saulynas rašė:
:appl: visai normali,ka atidavei už ja

500 E. Sakyčiau, susitvarkius labai normali, už tokią kainą, ir nesurudijus atrodo, ir metai naujesni, tik aišku, tas kairės pusės keleivio durelių slenkstis, jas atidarius, rūdelių jau yra. Nors po dugnu kaip ir nebuvau palindęs dar.
Plius, gavau dar visokių detalyčių prie jos: kelis salnykus, oro filtrą (ji jau pasikeičiau, nes nekažkas buvo). Pridėjau 50EU ir gavau naują originalią sankabą citroen dėžutėje, kurią galima bus pasikeisti (nes - kaip ir reikia, nustotų plastmasiukas lūžinėt ir būtų galima išimt savadarbį antgalį iš vamzdžio) arba parduot dvigubai brangiau. Šiaip tai planavau parvažiuot, patvarkyt biškį ir parduot už kokius 2500-3000, nes kaip ir sakiau, dar nesu tam pasiruošęs, dar noriu pavažinėti su senais modeliais, kol su jais mažai problemų (yra nesuvargusių ir galima sutvarkyt, ir dalių yra), bet dabar mamai kažkas su dėže ar sankaba. Jei sankaba, tai nauja Valeo 700-800, o ta mašina tokia irgi - Safrane už 2000lt, tvarkinga tikrai, bet benzininė, tai dar ir važiuoja labai brangiai. Įtariu, kad teks jai ši mašinytė, jei sutvarkysiu, kad tas antras bėgis normaliai mestųsi (nes pripažinkim, ne moterį mokyt, kad negalima bėgio grūst bet kaip

). Tuo labiau, kad ne už savo pinigus ir pirkta.
Labiausiai man ji patiko dėl to, kad pirkau iš lietuvio (kurį pats pažįstat

) ir sąžiningo, pats viską papasakojo ir supažindino. Gavau lietuviškus numerius ir dokumentus, ir galiu važinėti be joių registravimo nepatogumų, ispaniško brangaus draudimo ir nesirūpint jų TA. Aikštelė nuskausmino žiauriai stipriai, bet tai nereikia mašinos ar dokumentacijos už tai kaltint

Dėl aikštelės reikalų dabar dar turiu ir notarišką įgaliojimą, kuriam lyg ir parašyta, kad galiu net ir parduoti pats, tai problemų išvis jokių nebus grįžus.