Gavau naudotų vožtuvų komplektuką dykai - dėkingas ir vėl forumiečiui Domui
Galva nušlifuota, vožtuvų galvutės nuimtais kampais, išėmė porą nutrūkusių ir negyvai įpuvusių varžtų (deja, tikėjaus ir prašiau, kad paliks originalų M7 sriegį, bet ar sriegiklio neturėjo, ar tingėjo vazotis, tapo M8).
Savaitgalį bandysim trinti vožtuvus ir rinkti galvą.
Dar perėjau profilaktiškai dėžę.
Pradžiai tai išvaliau purvus ir tepalų likučius kiek išėjo atsuktuvu, vieliniu šepečiu ir skiedikliuotu skuduru. Per daug nesistengiau, nes nenoriu, kad labai viskas blizgėtų. Kai variklis ne toks, koks priklauso, geriau TA eiti su mažiau matomais keitimo požymiais.
Pakeistas pirminio veleno riebokšlis, sankabos šakutės ašies įvorės, perdarysiu svirtelę į nuo atvirkštinės sankabos, kuria pirštukas išsitraukia pirštais ir nereikia kalti ir pjaustyti. Pagal matavimus, turėtų ji tikti.
Sužiūrėjau spidometro reduktoriaus didžiojo dantračio būklę - geras. Užtepiau hermetiku korpusiuką atgal, bet tik bedėdamas C15 reduktorių susižiūrėjau, kad reduktoriaus dantratukas turi daugiau dantų. Negerai, teks keisti didįjį dantratį. Galima aišku palikti ir taip, bet skiriasi 10,5proc perdavimo skaičius. Tas būtų gerai, jei būtų į mažąją pusę, nes spidometras rodo ir taip visada +10kmh, bet yra į didžiąją pusę, tad nenoriu dar +5-10kmh.
Nupjoviau nuo BX dėžės pavarų selektoriaus geros būklės obuoliuką ir įvirinsiu į C15 selektoriaus svirties galą, iš kurio išpjoviau lauk seną sudilusį obuoliuką, kuris traukutę vos belaikė. Tada uždėsiu tą svirtelę, nes BXinė visiškai kitokia, o keičiasi jos lengvai.
Naujas išminamas guolis, aišku.
Na ir laukiu naujų pusašių riebokšlių, ir bus baigta. Tikėkimės, kad su BV tepalu dėžė dirbs puikiai, kaip priklauso
