xamas rašė:
negi tu esi toks auto specialistas ir zinai kokios technologijos yra naudojamos? Kodel tas fordas turi per 5 metus suput? Greiciau xsarute nupezes nei tas fordas, jau ir opeliaii nerudyja. Pamirsk 20 metu senumo auto ir ju bedas. o ka reiskia ciupinejau skardas? Gal dazus buvai nugramdes ar spektograma darei?

Nu ka as tai galiu pasakyt, Xamai! Teko man matyti, kaip buvo "atkalinejamas"po avarijos dvieju metu senumo ford mondeo, kuris yra atseit VISAS cinkuotas su kruva pribumbasu, pagerinimu, hermetizavimu ir t.t. Pamatytum tu ta vaizdeli, kuris man buvo atsiveres, tai nuomone savo smarkiai pakeistum! Kaip tau atrodo, ar normalu, kad cinkuota masina per savaite po avarijos surudyja taip, kad atrodo, jog puse metu lauke stovejus? Masina net nebuvo papuolus po lietum ir visa ta savaite prastovejo garaze (ir tikrai nedregname)! Be to, meistrai, kurie lygino ta masina, sake, kad skardos visiskai niekam tikusios! Jei masina dauzta, tai arkos maksimum du metus laikys, o vat naujos, nedauztos, sparnai sake atlaikys maksimum penkis metus, o paskum rudys juos vis tiek ispus!

Daznai sukiojuosi kebulininku tarpe, tai tikrai zinau, kas ir kaip! Va, i dar viena atveji prisiminiau, kai pasakojo, kad kazkuri ten Z klases bemva atkalinejo po avarijos! Sake, kad to Zeto skardos palyginti su senaisiais porshais, kuriu Lietuvoje jau tikrai nemazai priviso, kaip kardonas! Rankomis atlankstyti galima! O vat to senojo parsho blieku su irankiais vienas asmuo nelabai gali atlenkti!
Griztant prie opeliu, tai turiu du pazistamus, kurie nusipirko nuliovas astras! Vienas per metus pravaziuoja ~30 kkm, o kitas apie 15 kkm! Kebului garantija duota 5 metams! Pas pirmaji rudys issoko po nepilnu metu, o pas kita po pusantru! Vat tau ir superinis nauju technologiju opelis!
