Tfu blyn; išvis susipainiojau

. ED8- tai ne "turbodyzeliai virš 2ltr", o "bezdalmobiliai", kaip skelbta anonse. Tada RAV4 rezultatas tampa išvis fantastišku?...
Bet kodėl tada ED7-ių, kuris skelbtas kaip "TD>2ltr" klasėje, lentelėje sėdi 1.9TDI, 2.0TDI ir 1.9TD?

. vadinasi, ED8, visgi, yr TD>2ltr, o toks buvo dar ir Pajero (lentelėje paskutinis).
Tokiu atveju RAV4 čia naujausias; pirmuose (nuo '94) išvis nebuvo dyzelinių variklių, nuo '00 ėjo tik dvilitriai dyzeliai, ir tik paskutiniuose atsirado 2.2. Taigi, čia paskutinis technikos žodis. Betgi, RAV4 ir Pajero ekoralyje, ir būtų vienoje klasėje su XMu?... Dabar žinosiu, kokios vaizdinės asociacijos turi iškilti, išgirdus žodį "aerodinamika"

.
Šiaip, rezultatai pakankamai keisti (pvz., pirmas vietas paėmė ED7, nors buvo ir truputį mažesnis/lengvesnis ED6, kuris, logiškai mąstant, turėjo laimėti absoliučioje įskaitoje). Reiks palaukti, kol atsiras koks smulkesnis aprašymas; pvz., Autobilde. Reikia žinoti, koks buvo vidutinis greitis, kiek kilometrų ten tų žvyrkelių ir pan. smulkmenas, kad susidaryti aiškesnį vaizdą, kas ir kodėl ten vyko. Dabar į akis krenta tik tai, kad abu Autobildo automobiliai laimėjo savo klasėse, ir kad kito išreklamuoto organizatoriaus- Litbiomos- mašina irgi užėmė trečią vietą netgi absoliučioje įskaitoje

.
Ir kaip nepriklausomi, dalyvavo tik du ekipažai.
VEHO su savo benzininiu C3 Picasso, kaip ir buvo galima tikėtis, liko uodegoj. Keista pas juos reklama.

lt079if rašė:
pirmos smart komandos rezultatas - 4,439 l./100 km., antros - net 5,878 l./100 km.*
Antroji vienintelė iš visų komandų užsidirbo baudą.