Paulius rašė:
bardakasbx rašė:
nedas rašė:
liux! reikia tokiu citrinuku ant lietuvos

Gal kaip greitosios technines pagalbos masinytes tiktu visiems besispecializuojantiems citru servisams (tik ne Veho ar kitiems oficiozams - jiems ne solidu

) - visai nieko + reklama

jo tik TA kasmet ir keliu mokesciai jom yra
Maniškis su pilnais langais ir galine sėdyne. Dar nežinau, kaip registruot seksis, bet tokios komplektacijos kablukai rašomi kaip:
"M1-AF (Keleivinis automobilis (Daugiatikslis))". Dokumentuose nelabai suprantu, kas parašyta. Prie Dominacion comercial parašyta - PARTICULAR. Particular mano anglų kalbos žinios reiškia arba YPAČ arba Dalelė, dalis, dalinis. Bet kuriuo atveju, jei apžiūros metu pasakys, kad N1, liepsiu nutraukt apžiūrą ir nebaigt jos, ieškosiu kelių, kaip įtalpinti į M1. Mano kišenė nepasiryžus mokėt 1800Lt/metai už šiek tiek geresnius kelius

Visur Europoj tokie keliai nemokami visiem, neskaitant visuotinio kelių mokesčio.
Beje, iš išorės gal ir gražiai atrodo, bet ji yra perdažyta, špakliuota. Realiai kėbulas parūdijęs ir vietom kiaurymiškai. Atrodo, yra mušta šonan. Salono plastmasės nuo karščio ištrupėję, trapios, važiuoklė - priekis bilda, galas girgžda

Matysim, kaip čia seksis. Šiandien nusipirkau kuro pompos membraną, nes nelabai siurbia. Taigi, galėsiu uždėt originalų filtrą atgal, bo už Valencijos rastame šrote gavęs uždėjau gautą naudotą nuo Golf2. Teko prie to miesto gerai pasismagint, nes kai sustojus pamiegoti ryte neužsivedė, pasirodo susidėjo trys bėdos iškart - dėl nepakankamai užveržtų naujo filtro tarpinių sėdo kuras, nustojo dirbusi žvakių relė ir dar pasibaigė kuras (neveikė lemputė, o pagal rodyklę mačiau ten dar cielus 5litrus

). Tada bedroždamas starteriu beveik numarinau akumą. Kelis kartus buvo pakibęs starteris ir gelbėjo tik daužymas bolonrakčiu. Nuėjau 2km iki degalinės ir parsinešiau kuro (degalinės operatorius bandė atknist protą už degalo pylimą į 5l plastikinę vandens bonką). Tik tada sugalvojau patikrinti relę ir ji nedirbo. Pašildžiau laidu, užsikūrė, bet kuras vistiek sėdęs, dirbo po kelias sekundes, labai bijojau dėl starterio ir akumas jau vos kočiojo. Galiausiai užsikūrė normaliai ir įmynus dugną prasivaikščiojus orui įsidirbo. Ko pasekoje likusią kelionę žvakes šildžiau laidu (reikėjo tik nuo Vokietijos, kitur dėl šilto klimato ir neatvėstančio variklio po 5-6h dar kurdavosi pasukus vos kelis apsisukimus), keičiau jau minėta filtrą pasitaikius progai. O starteris atsigavo ir viskas normaliai. C15tuko original starteris liko neapdaužytas ir šiaip jis gražesnis, bė rūdelės, tvarkysiu jį ir dėsiu į BXą. Dar panelės apšvietimas "nustebino" įvažiavus į pirmą tunelį per kalną. Buvo apšviesta pusė laikrodžio ir viskas. Lupau panelę ir šiaip taip kaitaliodamas lemputes priverčiau dirbti dar ir pusę spidometro, kur odaviklis šiaip taip matėsi. Panelės lempučių lizdai ištrupėję dėl to pačio karščio, mano nuomone. Reiks tvarkyt, turiu donorinį skydelį nuo kažkokio prancūzo, jis VEGLIA, o ne JAEGER, bet tiks.
Galinės šakės labai girgžda, bet ratai nelabai skersi ir padangos nelabai nuėstos, tikiuos tik tepalo trūkumas ar pabirę guoliai.
Variklio temperatūra Ispanijoje visad laikėsi apie 80-85 (yra įdėtas daviklis prie bėgių rankenos) ir tik Barselonoj per riaušes kamščiuose (matėt, kas ten dėjosi?

) buvo pakilę beveik iki raudonos padalos kažkur apie 110-115. Džiaugiausi veikiančiu termostatu, bet pasirodo, tai tik klimato apgaulė. Prancūzijos šiaurėj jau buvo 70, Lenkijoj ir Lietuvoj prie šaltuko ir 60 vietom nesiekė. Tai tikrai padidino kuro sąnaudas. Dar jų nežinau, bet tikrai virš 5 ir tikrai nesiekia 6. Aš patenkintas varikliu. Beje, teks išsiaiškinti ir su juo, nes kažkaip keistai sujungtos ir sudėtos neoriginaliai alsuoklio žarnos. Viena kabo ore ir niekur neprijungta. TIkriausiai turėtų eiti oro filtran? Jo dangtis kažkoks ne visai originalus. Užsideda ir pasijungia tvarkingai, bet nevisai atitinka įpjovos ir būtent nėra jokių plonų žarnų antgalių. Užrašyta 205, gal P205'tojo?
Beje, labai nustebino velenėlio sukamas stabdžių vakuumo siurblys. Nuotraukose galvojau, kad ten bus vairo stiprintuvo, bet kadangi jo nėra, tai ten pajungta stabdžiams. Dar neteko susidurti su tokia sistema, kai vakuumą sukelia siurblys. Kaip tada Tautos vežimuose ar kad ir Renault tas vakuumas paimamas nuo variklio įsiurbimo ir kodėl čia pritaikyta tokia sistema, papildomi komponentai?
Gal moderatoriai galėtų perkelti temą į kažkur kitur, kur galima būtų aprašyti automobilio gyvenimą?