Lauris rašė:
Yra Krokuvoj Citroen servisų, bet galvojam gal neverta remontuot... (?)
Jei mašina skirta tik šiai kelionei, jau neverta. Aišku, kad kelionę tas stabdžių kranas dar atlaikys (jei reiks, laikysit didesnes variklio apsukas, ir tiek), kiek vėliau, kai išsikraus mašina (minus pasiimtas aliejus ir maistas) per jį sumažės ir nuotėkiai, o ir XADO netgi stabdžių kranui turi kažkiek suveikti.
Pasikeisti kraną aišku galima ir būtų naudinga, bet pernelyg prabangu (prarasit iki 200Eu ir bent pusdienį laiko), o kadangi mirtino reikalo tam nėra, siūlyčiau prasikankinti tūpčiojant sankryžose. Juolab, kad to stabdžių krano dar gali tekti paieškoti, o po sankryžas malatės ne kiaurą dieną.
Jei su ta mašina žadama dar ilgokai važinėti ir sugrįžus Lietuvon, situacija keičiasi. Tada pasikeisti verta. Bet vėlgi; priejimas prie stabdžių krano ganėtinai bjaurus, įkištas jis giliai, ir gan tikėtina, kad jį paskubom keičiant bus nulaužtas koks vamzdelis ar dar kas pričiūdinta.
Nu žiūrėkit pagal situaciją. Bet jei mašina pakyla ant laisvų, visiems keturiems susėdus bagažinėn ir neminkant stabdžio, nesukit sau galvos. Atlaikys be problemų.
Beje, jei XADO išvis nepadėjo, bugas gali sėdėti netgi ne stabdžių krane, o užorintuose galiniuose suportuose. Čia citroenas; čia ne kaip pas žmones

. Galiniai stabdžiai maitinami galinės pakabos slėgiu. Nuspausdami stabdžių pedalą, jūs sujungiate pakabos ir stabdžių kontūrus. Jei suportuose yra oro maišai, tai tada staigiai krinta slėgis pakaboje, ir mašinos galas nukrenta.