arsk rašė:
Kosmoz rašė:
ir bijosi autostradoj ar siaip belenkur, kur greitis virs 60, ijungti laisva, pavaras metysi patrakusiu greiciu, nes uzgesines variklis. brolis pora dienu be buferio vazinejo, ir sanaudos isaugo (kazin ar pusantro litro duju del aerodinamikos atsirastu), ir laisvo begio nebuvo imanoma naudoti.
Nu kiek man teko be priekinio buferio vazinet, o ir dabar tas buferis apipjaustytas visur kur tik imanoma skyles
vidinis uzdengimas nuimtas. Ir nieko panasaus nepastebejau...
Gal oro paemimo konstrukcija kitokia, pas brolio Carina E nuemus buferi, oro srautas kala tiesiai i oro paemimo anga, is jos trumpas atstumas iki oro filtro. Del to ir buvo bedos su uzgesinejimu.
Man nepatinka sitame projekte oro paemimo anga ant kapoto ir lempos, kurios greiciausiai spinduli lauzia ne taip kaip turi but.
Beje, pas visus tuos subarikus ir pan, oro paemimo anga ant kapoto yra skirta Top mounted intercoooleriui ausinti (intercooleris virs variklio). Kasdieniniam vazinejimui niekas nedaro oro paemimo tiesiai is lauko, kad oro srautas kaltu. Ka per liuti darysi, neuzpils bevaziuojant? Kas kiek laiko oro filtra keitaliosi, greitai dulkem uznes ir uzkims. Oro paemima visi nuveda zemyn, kuo toliau nuo variklio, kad gautu salto oro, o kiek jau to oro reikia, tiek pats prisiurbia