Na štai, jautruoliai
Zeus, gali nesinervuoti, moderatorius šitos temos tikrai nerakins.
Jūsų visų pasiklausius, tai atrodo, kad geresnių ir patikimesnių mašinų nėra pasaulyje.
Pasimokinsit iš savo klaidų ir sakysit, kad teisus buvo msxm. Kaip suprantu, dauguma čia dabar besiputojančių tik neseniai palyginus važinėja su "dieviškaisiais" xm ar xiusha. Ar atsimenate tokį mmeshka? ar pamenta, ka jis sake apie šituos hidraulinius nesusipratimus?
Kažkas ten man replikavo, kad pinigų gailėjau remontui ir pas šudarankius vežiau taisyt. Dėl pinigų - 6555 Lt. remontui nemanau, kad pagailėta... ypač kai beveik kiekviena savaitgali pats po ta mašina gulėdavau... O dėl meistrų... nemanau, kad dr. Alvydas ar citroligoniai yra šūdarankiai
Pasistengsiu trumpai nupasakoti savo mašinytę (pradėsiu nuo išorės, tada į salona ir po kapotu):
1. kebulas pakankamai neblogas, nerudijantis. I kartos xme gaidiškas keleivio veidrodėlis, užrūdijo bagažines atidarymo mechanizmas (pačiu netikamiausiu metu), sugedo valytuvų mechanizmo varikliukas.
2. Salonas neblogas, jokia lempute perdegusi nebuvo (kaip čia vienas veikėjas bandė ironizuoti), tačiau durų užrakinimo kėlikliai labai blogai sukonstruoti - vienkartiniai - nusimauna ir neuzsideda, nebent klijais. Nuolat užrūdija aukščio reguliatoriaus traukė. Nuolat dingsta kontaktai dėdynių valdymo mygtukuose. Pašalus nebeužsidarė durelės - reikėjo į celofaninį "rūbą" idėti užrakinimo mechanizmą. Sugedo galinių durelių uždarymo mechanizmas. (Tačiau man nesugedo klima ir jos valdymas, nesugedo sklendžių varikliukai).
3. Važiuoklė tragiška. Nuolat byra stabilizatoriaus traukės (šiek tiek ilgiau laiko tik lemforderiai), vairo traukės (ir jų antgaliai ir tie "obuoliukai). Keičiau priekinių ratų guolius. Nors vaziavimas lygiu keliu minkštas, tačiau labai durnai hidraulika "surenka" duobes. (Tačiau man neišklišo galiniai ratai ir net guolių nekeičiau

). Rankinio trosas užrūdijo.
4. Vairo kolonėlės neteko remontuoti, tačiau prieš parduodant jau reikėjo ne tik tą jūsų pamėgtą "remkoplektą" dėti, bet ir mechaniškai stipriai tvarkyti.
5. Automatinė greičių dėžė sugedo. Apie "malonuma" ja išimti patylėsiu.
6. Mechaninių dėžių traukės labai mėgsta užrūdyti.
7. Pats variklis labai geras ir smagus (2,1td) (tiesa alkuninio salnykas ir "veliaveles" dekti tik originalus, nes labai greitai vel bedu turesite), tačiau turbina pradejo tepala leisti.
8. Priekines lempos gaidiškos - tiek ta pertvarėlė, kuri pasidaro matinė, tiek reflektoriai prašosi NUOLATINIO plovimo.
9. Na ir nuostabioji hidraulika.... siurblys pavargęs, stabdžių kranas, aukščio kranai pavargę, grįžtamas lhm kiekis didelis, dar labiau siurbli apkrauna, vairas strigineja (tiesa, dar kryzme reikejo vairui keisti), masina nuolat apsipila tuo lhm'u - tai slangute vienur, tai - kitur

.. Apie nuolatinius srauto reguliatoriaus plovimus, jo kaitaliojimus nerasysiu. Nepadejo, net naujo stabdziu krano idejimas. Viskas tik laikinai.
Bet už tai sferų nereikėjo pildyt, nes labai gerai išlaikydavo slegi

taip pat ne karto neleido amortizatoriai

.
10. Elektros sistema. Nuolatiniai kontaktų dingimai.... To priežastis - durni ižeminimai ir dar durnesneje vietoje sukištos visos reles - ant dregmes, del ko jas profilaktiškai reikedavo arba valyti, arba keisti.
Mano kantrybę vainikavo du atsitikimai - 1. kai vežant žmoną į gimdymo namus staiga pradejo pati mašina stabdyti - spaudžiu gaza iki dugno, o nevažiuoja, nes patys stabdžiai pradėjo veikti.
2. Po poros savaičių važiuojant apie 150 km per valanda greičiu autostradoje SPROGO slegio reguliatorius (tai detale, kuri apart tu prakeiktu dvieju spyruokliu, negali sugesti aplamai). Apie pasekmes kokios buvo ir galimas pasekmes paspeliokit patys
Taigi maždaug tiek rašliavos. Dar neprirašiau kitų smulkių nesklandumeliu, kurie tikrai nepakeldavo nuotaikos (pvz, peciuko radiatoriaus keitimas ir t.t.).
Beje, del xantiju - jos genda taip pat xmai, tik remontuoti sunkiau , nes viskas sugrusta i mazesni kebula.
Papraščiausia šita mašina gali būti kaip 2 ar 3 ar dar kažkelinta. Bet tokiu atveju geriau tureti cx ar ds (nors kazkada gal ir xm bus vertingas, nes ju labai mazai prigaminta), nes ju vaziavimas is esmes skiriasi nuo xm ir tuo labiau nuo xantios.
Man labai nuosirdziai gaila zmoniu, kurie perka tuos xmus ar xantias. Dazniausiai jie tai daro taupydami pinigelius, taciau noredami, kad masinele butu dar ir saugi ir patogi seimynai, taciau .... tai buna klaida..... Ir, zinoma, juk niekas nenori pripažinti, kad padare klaida... tokie gi jau yra tie zmones... Stai ir buriamasi i klubus, kalbama apie "mistine" citrodvasia.. bet visa tai tik iliuzija. Tai LIGA. Kai kuriais ATVEJAIS (o taip buna, kai butu gaila, dazniausiai) PIKTYBINE.
Taigi, jei norite puoseleti ta citrodvasia - turekite nors cx (kaip jau minejau - jie yra paskutiniai tikrieji citrai).
Pagarba Jums visiems, kurie tais xmais ir xiusomis vazineja, padeda kitiems (Paulius, Marcius, Julius etc....), taciau neskubekite mane su sudais maisyti, kad drisau taip parasyti, o pamastykite sau ..... ramiai...letai... pasiskaiciuokite... nes jei dar jusu "dieviskasis" nesugedo, nereiskia, kad nesuges uz poros minuciu (jiems tai labai budinga)
