Nieko sau koki šurmulį sukuriau. net pačiam baisu
Tik va kila klusimas: kiek iš jusu pilnai perskaite nuorodoje esančia info. ? (pirma temos žinute) suprantu kad kažkam gal patriotizmo jausmas neleidžia skaityti

. pabandisiu nors ką išverst.
Удар проведем по современной моде — водительской стороной передка с 40-процентным перекрытием в деформируемый барьер, имитирующий бампер встречной машины. Но скорость мы все-таки решили снизить — не 64 км/ч, как по правилам тестов EuroNCAP, и не 56 км/ч, как по сертификационным нормам, а всего 50 км/ч. Из опасений за сохранность манекенов. - Smūgis -į minkšta barjerą 50km/val greiciu. tikrai švelniau už EuroNCAP normas.
для непристегнутого водителя удар о лобовое стекло после столкновения на скорости 50 км/ч оборачивается пиковой перегрузкой в 208 g - Neprisegtam vairuotojui smūgis į priekini stikla virsta pikinė perkrova 208g ( fizikos nemegėjams -1g tai yra kartinis kūno svoris, 208g tai yra padaugink savo masė iš 208

)
Dabar skirta manantiems kad savo gyvenimą jie valdo patis:
Пристегнутый поясным ремнем «ребенок» никуда не улетел Но при отскоке тот «взрослый» манекен, что сидел справа, просто сел на «ребенка» сверху. С размаху припечатав всем своим 75-килограммовым телом.
Prisegtas vaikas nekur ne nuskrido bet ant jo atsisedo 75kg sveriantis suaugės.
Кстати, посмотрите, как левый непристегнутый задний «пассажир» согнул крепление водительского ремня на левой стойке кузова и спинку кресла. А если удар будет сильнее? Задний «отвязанный» седок просто добьет того, кто сидит спереди!
Jeigu smūgis butu truputi galingesnis galinis kairisis keleivis primuš sedinti priekije. (žiūrekit pav. esančius nuorodoje).
Trumpai tariant: nevertini savo gyvybes pagalvok apie kitus.
Vertejas aš blogas tai kad geriau skaitikit patis, ko nesuprasit rašykit, bandisim kartu verst. Ir tikrai nereikia manit atseit "viskas del to kad čia yra žiogas"
nuoroda
http://www.autoreview.ru/archive/2007/02/crush/ ten yra i video, pažiurekit .