WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2025, 00:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2004, 18:26 
Remis rašė:
Cituoti:
gal kas zinot kur kondiskes normaliai tvarko, nors pts abejoju ar ten dar galima ka nors sutvarkyti

Jeigu Kaune, tai pabandyk Partizanu 87A. Cia Partizanu gale, vaziujant nuo Pramones, neprivaziavus Kreves sankryzos is kart uz degalines i kaire, garazuose. Tel.:8-686 55313, 8-688 98468. Dirba be iseiginiu. :wink:
Bet tu ziuriu is Klaipedos, tai kazi ar padejau


Dekui padejai laisvalaikiu as po visa Lietuvele klajoju (savo malonumui) auto kuro valgo labai nedaug vaziuoti kaifas tai kodel gi ne :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 13 2004, 07:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 26 2004, 10:30
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Aplamai tai radiatorius virina,o kas del sankabos Xm nezinau,bet mazdoje buvo eco rezimas ji ijungus sankaba suveikdavo zymiai reciau-tipo siektiek taupo kura ir siektiek maziau saldo.As is savo klimos tikejausi daugiau.Karsta diena ivaziavus i kokia nors medziu aleja kur seselis uzdengia tiesiogine saule vistiek reikia minkyti mygtukus kad nebutu salta.Labai jau leta ta automatika,tas pats kaip ir su paprastu kondicionieriumi.Aisku nezinau kaip kituose auto.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 13 2004, 09:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
nauris rašė:
Aplamai tai radiatorius virina,o kas del sankabos Xm nezinau,bet mazdoje buvo eco rezimas ji ijungus sankaba suveikdavo zymiai reciau-tipo siektiek taupo kura ir siektiek maziau saldo.As is savo klimos tikejausi daugiau.Karsta diena ivaziavus i kokia nors medziu aleja kur seselis uzdengia tiesiogine saule vistiek reikia minkyti mygtukus kad nebutu salta.Labai jau leta ta automatika,tas pats kaip ir su paprastu kondicionieriumi.Aisku nezinau kaip kituose auto.


Matai kas yra, temperatura taip greit nekinta salona kaip tu ja pajauti savo kunu, o daviklis yra ne prie stiklo, tad kol jam smegeneles suveikia, kol skelndes susivarto tai ir gaunasi paveluota reakcija. Seip as laikau apie 22-23 laipsnius ir man buna visada normalu, nereikia maigyt, auto rezimas pakankamai susitvarko, ir beje labai idomiai pucia, i galva saltesnis i kojas siltesnis, as netgi buvau sunerimes jog maniskio valdymo blokas grybauna, bet pasirodo taip ir turi but, ziema lygiai tas pac.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 08:09 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Mario rašė:
Lyncas rašė:
Freonas kenksmingas ne zmogaus sveikatai, o ozono sluoksniui. Ir kenksmingi ne visi freonai, o tik tam tikra ju grupe. R134 yra skaitomas nekensmingu atmosferai, arba bent jau maziau kensmingas.

A, aisku! Sian prie progos namuos paziuresiu ka raso mano Xsaros knygelej apie tuos -onus.


Nu va, gi vos nepamirsau parasyt... Xsarutes knygeleje yra irashyta, kad "jusu kondicionierius yra uzpildytas CFC medziaga, kuri nekenkia ozono sluoksniui". O kas tiksliai supilta, tai ir neparashyta... arba bent jau as neradau... :roll:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 08:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tai vat tau ir paaiskino kad pas tavy jau nebe tas baisusis freonas, kuris skyles zemes lubose daro, o tas kuri gali ir zmones kvepuot :D :D

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 08:20 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Vienas meistrelis man priporino, kad jei sistemoje buvo uzpiltas 12 ftreounas, tai po jo negalima pilt 134. Net jei ir sistema tuscia. atseit tas senasis isigeria i vamzdeliu sieneles ir po reaguoja su nauju. :roll: paporinkit ka nors protingieji kurmiai :alah:

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 08:24 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
Tai vat tau ir paaiskino kad pas tavy jau nebe tas baisusis freonas, kuris skyles zemes lubose daro, o tas kuri gali ir zmones kvepuot :D :D

Nu tai daba as jau tadum :mafija:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 08:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Kad i sieneles isigeria tai gryna nesamone, tiesiog R134a reikalauja daugiau sanaudu tam paciam salcio kiekiui pagaminti. Ir su R134 yra naudojami galingesni kompresoriai. Priedo ju temperaturiniai rezimai skiriasi. Paskaityk ta nuoroda, atrodo tem yra jie palyginami.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 09:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Seip tai lengvai perdaroma is senos sistemos i nauja. Netgi rekomenduoja tai padaryt naudojant specialu plovikli. Zinau kad uz tokia procedura ant lietavos praso netoli 400lt.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 09:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Isigerusio daikto plovikliu neisplausi. Ploviklis gali buti naudojamas nebent tepalo likuciams, kuris buvo naudojamas kompresoriaus tepimui, pasalinti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 09:45 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Na tai ka pasiulysit man uzsipildyt?

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 10:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Isigerusio daikto plovikliu neisplausi. Ploviklis gali buti naudojamas nebent tepalo likuciams, kuris buvo naudojamas kompresoriaus tepimui, pasalinti.


Kas i ka isigeria? Cia ne kokia kempine kad gertusi, o kad tai daroma as jums sakau. Valeo netgi duoda cleaneri, specialu tepala ir tarpines. Jei nori tai dar gali ir kompresoriu pasikeist. O kolega, kuris dirba Snaigej vietoj R12 uzsipyle R134 ir be problemu vazineja, nes senojo jau nebegauna. Butu koks savamokslis tai netikeciau, bet kad jis su tais freonais ir viskokiais organas ten dirba :) Sake pilk ta nauja ir nieko nebus, bet kol dar galima gaut kontrabandinio pilu sena, nors jis ir brangesnis.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Pagal visus parametrus R12 ir R134a labai panasus, tik tepalas atrodo turi buti naudojamas skirtingas. Ta reiketu gerai pasikislinti, kad paskui del sumazejusio tepimo kopmpresorius nepareitu.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 11:45 
del kondicionieriaus atjungimo, kuras edasi del to, kad pastoviai dirzas sukasi, o jis ar ijungtas ar isjungtas, tai vistiek sukasi:),
bet taupytis, gali vien del to, kad pvz, pas mane xantijoje, tai kai ijungi kondisina, tai isijungia vienas is ventiliatoriu, kai mygtuka isjungi, jis nebesisuka..
p.s. ir nelabai isivaizduoju, kaip klima dar gali oro dregme reguliuoti?
juk masinoj tai jokios kitos rankeneles, apart temp. nera....


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2004, 11:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Saldymo peciuko temperatura paprastai buna zemesne negu aplinko oro rasos tasko temperatura, todel orui praeinant pro peciuka ant jo kendensuojasi dregme. Tokiu budu mazinamas paduodamo oro dregnumas. Jeigu tu turi omeny tikslu santykines dregmes palaikyma salone, tai tokio nera.
Dirzo sukimasi praktiskai nesukelia pasipreisinimo. Pasipreisinima sukelia dirbantis kompresorius.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007