WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 25 26 27 28 29 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 12:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pajungiau kurą ir užpompavau. Naujos žarnelės nuo dugno vamzdelių iki kuro šildytuvo (galiniam aušinimo bloke prie vandens pompos), nuo šildytuvo iki kriaušės, nuo kriaušės iki filtro, nuo filtro iki siurblio, nuo siurblio grįžtamoji iki dugno vamzdelio, naujos purkštukų abratkės (ne skudurinės, o normalios).
Originali pompelė nelabai užpumpuoja, kaip ir tikėjaus, tad atsargumo dėlei (gali prireikti) dar pastačiau ir kriaušę prie sparno patogioj vietoj.
Pajungiau vieną iš pečiuko žarnų. Tikrai atrodė, kad reiks perdarinėt kažką, kaip jau sakiau, bet per tą žarnų raizgalynę (trys kuro ir dvi turbinos gražiai lindo ir pralindo iki pat flanšo, ir užsimovė :D Niekur nesiliečia, apart kitų žarnelių, bet tai fignia, nes šitam varikly kitaip nebus, ten per daug žarnų, kad pavyktų padaryt, kad niekas niekur nesiliestų, net originaliai BXe yra vietų, kur žarnelės linkusios trintis ir prasitrinti, per daug metų aišku. O čia gi kurui dėta ne originali formuota, o paprasta vyniojama šliauka.
Dominykas renka pusašius, keičia granatų gumas. Pamokysiu, kaip nusiima tripoidai nuo pusašių, nes pasirodo, teko keisti tik per aną galą. Nemėgstu ir aš to tripoido nuiminėti, bet judinti sveiką priekinę gumą - paskui gali ir nebeužsisandarinti sena, plius chamutai vienkartiniai sudėti, naujų gali prireikt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 13:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Dominykas labai dekingas uz suteikiamas zinias,nes turimas ziniu bagazas apie variklius is praktikos siandien padejo islaikyt egzamina. aciu dievui kad destytojas gerietis ir po pirmos pazinties leido rasyt :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 13:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
:appl: Sveikinimai, kolega

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 13:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Dominykas rašė:
Dominykas labai dekingas uz suteikiamas zinias,nes turimas ziniu bagazas apie variklius is praktikos siandien padejo islaikyt egzamina. aciu dievui kad destytojas gerietis ir po pirmos pazinties leido rasyt :D

Malačius :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 19:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Tadai, atsimink kad zyzelinis senamadiškas motoras daug vibracijos turi ir dar paskui važiuojant tamposi ant pagalvių. Tai žiūrėk, kad tos jau dabar besitrinančios šlangelės nepridarytų bėdos.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 19:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Tadai, atsimink kad zyzelinis senamadiškas motoras daug vibracijos turi ir dar paskui važiuojant tamposi ant pagalvių. Tai žiūrėk, kad tos jau dabar besitrinančios šlangelės nepridarytų bėdos.

Dar ir kaip žinom, nes ne tik patys susidūrę, bet ir dažnai tikrųjų meistrų prijunginėtas prasitrynusias žarnas remontuojam ir keičiam.
Šiuo atveju, kolkas viskas iki protingo laipsnio :) O kaip bus toliau, matysim, nes dar liko aušinimas priekyje. Bet ten modifikacijų nedaug. Galiu atskleisti tik tokią paslaptį, kad taip, kaip buvo padaryta (kuro žarnelės jau buvo keistos, dėtas kažkoks termoplastikas nelabai sandariai ir nelabai tvarkingai)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 21:14 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Na mes irgi daug gedimų tokių randam, kai bekabantys laidai, ar nuvesti artimesniu keliu ima ir nusitrina, nusitampo ir kitaip kaip sugenda, nuo variklio vartymosi ir kitokių reikalų. Taip aš ir savo autobusiuką pirkau, su neveikiančiais stabdžiais (užtekdavo smarvės tik vienam paspaudimui, paskui nueidavo iki dugno). Taip ir atradau, kad vakumas kiaurai nusitrynęs į vienos šlangos chomutuką :mrgreen: Tai susijungiau, dar į baltą elektriko gofrą įkišau iš prikabinau 5 dirželiais. Turėjai matyti tą šedevrą :) Čia laikinai pasidariau, tą akimirką. Taip ta akimirka tęsiasi jau 3 metus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 22 2015, 14:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tikriausiai mačiau, bet labai neužsifiksavo, tai ir neatsimenu, kada tas buvo... :)
Jep, laikini sprendimai dažniausiai turi būti geri arba patikimi, nes jie lieka amžiams, jei veikia gerai. Ir būna suchaltūrini kažką tiesiai sujungęs, viskas veikia puikiai, bet paskui 3 metus trukdo prieit prie kitų dalykų, nes žarnelė ar laidas turėjo tvarkingai eiti aplink variklį, o sujungei virš variklio.

Na bet kuriuo atveju, pradeda mašina panašėti į mašiną. Atsekiau truputį galų su elektra. Aptvarkyti seni lūžinėjantys laidai, kol nėra didelio noro keisti juos visus.
Atradau šviesas, posūkius, ventiliatorius, žvakių kaitinimą ir jų kaitinimo lemputę skydelį - bėdos su užsioksidavusiomis jungtimis, kai kur išvalyta ir sutepta, o kur bejudinant sulūžo jungčių plastikai - sujungta tiesiai.
Faras ir teliką su ventiliatoriais ir radiatorium jau sudėjau, gražu ir ventiliatoriai veikia. Reikia susitvarkyti su ventiliatorių termojungikliu, nes yra trys laidai, o buvo perdaryta ant dviejų ir paprastom presuotom jungtelėm. Kadangi įsuktas jau dabar BX trikontaktis termojungiklis, tai reikia atsisekti, kuris laidas yra kuris, nes su sena konfigūracija buvo sujungta kažkaip taip, kad veikdavo abu ventiliatoriai mažesniu greičiu. Nežinau, kaip ten gaunas, bet jungiant po vieną man nesigavo taip išgauti, gal ten pagal schemą gaunas, kad sulietus du storuosius - pasileidžia jie nuosekliu jungimu gal net tiesiai per daviklį... Bet kuriuo atveju, tikrasis variantas yra kitas: sulietus plonąjį laidelį su storuoju masės laidu - pasileidžia pirmas ventiliatorius, o prie jų prijungus antrą storąjį - antras ventiliatorius. Jei nesujungtas plonas su masės laideliu - antras taip pat nepasileidžia, nes pirmą jungiant, takšteli pagrindinė relė, o be jos neužmaitina ir antro. Įdomu tik tas, kad antra relė netakšteli, o gal takšteli kartu su pirma, arba įjungiant degimą, bet tik ne prijungiant antro ventiliatoriaus įjungimo laidą. Įdomu, kaip ten veikia. Logiškai, turėtų visa apkrova tuomet eiti per daviklį, bet laidai net nečirkšteli, o ventiliatorius juk ne 5W. Tikriausiai ir nesigilinsiu, kame ten reikalas, tik sujungsiu, kad ventiliatoriai veiktų atskirai pagal temperatūrą :)
Atjungiau visas pypsų laidų nesąmones-raizgalynes. Atsekiau, kuris laidas teisingas ir kad pypsas nesupūtų, įdėjau šiaip taip surastoj laisvoj vietoj po kapotu, kur jam daug mieliau, negu už bamperio, nesant nei posparnių, nei dugninės. Antra pypsą išmečiau - neveikia. Nors ir turiu atsarginių, bet nedėsiu. Nemanau, kad Lietuviai TA aiškinsis, ar yra du pypsai, vienas aukšto, kitas žemo tono, kaip priklauso pagal techninius reikalavimus - dar nėkart su vienu nebuvau užkliuvęs.
Iš elektros liko minimumas darbų:posūkiai dedant bamperį, tas termojungiklis ir na, tie 7 "centrinės kontrolės sistemos" laidai ir paskui truputį minimalios priedų elektrifikacijos dar bus.
Pakeitėm su Dominyku vidinių granatų gumas. Vienas tripoidas nenusiima - nėra fiksacinio žiedo ir šlicai užkernoti labai bjauriai, teko tepliotis imant išorinę granatą. Kitos pusės tvarkingai nusiėmė tripoidukas. Kolkas nededu, kol neišsiaiškinta su išmetimu, nes su įdėtu dešiniu pusašiu bus labai neskanu prie turbinos rakalinėtis.
Supyliau tepalus. Kol neužvesta, nebėga (per kamštį) :D, toliau matysim.
Turbinos alkūnę norėjau supjaustyt jau šiąnakt, bet 5h ryto diskelių neparduoda pardavyklose, tad teko atidėti.
Nuo P405 nuėmiau tepalo aušintuvo žarną ir ją pasukus tinkamu kampu - eina tiesiai link radiatoriaus apatinės žarnos per patogią vietą. Nu tiesiog super, trišakių ir perėjimų jau turiu, susijungs gerai.
Kolkas sekanti rimtesnė užduotis po turbinos su duslintuvu jungties - sujungti turbiną su oro filtru. Originali žarna eina į priekį ir pas BX būna oro vamzdis prie teliko. Čia prieky visai nėra vietos žarnai, trukdytų jau kuro siurblio darbui, tad teks bandyti kažkaip apeiti per variklio galą. Originalus ZX/306 turbo vamzdis berods jungiasi kažkur tiesiai po įsiurbimo kolektorium, ir apeina variklį per teisingą pusę, bet kogero norėsiu daryti kitaip, tą žarną ar vamzdį tvirtinti prie ugniasienės ar panašiai, kad būtų mažiau makaronų tarp ugniasienės ir variklio, nes ten ir dabar jau priėjimai pasidarė šiaip sau, turint tiek mažai vietos po kapotu :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 22 2015, 15:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
O neiseina idet bx plasmases turbininio ir ir pajunkt aplink siurbli kaip priklauso o ta likuti tarp backos ir triubos plasmasines chalturint?juk pamimas,super tvirtai ir sandariai nebutina...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 22 2015, 15:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Super sandariai būtina, nes kitaip šūdą traukia taip pat, kaip su pigiais oro filtrais, pro šoną. Bet tas super sandarumas yra vakuuminis, o ne slėginis, todėl jis daug paprastesnis, tiksliau ne toks reiklus, nes traukia visad per ten, kur lengviau patraukt.
Per priekį neišeina, ir jau pasakiau kodėl - mažai vietos tarp radiatoriaus/viršutinio balkioko ir kuro siurblio - netilps didelis BX vamzdis. Galėsim pabandyt dar 405 vamzdį, pas jį berods kitokio profilio. Nes BX vamzdį atidaviau Domui, projektui :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 22 2015, 19:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Tadai, atsimink kad zyzelinis senamadiškas motoras daug vibracijos turi ir dar paskui važiuojant tamposi ant pagalvių. Tai žiūrėk, kad tos jau dabar besitrinančios šlangelės nepridarytų bėdos.

A, beje, kai visos pagalvės naujos, ne taip stipriai jis ir tamposi, o ir vibracijos tik truputis lieka :)
Čia gi ne senas VW EA827 šeimos zyzelius, kuris tarška barška, riaumoja, vibruoja, bet yra nesustabdomas. Šitas toks prancūziško charakterio. Įpilk normalesnio tepalo ir nuolat prižiūrėk teisingą antifrizo lygį ir net tik galėsi geležiaką spaust stipriau, bet ir ramiai važiuojant bus didesnis bajoriško važiavimo pojūtis, negu tuometiniam vokiety. Aišku, tik ne su tokiu bolidu, kaip šis :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 22 2015, 22:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Mano autobuso labai bajoriškas variklis.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 24 2015, 04:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na jei vertinant, kad geriausias motoras tas, kuris važiuoja, tai tikrai taip, o maniškiam dar kokią savaitėlę nei į bajoro, nei į vaito laipsnį nepapult...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 27 2015, 12:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na, balsą jau išgirdom. Kolkas dirba prastai, bet po remontų ir vis dar pilna oro sistema tai dar normalu, turėtų prasimankštinti. Tik kai duslės nėra, o užmauta aliuminė gofra, kad nepūstų ugnies tiesiai į ugniasienę ir aušinimas tuščias, tai nesinori duot ilgai dirbt. Bet laisvas pasipurtydamas laiko.
Tai kaip ir normalu, nes tas motoriukas būdamas BXe visada taip darydavo šaltas, paskui prasimankština per kelias minutes :)
Kolkas džiaugsmas, o po to dar matysim, ar prasidirbs, ir kaip vožtuvus pavyko sureguliuot, kaip galvos tarpinės sandarumas, kaip siurblio sandarumas (tikriausiai net darbinio žemo slėgio dar nespėjo susikurt)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 27 2015, 14:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Išlupau iš P405 veidrodėlio termodaviklį ir iš panelės laikrodį/termometrą.
Veikia, tik žemiau -30C nerodo :mrgreen:
Bus geras daiktaz, ant panelės pasidėt

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 25 26 27 28 29 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007