WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 23:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 23 2014, 23:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Yra ar nėra - nelabai koks skirtumas. Šiaip nelabai žinau, nes nereikėjo dar niekad taip stipriai.
Galvos tarpinę gamint patiems lietuvių fabrikėliams nepatikėčiau. Dedu Elring ne dėl to, kad kitokio varianto nėra. Ispaniška Glaser 53Lt, lenkiška ar tai kinietiška 4max - 40Lt... Mąstau, kad ta pati kokybė.
Priekinio alkūninio dangtelio tarpinę pirkau originalią, nes kaina 5Lt ir taip garantuotas, kad atitaikytas storis (nors čia jis gal ir dar nelabai svarbus).
Galinio aušinimo flanšo tarpinę pasidarysiu pats.
Šiaip daug tarpinių, paprastų kartoninių ar paranitinių, darau pats, jei tik tuo metu turiu medžiagos, bet galvos gal geriau nupirkt rimtą :) Gi ne senovinis benzininis variklis, kur kompresija 5 ir net nekaustytos paranitinės tarpinės būdavo, nes laikydavo ir nepradegdavo :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 19:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Kuo iš praktinės pusės skiriasi paranitinė ir metalinė galvutės tarpinės?
Ar XUD7TE yra koks nors pasirinkimas be tavo jau minėto Lenkija/Kinija/Elring?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 19:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Mehary turėjo arba Robete galėjo užsakyt Ajusa. Ispanija.
Lietuvių automobilistų nuomonės nekokios.
Eoltas turi Glaser, irgi ispaniška, kaina apie 50Lt, bet atsiliepimai panašūs, ir net šiame forume radau, kad šiaip sau. Nors pas ex-c15 variklį, kuris dabar ZXe, yra įdėta būtent Glaser. Kilometrų pramyniau su ja gal 12-15kkm, kolkas laiko, net ir labai sunkius rėžimus. Šiandien irgi iš Vilniaus Kaunan parlėkėm labai negailint, trasoj tarpais laikiau numynęs dugną ir greitis 120-125kmh, apsukos apie 3,5-3,8k (krovininė C15 dėžė mat). Žvakių Bosch galai nuo prasto kuro nudegė, o tarpinė dar laiko puikiausiai.
Kalbėjau su kolega ispanu, tai patarė šitam varikliui išvis dėt originalą. Pasakiau, kad brangu ir pirksiu kažką iš šitų variantų: Elring, Victor Reinz, Ajusa, Glaser, Payen. Sakė, kad apie Payen nieko nežino, o Glaser ir Ajusa geriau nedėt, pats dėtų Elringą arba Reinz. Pasakiau, kad kai kablukui dėjau kartu su juo Glaserį, tai sakė, kad Glaser pakankamai geros tarpinės. Pasakė, kad čia yra skirtumas, nes ten buvo paprastas variklis, o dabar kalbam apie turbo.
Nupirkau Elring, ką dabar darysi. Tarpinė paranitas, kaustyta metalu aplink cilindrą ir po visa forkamera.

Metalinė tarpinė - ką aš žinau, kuo tiksliai ji geresnė, nesu nei mokytas, nei savamokslis motoristas, bet sutartinai tokie motoristai, jei tokią galima rasti ne per daug brangiau - pataria dėti metalinę. Matomai kad nepradega ir neprasipučia, arba tai daro daug sunkiau. Jei galva kreivoka arba nešlifuojama, geriau paranitinė, aišku, nes labiau spaudžiasi... Bet dėjau nešlifavęs ir metalinę pasatui - apie 20-30kkm pravažiavo ir paskui parduota, gal ir dabar dar tas variklis toliau sukasi...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 20:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Tadai, iš kur toks nepasitikėjimas LT tarpinėm? Mes jau 10 metus naudojam tos įmonės gaminamas tarpines negarantinėms mašinoms, jokių problemų. Jau net pas mane gerokai įsisenėjęs įprotis: išardau variklį, visas keistinas tarpines kraunu į maišą pavyzdžiams ir vežam pas tarpinių gamintojus. Kitaip nebe įsivaizduoju darbo :) O pas tave dar senesnis kibiras, negu mes remontinam.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 21:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nežinau, gal kitąkart arba ne savo mašinai, o dabar nupirkta Elring ir nesuksiu sau galvos dėl kainos :)

Tikrai klaipėdiečiai gamina rimtas dyzelines kaustytas tarpines su guminiais intarpais ir gumine juostele? Vat tas įdomu būtų, nes gal pigiau padarytų tai, ko reikia, kai jau tikrai reiks. Tikriausiai pagaminti gali, bet ar viską kaip priklauso, t.y. nebūtinai kaip priklauso pagal technologiją, bet ar visus sprendimus išsprendžia savaip iki galo teisingai.
Plius, gal daro ir tas skardines daugiasluoksnes (liaudyje ir vadinamos metalinėm)??

Kaune tikrai tokios vietos nežinau, bet įvedus tarpinių gamyba į google, pirmiausia ir meta klaipėdiečių kontorą. Matomai jie tokie vieninteliai taip rimtai užsiima viešai prekiauti ir skelbti apie savo paslaugas, kiti matomai yra randami per pažįstamus ir kaina derinama tarpusavy arba pridedamo alaus kiekiu...

Geriau man pasakyk, ar galima kaitalioti tarp cilindrų vožtuvų nuspaudimo stumokliukus (po kuriais dedasi tabletė ir kuriuos spaudinėja velenėlio kakliukai? Jeigu vožtuvai bus vistiek reguliuojami pagal realius matmenis? nes gavau truputį naudotų tablečių ir nuo vieno ardomo 1,9TD dar nusirinkau visus tuos stumokliukus (jie tokie patys), kartu su tabletėm. Tai mąstau, kad gal su trim komplektais tablečių ir dviem komplektais stumokliukų (jų storis tikriausiai irgi nebus identiškas, tad galimas variantas pareguliavimui, plius maniškiai kai kurie jau gerokai padilę - veidrodinis paviršis tapęs tokiu šiaip sau) apsisukčiau kažkaip :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 21:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Ale jie ten visokias tarpines gamina, išskyrus metalines galvoms. Turi susikabinę jau prištampuotų tarpinių einamiems modeliams. Nuveži jiems pavyzdį ir mintinai žino nuo kokio variklio. O tuos stūmokliukus gali kaip nori kaitaliot, svarbu jog tarpelį sureguliuotum. Pasirodo jie ir puslapį turi :) http://www.tarpines.lt/

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 22:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pagal tą puslapį aš juos ir žinau. Jei kada kažko reiks sudėtingesnio ar didesnio, nei pačio galimybės, skambinsim tamstai ir prašysim patarpininkaut už alų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 24 2014, 22:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
Pagal tą puslapį aš juos ir žinau. Jei kada kažko reiks sudėtingesnio ar didesnio, nei pačio galimybės, skambinsim tamstai ir prašysim patarpininkaut už alų :)

Už pilstomą Grimbergeną visad :D

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 27 2014, 19:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
tadas1991 rašė:
Pagal tą puslapį aš juos ir žinau. Jei kada kažko reiks sudėtingesnio ar didesnio, nei pačio galimybės, skambinsim tamstai ir prašysim patarpininkaut už alų :)

Už pilstomą Grimbergeną visad :D

:labas:

Tuo tarpu visiškai panašiu rėžimu šiandien sumečiau karterį.
Prieš tai jau buvo nuvalytas, patiesintas kiek įmanoma visas sulankstytas dugnas ir nuvalyti visi tarpinės ir nagaro likučiai nuo karterio ir bloko. Sumečiau ant tarpinės, tepiau hermetiku. Veržiant iki reikiamo momento, pastebėjau, kad ties puse skylių išlindo tarpinė ir dar įtrūko. Išsukau vieną varžtą, ties kuriuo taip įvyko - tarpinė trūkus tik ties išore, o į vidų sveika. Gal laikys, o jei ne - mesim tą reikalą su skardom ir tarpinėm ir pirksiu aliuminį karterį ir statysiu tiesiai ant hermetiko. Norėjau taip daryti jau prieš tai, bet pagalvojęs, kokiais keliais tenka kartais su juo pravažiuoti (kad ir praeitą vasarą Portugalijoj), palikau, nes akmenis ir brūkštelėjimus skarda mėgsta daug labiau, negu aliuminis, ir tai puikiai įrodė nudaužytas, bet vis dar gyvas originalus karteris. Jei kas, prie aliuminio galėsiu uždėt storo metalo karterio apsaugą, su kuria primontuota ir buvo nupirktas kablukas.
Uždėjęs karterį, apverčiau variklį, užmečiau tepalo aušintuvą su nauju filtru, siurblio kronšteiną, pagrindinio diržo abu guolius ir vidinę apsauginę skardą. Išsivaliau cilindrus nuo pribėgusio tepalo ir kitų skysčių bei teršalų plaunant variklį. Nusigramdžiau nuodegas nuo stumoklių, kurių šiek tiek buvo, labai kietų ir įsisenėjusių, labiausiai ties forkamerų skylutėmis, kur išpurškiamas kuras.
Paklibinau stumoklius - aišku kliba :D PVZ, kai dėjom P205 bloką, kurį nupirkau, to bloko stumokliai buvo super - neklibėjo nė kiek. bet tepalus variklis valgo, po litrą tūkstančiui. Šitas nevalgė praktiškai nieko, sumažėja gal puslitriu per keitimo periodą - ramina vien tai :)
Sekantis etapas - galvos remontas ir dėjimas. Labai nėra laiko, tad svarstau, kad gal kam nors duoti tai atlikti. Bet šiais laikais taip sunku pasitikėt, ką puikiai rodo neseniai mano pačio apturėtas atvejis, kai galvistų padaryta galva sulaužė velenėlį. Na ir aišku - pinigai...
Jaučiu, kad darysiu pats, primityviai be jokių įvorių keitimų ir pan. Pradžiai reik išsisucharint ir išsiardyt visas judančias dalis, kad būtų galima be rizikos supūdyti normaliai išplauti amžiaus naštą. Kai broliui užpernai dėjau 1,8i galvą, ploviau ją visą surinktą tiesiog su šlanga ir chemija, bet po to buvo supurkšta tepalu ir tą pačią dieną uždėta, tad nebuvo pavojaus tokio. Dabar gi dėsim gal po savaitės, gal po mėnesio...
Tai tiek atnaujinimų.

Dar, tiesa, įklijavau (tiesiog su momentu, kad neišslystų) vairo kolonėlės štoko riebokšlį pagaliau, o kaip apsaugą nuo dulkių dar pritaikiau hidraulinės LHMinės kolonėlės kepurėlę, kurios termoplastikinę dalį teko stipriai deformuoti lankstant ir šiek tiek pašildant (kad negrįžtų į pradinę būseną), o guminė tiko. Kolonėlė baigta ir su nauja kryžme bus sumontuota :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Geg 10 2014, 20:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vienas kolega nusprendė analogiškam varikliui 1,7TD sugedusį Lucas kuro siurblį pasikeisti į Bosch. Iš trečio karto, atrodo, pavyko, bet irgi dar reikia žiūrėt, bandyti ir važiuot, nes kolkas lyg ir apysausiai, kiek tai gali būti natūraliai rakalinėjant apipiltam daiktui. Bet prieš tai du nupirkti buvo tokie, kad vos pastačius ir kriauše papompavus - kuras ne lašėjo, o bėgo... Vienas iš tų siurblių buvo jau kiek aprasojęs, bet kitas - gražutis švarutis, pats mačiau.
Pasikalbėjo tas su pažįstamu motoristu ir jam pasakė, kad nuimtas senas neremontuotas siurblys sausai gali stovėt apie kelias savaites - po to viskas išdžiūna ir atsileidžia senos sukietėjusios gumos.
Tas švarutis buvo 97 metų. Maniškis 89tų, stovi jau kelis mėnesius. Kažkaip jaučiu, kad imsiu remontinį komplektą :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Geg 17 2014, 17:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Perrinktas ex-BX kuro filtro korpusas su nauja kasete. Patikrintas rankinis kuro siurblys - veikia ir siurblys ir jo vožtuvėliai. Tikiuosi, kad jo aukštis nebus per didelis, nes pas C15 ten mažiau vietos. Kitaip teks dėti atgal originalų, kuriam reikia keisti siurblio membraną.
Išardytas kuro pašildymo termostatas galiniame flanše. Galvojau, kad neardomas, o pasirodo ardomas ir lengvai. Jo dalys išvalytos ir išplautos, patikrintas veikimas - šaldklyje termostatas ašelę leidžia įspausti 3mm giliau ir vožtuvėlis užsidaro pilnai - vadinas veikia. Ant kapsulės užrašas 9, turbūt reik suprast kad ties +9C jis visada atidaręs tiesioginį padavimą. Keisiu jam naujus sandarinimo žiedukus, nes seni pavargę ir neatrodo patikimai, ir dėsiu į vietą, prieš tai išplovęs visą flanšą ir nugramdęs senus tepalus ir labiausiai - oksidus iš po žarnų, kurių ten daug. :D

O priekinį flanšą išstraukiau turimą seną nuo P405, kadangi savojo normaliai neatsukau. Išsišveičiau oksidus ir senų tarpinių likučius.
Pastačiau naują termostatą (senas veikiantis, bet teko sugadinti), suksiu naują laisvų sūkių kėlimo termostatą ir dėsiu ant naujų tarpinių.
Dabar galvoju, kaip čia padaryt paprasčiau su davikliais, bet tikriausiai reiks statyt vieną zagluškę ir vieną originalų C15 daviklį lemputei, nes pas BX lemputės 2, tad ir davikliai du skirtingi, jei skaičių nesumaišiau, tai vienas 103, kitas 109C. BX šlangelę į radiatorių jungiama ant antgalio, kuris sukasi į flanšo priekinę dalį. Pas C15 ten zagluškė, o žarnelė jungiama į antgalį, kuris yra viršuj išlietas kartu su visu korpusu (galine dalimi). Čia tas antgalis yra, bet jis išlietas vientisas ir palikta plona vieta pragrežimui. Kadangi diametrai ir praeinamumas gali kiek skirtis, galbūt suksiu iš C15 ten prieky zagluškę, o ten viršuj sumatavęs originalų diametrą - pragrešiu, kad tiktų originali C15 žarna.

Nusiėmiau sanabos guolio kreipiančią, riebokšlį kiaurą išlupau, belupant atsiskyrė metalinė dalis nuo guminės, nes metalas pasirodo visas surudijo po guma :D
Išsivaliau ją, sukaliau naują Elring riebokšlį ir užmoviau naują SKF išminamą. Ta kreipiančioji padilus, bet dar gyva ir dar dirbs, mano nuomone jeigu ir ne geriau, tai tikrai ilgiau už naują padielką. Padėjau į lentyną uždėjimui, kai išsivalysiu dėžės išorę ir kožuko vidų nuo amžiaus naštos.
Kadangi po kreipiančia radau dar kažkokią tarpinę, o išėmus kreipiančią iškart pradėjo klibėti pirminis velenas, supratau, kad kreipiančioji dirba kaip guolio prispaudėjas. Taigi, kadangi aišku ta sena taprinė perplyšo perpus, tai išeitis arba gamintis naują idealiai tokio pat diametro, arba kaip ko gero ir darysiu - sudėti abi puses gražiai apteptas hermetiku ir susukti varžtelius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 09 2014, 17:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Padaryti purkštukai. Buvo vienas ledinis, o trijų strigę adatos. Veikt veikia, bet didesnis nei priklauso išpurškimo slėgis, grybauja kiekis ir t.t. Du išsiplovė ultragarsu, o vieną teko nupirkt ir pakeist nauju originalu Bosch antgaliuku. Bus LĘDZ :)

Sekantis epizodas - galva :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 10 2014, 07:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Tai sekanciais metais masina bus atgimusi :) Gerai, kai laikas nespaudzia ir galima kruopsciai darbuotis.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 10 2014, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Atgimęs bus tik techninis stovis, ir tai tik nerimą keliantys mazgai ir dalys.
Kėbulą bent kolkas tikrai chaltūrinsim, kad TA praeitų.
Kitais metais gal nelabai, nes Sausio mėnesį jis turi pajudėti. Važiuosim į Nordkapp :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 10 2014, 15:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Atgimęs bus tik techninis stovis, ir tai tik nerimą keliantys mazgai ir dalys.
Kėbulą bent kolkas tikrai chaltūrinsim, kad TA praeitų.
Kitais metais gal nelabai, nes Sausio mėnesį jis turi pajudėti. Važiuosim į Nordkapp :)

Miegosim mašinose, įtariu ir variklių nelabai pagesinsi, jei gerai užsirausim.

Draugas iš mano mamos pigiai nupirko metus pastovėjusią benzininę Safrane, po truputį laisvalaikiu darom iki TA, bus antras ekipažas. Ieškom, gal bus narsuolis trečią rinknt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007