Kuro sąnaudos (dėl skaičiavimo paklaidos) nelabai tikslios, bet pagal skaičiavimus išėjo 6,55L/100km. Tarkim, iki 7L tai garantuotai tikrai. Kilometrai matuoti su GPS. Kuras žieminis arba arktinis, piltas iš degalinių, iš Lietuvos pasiimta dar 25L lietuviško žieminio ir 25L aviacinio žibalo ir jis taip pat įskaičiuotas.
Grubiai šnekant, su neblogai krautu ir nelabai aerodinamišku kabluku, ant stogo vežama nelabai aerodinamiška stogo dėže, žiemą, šipuotomis padangomis, kasdien tuščiomis birbinant variklį po kelias valandas tiesiog taip sau, kad viduj šilčiau būtų, pasikapstant kartais po sniegus ir pusę kilometražo važiuojant frezuotu ledu, įvertinant ir tai, kad generatorius visada pilnai apkrautas šviesomis (kurių nereiktų net ir žiemą kaikuriose pietų valstybėse) ir krūva elektros įrangos (audiosistemos, navigacijos, pakrovėjai, salono apšvietimas originalus ir papildomas), tai man atrodo netgi labai neblogai, vertinant tai, kad variklis 26 metų amžiaus, o pagamintas pagal 30 metų viršijančią technologiją

Su BX analogiškai kelionei vasaros metu su vasarinėmis padangomis, be tuščių birbinimų ir kitų kurą valgančių naudojimų buvome pasiekę 5,2L, važiuodami su stogo dėže, o nešaltą žiemą ir be stogo dėžės, beveik be kalnų absoliutus rekordas buvo 4,8l/100km. Variklis su kuro siurbliu ir purkštukais, pavarų dėžė tie patys (ne "tokie patys", o būtent "tie patys").