Dar info, jei kam dar jos reikia...
Vakar buvau antrą kartą keisti tepalų ir daryti "metinę apžiūrą", kaip VEHO sako. Mašiniukui jau daugiau kaip du metai. Rida šiuo metu yra 25 752 km. Tik nepradėkit fleimint, kad aš pensininkas, važinėjantis tik savaitgaliais ir tik į bažnyčią.

Taigis, tęsiam toliau. Kadangi garantinis pasibaigė gegužės mėnesį, tai VEHO "atliko pilną patikrinimą", kad ko gero tik kuo daugiau pinigėlių nuplėšt. Tai buvo patikrintas net slėgis atsarginiame rate

Bet kas fainiausia, kad beveik taip ir nerado prie ko prisikabint, kad reiktų tą, tą ir dar va aną pasikeist. Pasakė, kad reiktų turėtį momenėlyje, kad "neužilgo reikės keisti galinių šakių silent block'us", kurių vnt. kainuoja 109 litus, o reikės keisti abiejose pusėse iškart. Ratų suvedimą irgi patikrino. Viskas normoje. Tad mano kasdieninis važinėjimas per 9 bičių pilvelius įtakos teturėjo tik silent blockų nusidėvejimui. Kaladėlių likutis - 60 procentų. Taigis, taip išeina, kad su gamyklinėm kaladėlėm galima apie 60 000 km prasukt. O jei ir toliau taip važinėsiu, tai kaladėles turėsiu keisti tik po dviejų metų...

Pakeitė filtrus ir tepalus. Tik nelabai supratau kodėl iš sintetinių Mobil 5w40 pakeitė į kažkokius tai super sintetinius Mobil 1 0w40. Ar geriau, tai nežinau, bet kad brangiau, tai faktas.

Taigis, sumokėjau 389 litus už viską (čia su 15 proc. nuolaida). Taip kad, manau, nėra brangu išlaikyti naują mašiną.
P.S.: kas va nustebino, tai sąskaitoje radau eilutę "Karterio varžto tarpinė - 7 Lt".

Pavaro hebra biznį...
