Cituoti:
Taip tikrai . Bet tai nevisai legalus importas buvo . Taip, kad to laikyti kaip rimto bandymo būti USA rinkoje negalima.
Rimtas bandymas buvo, iki naftos krizės 1974. Po to buvo vadinamieji pilkosios rinkos importai, kuriems PSA visai nepritarė (dėl to lentelės not for sale in USA ant kai kurių mašinų), apie jokius bandymus kalba net nėjo.
Cituoti:
Aš manau, kad USA bijojo konortiško vidutinės klasės europietiško automobilio , todėl ir neįsileido jo .
kas be ko, DOT stengėsi įvesti kažkiek proteguoti savo rinką, bet kad turėti USA kažkokią apčiuopiamą rinkos dalį reikia ta kryptimi dirbti dešimtmečiais. Va audi kiek jau metų bando... be to, >> nesigauna vidutinės klasės - pvz naujas pilkosios rinkos importuotas CXas kainavo tiek, kad tiko tik į aukščiausią klasę... DS ir SM, kurie iki to buve legaliai importuojami, irgi buvo brangios mašinos. Čia pirmiausia kaštų klausimas - europiečių gamintojui pelningai USA rinkoje dirbti galima tik turint vietoje (arba kur nors Meksikoje) gamyklas. Nors ir tai nebūtinai - VW koncernas turi gamyklas Meksikoje, bet kiekvienais metais USA rinka jiems atneša milijoninius nuostolius. O čia ant kulnų lipa japonai su savo pigia jena ir to pasėkoje pigiomis mašinomis...
Įdomu kad tas naujas PSA vadovas Streiffas padarė pareiškimą kad neva tai atgaivins operacijas Šiaurės Amerikoje. Skamba pavojingai, ta prasme kvepia nepagrįstais nuostoliais. PSA produktai, nekalbant apie tai kad nėra pritaikyti tai rinkai, dar būtų ir stipriai per brangūs. Galima pvz paimti bet kokį >> modeliuką, kainą eurais paversti į dolerius ir pažiūrėti ką iš pvz. lexus.com už tuos pinigus išeitų paimti....