužaista kaip ir ant visų prancūzų - ant ribos. Jūs čia dėstote teoriją o realybėje yra kitaip, pas mane dabar uždėtos 215/60R16 visos po 7mm mėsos, bet dvi Michelin, dvi Vredestein, taigi teoriškai viskas kaip ir taspats, bet fiziškai sudėjus ratus gaunasi, kad Michelin aukštesnės ir siauresnės už Vredestein tais pačiais 10mm.
Tai čia vienas pastebėjimas o kitas tas, kad ėjo šie modeliai ir su 215/65R15, na teoriškai vėl lyg ir viskas gerai, bet ne praktiškai, todėl aš isitikinęs, kad uždėjus 215/65R16 susukus vairą padanga jau liesis į posparnį, nes susukus vairą su 215/60R16 ten nebelieka tarpo net ir 5mm, aišku šitas variantas dar priklauso koks ratlankių plotis ir išnešimas. Pasakyt, kad tas 1cm nieko negroja lengviausia, nors teoriškai taip ir turėtų būti, praktiškai gali pasirodyt, kad skirtumas tarp tų padangų tik plotyje, nu tikiuosi supratot ką norėjau pasakyt....