WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 16 2012, 22:01 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tadai, tai kai jau turėsi išėjimą į eterį - duok žinią kaip "audros" pavyko :). Lauksime ir seksime tavo veiksmus :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 22 2012, 18:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Audros baigėsi tuo, kad vienišas kablukas su dauguma mano daiktų stovi kažkokioj kaimo degalinėj ir reikia kažkaip pargabent mašiną į Lietuvą nuo Bilbao (tiksliau kaimas 25km nuo šio miesto). Aišku, pigiai. Arba sutaisyt vietoj. Arba atiduot į šrotą, su dokumentais ne ant manęs.
Pramušo tarpinę, o gal net ir galvą. Įtariu, kad galva vistiek bus sumėtyta, nes užkaito gerai.
Tarpinę ir dinamometrinį raktą galima atsisiųsti paštu pigiai iš Lietuvos, o šlifuot esu girdėjęs, kad teko vienam veikėjui iš forumo kažkur vokiečiuose BX19D galvą pasidėjus ant lentos ir veikė motoras dar ilgai. Bet tam būtų gerai atsigabent čia iki Galisijos, Santiago, dar geriau Vigo, nes ten būsiu nuo rugsėjo iki gruodžio galo. Tik ką daryt ir kaip patikrint, ar netrūkus pati galva? Kiek žinau, net nuėmus ne visad matosi. O gal su trūkusia galva, bet tvarkinga tarpine įmanoma šiaip taip parvažiuoti, kažką padarius? Pučia kompresiją į antifrizą, ir smarkiai, fontanas vos užvedus variklį (variklis labai sunkiai vedasi ir dirba tik minant gazą, nors šiaip visad buvo iš pusės abaroto ir net prie minuso dirbo be susipurtymo)

Nuvažiavęs tris šimtus stojau Lenkijoj pasiveržti atsileidusio bėgių traukių kampinio mazgo (matyt, keisdamas įvorę, nedaveržiau ar pagailėjau jėgos), patikrinti, ko purtosi staigiai minant pedalą lekiant greičiu 80-100kmh, gal nepriveržiau apatinio kronšteino pagalvės (keičiau sailenblokiuką). Tuo pačiu su plaktuku atkaliau kreivą ratą ir nupurčiau išdaužto veidrodėlio stiklus, nes sėdėdamas remontuojamo kelio sušiktoj siauroj kolonoj užsižiopsojau ir nespėjęs išsukti bakstelėjau ratu ir veidrodžiu į vieną iš tų durnų stulpelių (vokiečiai kažkaip net tokiam kely sugeba rasti vietos pilnom dviem eilėm, o ten vienam trūksta).
Kaist pradėjo jau įlėkus į autobanus Vokietijoj. Laikiau apie 100-110, paskui kai sutemo ir pasidarė smagu važiuoti (tai pats lenki, tai praleidi, tai tave lenkia), myniau greičiau, nekreipdamas dėmesio į dideles apsukas ir džiaugdamasis, kad nuo 115-120 (pagal navigaciją, spidometras rodo +10) dingsta stebuklinga vibracija (gal guolis ar granata kažkurios pusės, nes tas stiprėja sukant į kairę, tad visuose vingiuose kairėn stengiausi laikytis pirmos juostos. Kaitimą suvariau visiškai užrūdijusiai aušinimo sistemai ir galvojau, kad tiap pat, kadangi viskas ten iš aliumo, gali plaukioti antifrize vandens pompos sparnuotė, nes kad ir kiek antifrizo dingo, jis pilant naują vistiek buvo rudas rudas. Bet matyt jau buvo prasidėjęs progresas. Kartais autobane prireikdavo valytuvų ir apiplovimo, nuvalyti antifrizą nuo stiklo, bet tai nieko tokio, nes temperatūra, nors ir buvo aukšta, ant raudono labai nelipo. Lipt ant raudono pradėjo Prancūzijoj kalnuose, bet atsukus pečiuko sklendę ir įjungus ventiliatorių greitesnius rėžimu viskas buvo gerai. Keliskart dasipyliau sustojęs patikrinti antifrizo lygio, nes užsidegdavo perkaitimo lemputė (kylant į kalną), po kokį puslitrį, ne bėda. Pralėkiau visą Prancūziją taip pat greitai, kartais palenktyniaudamas su visokiom sportinėm ir pižoniškom mašinom siauruose keliuose, kur greitis 110, bet kur vėl 130, aišku jos mane aplenkdavo, nes nei greičiu nei akseleracija su 44kw nepašokinėsi :) Nors temperatūra visad buvo didelė, bet dasipylus antifrizo aušinimo užteko ir be pečiuko, tad buvau laimingas, kad mašina tokia kantri ir beveik įsitikinęs kad atlaikys į priekį ir dar atgal (galbūt jau su vandeniu).

Dar Prancūzijoje, bet jau netoli Ispanijos turėjau problemų su kuru. Nežinojau, kiek ta lempelė gali degti, nes niekad nevažiavau iki ribos (o kelionėje prieš tai ji išvis dar neveikė). Pasirodo, neilgam. Vos jai užsidegus iškart pražiūrėjau degalinę, bet buvo ženklas, kad sekanti už 53km, tai ne bėda. Bet artėjant skaičiui 50 nesimatė jokios info apie artimas degalines... Mašina pradėjo kartais užsigazuoti (toks jausmas, kaip įsijungus turbinai, reik atleist pedalą, nes šauna į priekį), pasirodė ženklas apie degalinę už dar 30km. Nuvažiavus dar penkis buvo aikštelė, mąsčiau ar stot, ar bandyt ar važiuot. Žinojau, kad sustojęs galiu nebepajudėt arba tada tikrai nebeužteks. Visgi sustojau ir nesuklydau, nes užgeso prieš pat sustojant parkavimo vietoj. Ėjau ieškot kuro. Keli prancūzai, kaip visad suvaidino, kad nemoka anglų kalbos. Nuėjau pas fūristus, ačiū Dievui, jų ten buvo labai daug. Ispanai nepadeda, ženklų kalba paaiškina, kad nebeįmanoma nupilt kuro, nes matuoja elektronika ir matosi per GPS, portugalai išvis pikti ir net nekalba, savo nesuprantama kalba siunčia "varpelis". Supratau, kad gali padėt nebent savoji Europos pusė. Kagi, lenkiška fūra tuščia, o ir perdaug nesinori į juos kreiptis. Suradau vakarieniaujančius bulgarus, o jie pasirodė labai maladiec žmonės, tad su savo vargana rusų kalba pavyko išaiškinti, kad reikia saliarkos ir be problemų nusiurbė 5l dyzeliuko, kurie man kainavo 5Eu, tai pusantro karto pigiau nei degalinėj. Supylus lempelė užgeso, tai reiškia, kad ji užsidega likus gal kokiem 3-4l, o tai labai mažai, pavojinga. Truputį pavargau, kol Lukasas tą dyzelį pasiemė ir pasiekęs degalinę prisipyliau sočiai. Ant sienos viskas tvarkoj, apie pirmą nakties sustojau šiek tiek numigti, nes jau buvo šakės. Pajudėjau paryčiais, nuvažiavau kažkiek, bet vėl kaito variklis, net nešildė pečiukas, vadinasi, antifrizo beveik nėra. Sustoju pasipildyti, bet pasirodo, apsiblausęs ryte užsiroviau ant avarinio sustojimo (nuokalnė) juostos. Ten skalda, ir jos gal koks metras... Be šansų. Biškį pakasiau rankomis, užvedu variklį, škyvas pradeda svaidyti akmenukus. Išsigandau, užgesinau, ėjau atkast škyvo ir bekasdamas iškasiau jau nukritusį genero dirželį. Kad tave kur biesas, susinervinau, kad nepapultų prie pagrindinio, nes plastmasės, kaip ir kiekvienoj senoj mašinoj, jau pamačiusios deformacijos. Būčiau dar kažkaip išsikasęs ir po 20cm-50cm išjudėjęs, bet kitoj autopistos pusėj sustojęs ispanas irgi su kažkokiu gedimu iškvietė policiją ne tik sau, bet ir man. Atvažiavo, patikrino dokumentus, paklausė, ar mašina galės toliau važiuot (pasakiau, kad diržą užsidėsiu ir uždėjau prie jų), paprašė užvesti variklį, ar tikrai dirba (atsisakiau ir pasakiau, kad bijau dėl pagrindinio), taigi vistiek iškvietė tralą, nuvarė pas ispaną. Atvažiavo tralas, prikabino su kabliu ir ištraukė. Policia sakė, kad turėsiu sumoėti 100Eu, taigi bandžiau paaiškint, kad galiu sumokėti tik kortele, nes nepakaks grynų, bet tralistas kažkodėl visiškai nekalbėjo a pie pinigus ir pasakė, kad nieko nereikia. Matyt, bandys atsiimti iš mano draudimo, nes Ispanijoj tokia tvarka, jei kas tau nutinka - moka draudimas. Bet pas mane tik civilinis, tai nebent įrodytų, kad padaryta žala Ispanijos valstybei? Žodžiu nuvažiavau iškart, nes būtų dar vežę ant tralo iki saugios vietos (aikštelės ar degalinės). Variklis vistiek kaito ir nešildė pečius, užsidegė lemputė, ieškojau, kur sustot. Išsukau iš magistralės, sustojau provincijos degalinėj. Vos sustojus pasipylė garas iš po kapoto, variklis labai purtėsi. Užgesinau, atsidariau kapotą, palaukiau kelias minutes supyliau likusį antifrizą, pabandžiau bent trumpam užvesti ir iškart gavau fontaną. Palaukiau, kol iki darbinės atvės variklis, nusipirkau dar antifrizo (kol pavyko išaiškinti, kas tai yra, nes ten buvo atskirai nuo degalinės visos automobilių prekės, o pasirodo reikia anticogelante, padėjo žodis ANTI antifrizo pradžioj), supyliau. Bet nieko, vistiek fontanas. Lygiai taip pat fontanas ir atvėsus iki 40C. Supratau, kad į kursus laiku jau nebepateksiu.
Jo, tai susiskambinau su keliais žmonėm, tėtis tiesiog patarė pamest mašiną ir kaipnors pasiekt sau reikalingą vietą. Susitariau su degalinės operatorium, kad mašina stovės iki šeštadienio, bet nežinau ar galėsiu ją taip greit patraukt, nes atstumas 600km, kurį nuvažiavau dviračiu, traukiniu, o tada autobusu. Pradžioj dviračiu važinėdamas aplinkėse radau keletą autodirbtuvių bent pasiteirauti kainos, bet visi atostogauja čia rugpjūtį, tai nors imk ir kask šulinį uoloj. Niekas nekalba angliškai, net paskambinus 112 net nebando kalbėti šia kalba, nes nemoka nieko. Angliškai kalbėjo britai, gėrę alų tos degalinės bare, laukiantys, kol juos paims dirbti, ir psichologijos magistrą turinti moteris, kurią man netyčia pavyko sutikti maždaug Ramygalos dydžio miestelio traukinių stoty. Ji man davė trūkstamą eurą bilietui ir padėjo viską išsiaiškinti, nukreipė pas žmones, kurie vyksta į tą pačią man reikalingą autobusų stotį, taigi viskas įvyko daug greičiau ir paprasčiau). Pasiekiau Santiago tą naktį ketvirtą ryto, vėlavau tik para, visai neblogai.

Manau, jei atsikėlęs po to sustojimo pamiegot būčiau pirmiau prieš važiuojant patikrinęs antifrizą, viskas būtų baigęsi gerai, gal tiesiog kažkur truputį papildomai varvėjo ir pravažiavau su labai mažai jo sistemoje, galiausiai ir beveik tuščiai, nors variklis tam žvyre dar dirbo puikiai.

Ką daryt su mašina? Komodum - šią savaitę 1400EU + PVM, už dviejų savaičių 1300EU+PVM. Užsikruškit, už tokią kainą C15tukas išeina geros būklės ir gerų metų net ir Ispanijoj, kur brangios mašinos. Jei ją parvežus Lietuvon, net nežaidęs permesčiau turbininį variklį iš dužusio BX.

Bet kuriuo atveju, nors ir truputį liūdna, plius išleidau jau dabar daug pinigų viskam ir dar daugiau išleisiu, buvo smagu važiuoti, gražu ir malonu, o numyniau 3000 su biškiu per maždaug 40h. Kas daugiau? Su tokia lėta mašina ir vienas, ta prasme, ne vienas vairuojantis, bet vienas mašinoje ir taip pat kelyje? :)

Ai tiesa, dar penktadienį po pietų buvau technikinėje, tiksliau vakare, prieš pat šešias. Galiniai stabdžiai beveik nestabdė, mažiau nei 1. O kadangi tiek mažai, tai mažas 0.4 skirtumas sudarė didelę esmę ir netiko. Taip pat, nors iš mašinos niekad nemačiau juodo dūmo, vistiek buvo per didelis dūmingumas. Manau, kad dėl to, kad iš garažo važiavau tiesiai į TA be jokių prapūtimų ir pravaikymų. Įvertinimas - NEIGIAMAS.
Po to iškart išlėkiau pravaikyti, gręžiau trečiu bėgiu iki 100 (bėgiai čia labai trumpi, praktiškai ketvirtą metu ties 40), bet juodas dūmas taip ir nepasirodė. SUpratau, kad tikriausiai dabar jau būtų gerai, nes nedaug viršijo ir taip.
Bet stabdžių jau nebebūčiau pajėgęs taip greit sutvarkyt. Įtariau, kad reikia pakeisti vieno cilindriuko rem komplektą (kito buvau pakeitęs iš gautų su mašina atsargų), tad robete spėjau prieš septynias nupirkti paskutinį turimą, bet supratau, kad vietoj reguliatoriaus trišakio negausiu, o be jo galas normaliai nestabdys, plius prasikruščiau visą naktį ir ryte neaišku ar praeičiau TA. O man reikėjo išvažiuoti jau trečiadienį, o ne šeštadienį po pietų.
Tad ir nesikrušau, dėjau ant biurokratijos ir išvažiavau šeštadienį anksti ryte. Pravažiavęs Lietuvą aprimau, o Lenkiją ir jų patrulių reidus (stabdo patikrinimui vidury dienos kamščiuose ir taip juos dar padidina :appl: ) nusiraminau visai.
Lipdukus, tiesa, turėjau. Vogtus, nuo brolio mašiniuko. Pasirodo, 2014 lipdukai jau nebe perforuoti ir normaliai nusilupa, kaip ir senieji.
Tai tegu prakeikia mane liuka ir panašūs įstatymą gerbiantys piliečiai.
Sakiau, kad žvengsiu, jei pavyks, o ir pavyko, tik problema atsirado kita.

Tiek, dabar bandysiu surast čia EL CORTE CHINO. Reik prisipirkt visokio kinietiško Š, kad galėčiau gyvent, nes beveik viskas liko mašinoj, turiu tik tai, kas tilpo į mažą kuprinę ant pečių. Net indų neturiu, valgyt iš ko, o bendriko virtuvėj tik puodai ir keptuvės.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 22 2012, 19:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Išprotėjęs tu , Tadai, visiškai :mrgreen:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 22 2012, 19:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
itariu daug daug padejai tam varikliui pildamas salta antifryza ar vandeni ant tuscios verdancios sistemmos....

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 22 2012, 20:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Kostas rašė:
Išprotėjęs tu , Tadai, visiškai :mrgreen:

Pritariu :drunk: ,ir galvoju kad galva tikriausiai bus trukus :( ,teks tau jauciu palikt ji ten :(

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 22 2012, 21:55 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nežiūrint į tai kas nutiko - aš didžiuojuosi, kad mūsų c-entuziastų gretose yra toks jaunas ir rįžtingas žmogus, kuris užsibrėžęs tikslą jį pasiekia.
Bravo Tadai, esu tikras, kad neprapulsi ir dar įdomių mums istorijų savo metraštyje parašysi. Su tavo entuziazmu ir gabumais - rasi manau vietoje pajamų šaltinį. Laikykis :!:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 07:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Dominykas rašė:
itariu daug daug padejai tam varikliui pildamas salta antifryza ar vandeni ant tuscios verdancios sistemmos....
Vienareisksmiai - taip, "padeta" jam kapitaliai... Tado vietoje bandyciau ieskotis servisiuko ar palankios vietos aplinkui ir tvarkytis pripuolamai paciam - kastai tikrai bus daug mazesni nei gabent masina cia. Kita vertus, kiek gi gausi is ispanu sroto - smulkme, o ir be transporto savo liekama... :roll: Nezinau, spresti lieka jam paciam. Aisku, tokie "nuotykiai" idomu, ypac kai nutinka kazkam kitam, bet siaip tai nesuprantama man viena: nafig atkalineti vos ne nuo nulio masina vien tam, kad ji po 3000 km butu nebeveiksminga ... :?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 08:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
o tuo tarpu skelbimuose.........

http://www.autogidas.lt/citroen-berlingo-ii-d-komercinis-autosu-buda-2003-0123758981.html

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 11:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Skelbimuose gal ir geras variantas, bet man brangokas. O ir komercinis, būda krovininė - mokėk už kelius visur, kur važiuoji. Lietuvoj reik mokėt, užsieny reik daugiau mokėt. Berods net autobanai būtų mokami. Plius, naujas DW8 variklis, man labiau imponuoja senieji paprastieji XUD, nes jiem viskas tinka. Įsivaizduokit, kiek prakankinau šitą, kol vargšelis nebeatsilaikė. Koks XMo 2.5 būtų nusprogęs jau autobane.
O svarbiausia - nauja versija po devyniasdešimt kažkelintų. Vairas jau nebe tas, kokio norisi. Jūs galit vairuot ką norit, bet mano visos mašinos su vienšpikiu vairu :)

Dominykai ir Saulynai > Ar taip jau tragedija dapilti puslitrį ar litrą antifrizo į verdantį variklį prie esamų penkių ar šešių (t.y. pirma į radiatorių, kur jis susimaišo su karštu ir taip pat beveik užverda), kai sustoji AutoVia SOS telefono juostoj, o temperatūra ant saulės kokia 50C, o mašinoj gal ir daugiau? Nemanau, kad tragedija ir gadinimas, juk nepili apvertęs bonką ir įsodinęs ją į radiatoriaus kakliuką, pamažu supili, nes ir burbuliuoja kažkiek, ir lygis karštos sistemos labai banguoja.
Vanduo salone įkaista, kad geriant jau kaip dar pokarštės arbatos, tad ne toks ir šaltas ir tas antifrizas. Taip pat, nėra laiko laukt dvi tris valandas, kol variklis kažkiek pravės, nes reikia skubėt ir į Ispaniją ir gali koks asilas prancūzas iškviest Policia arba vietinį ADACą :?
Daug antifrizo pyliau tik tada, kai jau ten sustojau, bet koks tada skirtumas, vistiek jam jau buvo basta, ir tai beveik jau supratau, tik norėjau įsitikinti.
Kaip ir sakiau, jei būčiau tada atsikėlęs po miego patikrinęs sistemą ir dapylęs, nebūčiau turėjęs jokių bėdų ir davažiavęs. Pramyniau 20km beveik tuščiai, štai ir rezultatas. Lemputė trūkumo neveikia, tikriausiai daviklis kaltas, pvz rūdim užnešti kontaktai lieka šlapi net nukritus lygiui.

Sumąstysiu kažką. Gaila, kad mamos pusbrolis su tralu dabar Rusijoj, tai net neina susiskambint, gal ką padėtų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 12:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Va taip atrodė variklis autobanuse ir autoviose. Įsivaizduokit, kas ten dedasi pačioj sistemoj. Kaip ir sakiau, šlangos traškėjo spaudant jas rankom.

Paveikslėlis

O taip - atsargiai prasukus kamštį ir atsitraukus.
Paveikslėlis

Bet grįžtant iš Ispanijos pavasarį nupirkus temperatūra kilo aukščiau 90 tiktai Barselonoj kamščiuose. Tada buvo šiek tiek vėsiau, bet Ispanijos pietuose jau buvo galima net naktį vaikščiuoti su maike ir šortais. Na bet ir važiavom tada 75-90.
Pakilus iki Vokietijos ir Lenkijos, temperatūra jau nekilo aukščiau 60-70, o Lietuvoje tada kaip tik buvo prisnigę, tai vienu metu važiuojant lėtai apledijusiu Kybartų keliuku su vasarinėm padangom temperatūra buvo vos 40.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 13:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
paskui dar parodysiu, kaip suchaltūrinau tą veidrodėlį, kad galėčiau kažką matyti už savęs. Mieste tai dar dar, bet greitkely nepakanka dešinio ir centrinio...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 19:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
varkselis mazylis...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 20:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vistiek jis šaunuolis, puikiai ir maloniai važiavo :) tikiuosi pavyks nepalikti ir nebus nutemptas ir sėkmingai grįš į Lietuvą, ar padarytas davažiavimui arba nevažiuojantis, bei gaus dovanų širdelę su 22 papildomais kilovatais :)
Bet kuriuo atveju, čia vistiek tik daiktas, o jei netarnauja žmogui, iš jo jokios naudos. Turi atidirbt už įdėtą darbą, bent ne finansine prasme, o nekomercinė mašina retai atsiperka kitaip.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 20:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Jo ,liudna;ta :(,bet tu bachuras -optimistas :taip: :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgp 23 2012, 21:05 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
gal ir optimistas, bet kai matai kas ten iš radiatoriaus bėga, tai rykščių reiktu už tokį aplaidumą. O dar žinant į kokius pietus važiavo. Kai Marselyje gyvenau, tai ten dienomis minimum +37 būdavo, visai naujas (500km rida) 6golfas su 2,0tdi ir tai nenustodavo ventiliatoriai suktis visu pajėgumu. O čia, smaugti seną gaidį, be skysčio ir su tokio dumblo likučiais.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007