Tikriausiai mačiau, bet labai neužsifiksavo, tai ir neatsimenu, kada tas buvo...

Jep, laikini sprendimai dažniausiai turi būti geri arba patikimi, nes jie lieka amžiams, jei veikia gerai. Ir būna suchaltūrini kažką tiesiai sujungęs, viskas veikia puikiai, bet paskui 3 metus trukdo prieit prie kitų dalykų, nes žarnelė ar laidas turėjo tvarkingai eiti aplink variklį, o sujungei virš variklio.
Na bet kuriuo atveju, pradeda mašina panašėti į mašiną. Atsekiau truputį galų su elektra. Aptvarkyti seni lūžinėjantys laidai, kol nėra didelio noro keisti juos visus.
Atradau šviesas, posūkius, ventiliatorius, žvakių kaitinimą ir jų kaitinimo lemputę skydelį - bėdos su užsioksidavusiomis jungtimis, kai kur išvalyta ir sutepta, o kur bejudinant sulūžo jungčių plastikai - sujungta tiesiai.
Faras ir teliką su ventiliatoriais ir radiatorium jau sudėjau, gražu ir ventiliatoriai veikia. Reikia susitvarkyti su ventiliatorių termojungikliu, nes yra trys laidai, o buvo perdaryta ant dviejų ir paprastom presuotom jungtelėm. Kadangi įsuktas jau dabar BX trikontaktis termojungiklis, tai reikia atsisekti, kuris laidas yra kuris, nes su sena konfigūracija buvo sujungta kažkaip taip, kad veikdavo abu ventiliatoriai mažesniu greičiu. Nežinau, kaip ten gaunas, bet jungiant po vieną man nesigavo taip išgauti, gal ten pagal schemą gaunas, kad sulietus du storuosius - pasileidžia jie nuosekliu jungimu gal net tiesiai per daviklį... Bet kuriuo atveju, tikrasis variantas yra kitas: sulietus plonąjį laidelį su storuoju masės laidu - pasileidžia pirmas ventiliatorius, o prie jų prijungus antrą storąjį - antras ventiliatorius. Jei nesujungtas plonas su masės laideliu - antras taip pat nepasileidžia, nes pirmą jungiant, takšteli pagrindinė relė, o be jos neužmaitina ir antro. Įdomu tik tas, kad antra relė netakšteli, o gal takšteli kartu su pirma, arba įjungiant degimą, bet tik ne prijungiant antro ventiliatoriaus įjungimo laidą. Įdomu, kaip ten veikia. Logiškai, turėtų visa apkrova tuomet eiti per daviklį, bet laidai net nečirkšteli, o ventiliatorius juk ne 5W. Tikriausiai ir nesigilinsiu, kame ten reikalas, tik sujungsiu, kad ventiliatoriai veiktų atskirai pagal temperatūrą

Atjungiau visas pypsų laidų nesąmones-raizgalynes. Atsekiau, kuris laidas teisingas ir kad pypsas nesupūtų, įdėjau šiaip taip surastoj laisvoj vietoj po kapotu, kur jam daug mieliau, negu už bamperio, nesant nei posparnių, nei dugninės. Antra pypsą išmečiau - neveikia. Nors ir turiu atsarginių, bet nedėsiu. Nemanau, kad Lietuviai TA aiškinsis, ar yra du pypsai, vienas aukšto, kitas žemo tono, kaip priklauso pagal techninius reikalavimus - dar nėkart su vienu nebuvau užkliuvęs.
Iš elektros liko minimumas darbų:posūkiai dedant bamperį, tas termojungiklis ir na, tie 7 "centrinės kontrolės sistemos" laidai ir paskui truputį minimalios priedų elektrifikacijos dar bus.
Pakeitėm su Dominyku vidinių granatų gumas. Vienas tripoidas nenusiima - nėra fiksacinio žiedo ir šlicai užkernoti labai bjauriai, teko tepliotis imant išorinę granatą. Kitos pusės tvarkingai nusiėmė tripoidukas. Kolkas nededu, kol neišsiaiškinta su išmetimu, nes su įdėtu dešiniu pusašiu bus labai neskanu prie turbinos rakalinėtis.
Supyliau tepalus. Kol neužvesta, nebėga (per kamštį)

, toliau matysim.
Turbinos alkūnę norėjau supjaustyt jau šiąnakt, bet 5h ryto diskelių neparduoda pardavyklose, tad teko atidėti.
Nuo P405 nuėmiau tepalo aušintuvo žarną ir ją pasukus tinkamu kampu - eina tiesiai link radiatoriaus apatinės žarnos per patogią vietą. Nu tiesiog super, trišakių ir perėjimų jau turiu, susijungs gerai.
Kolkas sekanti rimtesnė užduotis po turbinos su duslintuvu jungties - sujungti turbiną su oro filtru. Originali žarna eina į priekį ir pas BX būna oro vamzdis prie teliko. Čia prieky visai nėra vietos žarnai, trukdytų jau kuro siurblio darbui, tad teks bandyti kažkaip apeiti per variklio galą. Originalus ZX/306 turbo vamzdis berods jungiasi kažkur tiesiai po įsiurbimo kolektorium, ir apeina variklį per teisingą pusę, bet kogero norėsiu daryti kitaip, tą žarną ar vamzdį tvirtinti prie ugniasienės ar panašiai, kad būtų mažiau makaronų tarp ugniasienės ir variklio, nes ten ir dabar jau priėjimai pasidarė šiaip sau, turint tiek mažai vietos po kapotu
