Tai ką, mielieji, atėjo metas varyt mašiną į pirmąją tikrą/normąlią/pilną (pasirinkit patys tinkamiausia žodį

) techninę apžiūrą. Taigis, šeštadienį "atstovėjau" beveik trijų valandų eilę centrinėje Vilniaus Tuvlitoje. Truputį nerimavau, kad gali dėl "ksenonų" pramest, ale viskas praėjo kuo sklandžiausiai ir lipduką gavau dviems metams. Lapelyje įrašė "BE TRŪKUMŲ". Geras. Anksčiau tai būdavo "nedideli trūkumai", o čia visai be trūkumų. Tiesa, kas patiko, tai CO kiekis... apžiūreklių kompas parodė 0,01 procento. Vienu žodžiu, pučia deguonį pas mane iš duslios.

Ai, ir dar va kas galėtų būti jums įdomu, tai kad jau pravažiavau 38 815 km, o kaladėlės dar vis gamyklinės ir net neįpusėjusios dilti. Stabdžių tikrinimo stendas parodė 2,2 ir 2,4 kN(priekiniai) bei 1,5 ir 1,6 kN (galiniai). Rankinis iš viso ledas - 1,1 ir 1,1.
O dėl ksenonų, tai nė pusės žodžio nepasakė. Šiaip galvą po kapotu tai buvo įkišęs ir visokių plastmasių priveržimą tikrino. Pas mane kadangi ksenono blokeliai sudėtį į patį faros gaubtą, tai jokie laidai nestyri. Gal dėl to ir nesikabinėjo? Net neklausė, ar čia gamyklinis "navarotas" ar pačio susimontuotas.

Patikrino tik ilgų-trumpų švietimo kampus ir psio. Tai vat tokie tie įspūdžiai iš tech. apžiūros... viskas kaip ir idealu būtų, bet va vieną trūkumą vis tik aptikau pats... aprudyjus duslė jau.
