proffanas rašė:
Reklama-dabartinės ekonomikos variklis, ir jos niekaip neatsikratysi, nes tai sistemos dalis.
Ją galima tik apriboti (kaip pvz. tabako ar alkoholio reklamą), bet uždrausti jos neuždrausi. Pasiūlykite tą padaryti pvz.šviežiai išrinktiems liaudies tarnams

Bet tas reklamos ribojimas reklamos agentūras verčia suktis kur kas išradingiau, ir naujesnė reklama dabar sunkiau pastebima, bet ne mažiau efektyvi (respect piarščikams!

). Smegenų plovimas intensyvėja, vaikai ir jaunimas to neatskiria ir todėl nukenčia daugiausiai. Taip ir artėjame prie amerikoniško modelio-vartotojiškos visuomenės (tfu3x), kurioj kiekvienas jaučiasi be galo nelaimingu, jei neturi jachtos (bet net nepamąsto, kam jam jos reikia), jei jo telefonas ne pats šustriausias (nors ir neišnaudoja nė trečdalio turimo dabar aparato galimybių) ir t.t. ir t.t...
Turbūt ne aš vienas dar su nostalgija atsimenu laikus, kai nebuvo demokratijos, bet nebuvo ir to velnio išmislo-reklamos...
Televizoriaus nebežiūriu jau porą metų, o paskutinį TV aparatą iš namų išmečiau prieš gerą pusmetį: vaikas auga

Norėtųsi, kad galvotų savo galva ir kalbėtų savais žodžiais, o ne teletabius cituotų...
Perlenki lazda ,proffanai,oi perlenki,,,,ar neateis laikai ,kai tavo 15meciai vaikai paklaus bendraamziu - kas tas televizorius....Ir siaip neigiama nuomone apie TVizija- neuzmisk, kad tai langas i pasauli , kad tai auklejimo viena is priemoniu(gal ne visais aspektais )....augame tuo , kvepuojame tuo..niekur nedingsi ....cia jau priklauso nuo tavo atzalu-sugebes jie atskirti gruda nuo pelo ,,,,,,ar ne...
