AurisKo rašė:
tadas1991 rašė:
Pagal tą puslapį aš juos ir žinau. Jei kada kažko reiks sudėtingesnio ar didesnio, nei pačio galimybės, skambinsim tamstai ir prašysim patarpininkaut už alų

Už pilstomą Grimbergeną visad

Tuo tarpu visiškai panašiu rėžimu šiandien sumečiau karterį.
Prieš tai jau buvo nuvalytas, patiesintas kiek įmanoma visas sulankstytas dugnas ir nuvalyti visi tarpinės ir nagaro likučiai nuo karterio ir bloko. Sumečiau ant tarpinės, tepiau hermetiku. Veržiant iki reikiamo momento, pastebėjau, kad ties puse skylių išlindo tarpinė ir dar įtrūko. Išsukau vieną varžtą, ties kuriuo taip įvyko - tarpinė trūkus tik ties išore, o į vidų sveika. Gal laikys, o jei ne - mesim tą reikalą su skardom ir tarpinėm ir pirksiu aliuminį karterį ir statysiu tiesiai ant hermetiko. Norėjau taip daryti jau prieš tai, bet pagalvojęs, kokiais keliais tenka kartais su juo pravažiuoti (kad ir praeitą vasarą Portugalijoj), palikau, nes akmenis ir brūkštelėjimus skarda mėgsta daug labiau, negu aliuminis, ir tai puikiai įrodė nudaužytas, bet vis dar gyvas originalus karteris. Jei kas, prie aliuminio galėsiu uždėt storo metalo karterio apsaugą, su kuria primontuota ir buvo nupirktas kablukas.
Uždėjęs karterį, apverčiau variklį, užmečiau tepalo aušintuvą su nauju filtru, siurblio kronšteiną, pagrindinio diržo abu guolius ir vidinę apsauginę skardą. Išsivaliau cilindrus nuo pribėgusio tepalo ir kitų skysčių bei teršalų plaunant variklį. Nusigramdžiau nuodegas nuo stumoklių, kurių šiek tiek buvo, labai kietų ir įsisenėjusių, labiausiai ties forkamerų skylutėmis, kur išpurškiamas kuras.
Paklibinau stumoklius - aišku kliba

PVZ, kai dėjom P205 bloką, kurį nupirkau, to bloko stumokliai buvo super - neklibėjo nė kiek. bet tepalus variklis valgo, po litrą tūkstančiui. Šitas nevalgė praktiškai nieko, sumažėja gal puslitriu per keitimo periodą - ramina vien tai

Sekantis etapas - galvos remontas ir dėjimas. Labai nėra laiko, tad svarstau, kad gal kam nors duoti tai atlikti. Bet šiais laikais taip sunku pasitikėt, ką puikiai rodo neseniai mano pačio apturėtas atvejis, kai galvistų padaryta galva sulaužė velenėlį. Na ir aišku - pinigai...
Jaučiu, kad darysiu pats, primityviai be jokių įvorių keitimų ir pan. Pradžiai reik išsisucharint ir išsiardyt visas judančias dalis, kad būtų galima be rizikos supūdyti normaliai išplauti amžiaus naštą. Kai broliui užpernai dėjau 1,8i galvą, ploviau ją visą surinktą tiesiog su šlanga ir chemija, bet po to buvo supurkšta tepalu ir tą pačią dieną uždėta, tad nebuvo pavojaus tokio. Dabar gi dėsim gal po savaitės, gal po mėnesio...
Tai tiek atnaujinimų.
Dar, tiesa, įklijavau (tiesiog su momentu, kad neišslystų) vairo kolonėlės štoko riebokšlį pagaliau, o kaip apsaugą nuo dulkių dar pritaikiau hidraulinės LHMinės kolonėlės kepurėlę, kurios termoplastikinę dalį teko stipriai deformuoti lankstant ir šiek tiek pašildant (kad negrįžtų į pradinę būseną), o guminė tiko. Kolonėlė baigta ir su nauja kryžme bus sumontuota
