Kaliegos, čia juk ne miesto sąnaudos. Šio formato ekoralis vyksta pagrinde krašto keliais, per nedidukus miestelius, su žvyrkelių ir netgi akmenų grindinio atkarpomis etc. T.y. bent jau šiemet sąlygos buvo maksimaliai priartintos prie realių įprastinių užmiesčio (ne magistralių) sąlygų. Žinoma, tas pats bolidas mieste gal ir dvigubai daugiau suvalgys, nei trasoje, bet šįkart nustatytos sąnaudos yra realios užmiesčio sąnaudos. Bemaž kiekvienas tikrai nustebtų, pamatavęs, kiek jo mašina ryja judant stabiliu ne daugiau 80-90km/h greičiu.
Faktiškai, ekoraliui tereikia garantuoti lengvą ratų riedėjimą (kad neūžtų guoliai, kad nestrigtų suportai, kad nemuštų ratai), ir sutvakyti net mažiausius fasado defektus. Kad nebūtų nieko, kas papildomai keltų sūkurius ir didintų oro pasipriešinimą (pvz., skilusių buferių, aštuonių antenų ant stogo, kvailų antiaerodinaminių spoilerių ir pan.). Ir viskas; ekoralin jau galima minti, ir nebūti ten paskutiniu. Tiktai tiek tereikia, ir tokie atlikti darbeliai su laiku visvien atsipirks ant sutaupyto kuro važinėjant įprastais režimais.
O norint būti tarp pirmųjų, teks pakloti jau krūvą babkių- paskutinieji gramai sąnaudų mažinimo karuselėje pasiduoda sunkiausiai, o kainuoja brangiausiai. Teks žaisti su degimu, kuro padavimu, turbinos (jei ji yra) nustatymais, keisti variklio alyvą į pilną Castrolio sintetiką, keistis padangas į ekonomiškas, ieškotis kuo žemesnio profilio valytuvų, ratus pasikeisti į turinčius kuo didesnę plokštumą ir kuo mažiau išraitymų, minimizuoti hidrosiurblio ir genero duodamas varikliui apkrovas ir t.t. ir pan., o gale dar ir kėbulą nusipoliruoti. Ir tas niekada neatsipirks. Be to, visas triūsas ir investicijos momentaliai gali nueiti šuniui ant uodegos, jei nebus išmokta švelniai minti tapkės

.
s-igi-s rašė:
Aš visai normaliai važiuodamas į Bialystoką sudeginau 5,8 litro / 100 km su 1.6 l 16V (110 AG) varikliu. O jei dar pasistengčiau

5,8- pagal odometrą ar GPSą? Nes ekoralyje matuojamas faktinis, o ne odometro rodomas atstumas. Pagal jį skaičiuojamos ir sąnaudos.
Kita vertus, jei greitį laikei ~100, ekoraliui įprastu tempu nedaug teviršytum faktinius 5/100. Tojotų varikliai turbūt patys taupiausi iš dabar gaminamų.
Iš kitos pusės, jei tavo 1.6 turi bent 1601 kubiką, patektum į klasę ligi dviejų litrų, kur kolektyvo ir sąnaudos jau kitos

.