WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 09:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
ką gi, ekoralio 2009 rezultatai...*

besirungusius Renault Clio - 1200 cc (5,135 l./100 km.); ir Renault Clio - 1149 cc (5,353 l./100 km.) tikrai būčiau įveikęs... :roll:


Na jei 1.1 l Renuškės sąnaudos 5,353, tai gal net ir man būtų verta dalyvauti. Aš visai normaliai važiuodamas į Bialystoką sudeginau 5,8 litro / 100 km su 1.6 l 16V (110 AG) varikliu. O jei dar pasistengčiau :)

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 11:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
s-igi-s rašė:
lt079if rašė:
ką gi, ekoralio 2009 rezultatai...*

besirungusius Renault Clio - 1200 cc (5,135 l./100 km.); ir Renault Clio - 1149 cc (5,353 l./100 km.) tikrai būčiau įveikęs... :roll:


Na jei 1.1 l Renuškės sąnaudos 5,353, tai gal net ir man būtų verta dalyvauti. Aš visai normaliai važiuodamas į Bialystoką sudeginau 5,8 litro / 100 km su 1.6 l 16V (110 AG) varikliu. O jei dar pasistengčiau :)
Bepigu taupyti, vaziuojant krasto keliais - geriausia butu tiems zurnalistams ekorali Vilniuje, pervaziuojant miesta keleta kartu keliomis kryptimis darbo diena rytinio ir vakarinio piko metu, su salyga neisjungiant variklio stovint grustyje, pademonstruoti - stai tada ir paaisketu, kokia ekonomija reali :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 16:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kaliegos, čia juk ne miesto sąnaudos. Šio formato ekoralis vyksta pagrinde krašto keliais, per nedidukus miestelius, su žvyrkelių ir netgi akmenų grindinio atkarpomis etc. T.y. bent jau šiemet sąlygos buvo maksimaliai priartintos prie realių įprastinių užmiesčio (ne magistralių) sąlygų. Žinoma, tas pats bolidas mieste gal ir dvigubai daugiau suvalgys, nei trasoje, bet šįkart nustatytos sąnaudos yra realios užmiesčio sąnaudos. Bemaž kiekvienas tikrai nustebtų, pamatavęs, kiek jo mašina ryja judant stabiliu ne daugiau 80-90km/h greičiu.
Faktiškai, ekoraliui tereikia garantuoti lengvą ratų riedėjimą (kad neūžtų guoliai, kad nestrigtų suportai, kad nemuštų ratai), ir sutvakyti net mažiausius fasado defektus. Kad nebūtų nieko, kas papildomai keltų sūkurius ir didintų oro pasipriešinimą (pvz., skilusių buferių, aštuonių antenų ant stogo, kvailų antiaerodinaminių spoilerių ir pan.). Ir viskas; ekoralin jau galima minti, ir nebūti ten paskutiniu. Tiktai tiek tereikia, ir tokie atlikti darbeliai su laiku visvien atsipirks ant sutaupyto kuro važinėjant įprastais režimais.
O norint būti tarp pirmųjų, teks pakloti jau krūvą babkių- paskutinieji gramai sąnaudų mažinimo karuselėje pasiduoda sunkiausiai, o kainuoja brangiausiai. Teks žaisti su degimu, kuro padavimu, turbinos (jei ji yra) nustatymais, keisti variklio alyvą į pilną Castrolio sintetiką, keistis padangas į ekonomiškas, ieškotis kuo žemesnio profilio valytuvų, ratus pasikeisti į turinčius kuo didesnę plokštumą ir kuo mažiau išraitymų, minimizuoti hidrosiurblio ir genero duodamas varikliui apkrovas ir t.t. ir pan., o gale dar ir kėbulą nusipoliruoti. Ir tas niekada neatsipirks. Be to, visas triūsas ir investicijos momentaliai gali nueiti šuniui ant uodegos, jei nebus išmokta švelniai minti tapkės :) .
s-igi-s rašė:
Aš visai normaliai važiuodamas į Bialystoką sudeginau 5,8 litro / 100 km su 1.6 l 16V (110 AG) varikliu. O jei dar pasistengčiau :)
5,8- pagal odometrą ar GPSą? Nes ekoralyje matuojamas faktinis, o ne odometro rodomas atstumas. Pagal jį skaičiuojamos ir sąnaudos.
Kita vertus, jei greitį laikei ~100, ekoraliui įprastu tempu nedaug teviršytum faktinius 5/100. Tojotų varikliai turbūt patys taupiausi iš dabar gaminamų.
Iš kitos pusės, jei tavo 1.6 turi bent 1601 kubiką, patektum į klasę ligi dviejų litrų, kur kolektyvo ir sąnaudos jau kitos ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 23:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
2006 m. ekoralio duomenys iš ties išskirtiniai... Audi A2 (trijų cilindrų 1,191 l.) sąnaudos - tik 2,171 litro dyzelino, VW Lupo (1,2 l TDI) - 2,564 litro dyzelino... o maršrutas - 563,7 kilometrų ilgio, nusidriekęs bendro naudojimo Vilnius – Semeliškės – Marijampolė - Rietavas – Plungė – Mažeikiai – Palanga keliais...* :shock:

* - Tiesa, Citroen C2 (1,4 Hdi) sąnaudos: 3.210 l./100 km., bei LADA (2110) - 5,545 l./100 km. atrodė tikroviškiau...; http://www.ratai.lt/cgi-bin/SearchResul ... 1&TXT=Seat

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 08:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
lt079if rašė:
2006 m. ekoralio duomenys iš ties išskirtiniai... Audi A2 (trijų cilindrų 1,191 l.) sąnaudos - tik 2,171 litro dyzelino, VW Lupo (1,2 l TDI) - 2,564 litro dyzelino... o maršrutas - 563,7 kilometrų ilgio, nusidriekęs bendro naudojimo Vilnius – Semeliškės – Marijampolė - Rietavas – Plungė – Mažeikiai – Palanga keliais...* :shock:

* - Tiesa, Citroen C2 (1,4 Hdi) sąnaudos: 3.210 l./100 km., bei LADA (2110) - 5,545 l./100 km. atrodė tikroviškiau...; http://www.ratai.lt/cgi-bin/SearchResul ... 1&TXT=Seat
:wink: reikejo gi irodyt, jog vokiska technika labai ekonomiska, o ir kas gali paneigti tai, jog kurui pagerint/ oktanui pakelt nebuvo panaudoti priedai, siekiant tokio rezultato :roll: Arba... :!: :?: :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 10:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tiek pas Lupo, tiek pas A2 stovi tas pats 1.2TDI variklis, ir jis iš tikrųjų labai ekonomiškas. 2.1/100 sukelia įtarimų, kad gal ir buvo kažkaip fušeruota, bet ~2,6/100 šiam varikliui tokiu greičiu visiškai realios sąnaudos, nors minimų mašinų aerodinamika nedaug geresnė nei plytos. Jos laimi tuo, kad frontalinio pasipriešinimo plotas gerokai mažesnis (mašinos siauresnės), nei daugumos įprastesnių mašinų.
Bet kuo toliau, tuo įdomiau, ką tokiomis pat sąlygomis parodytų "senas ir netobulas, ir visai ne VW" AX1.4D? :roll: . Kiek primečiau ant popieriaus, irgi turėtų tilpti į 2,5-2,8/100, nieko su juo perdaug neburiant.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 10:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
5,8- pagal odometrą ar GPSą? Nes ekoralyje matuojamas faktinis, o ne odometro rodomas atstumas. Pagal jį skaičiuojamos ir sąnaudos.
Kita vertus, jei greitį laikei ~100, ekoraliui įprastu tempu nedaug teviršytum faktinius 5/100. Tojotų varikliai turbūt patys taupiausi iš dabar gaminamų.
Iš kitos pusės, jei tavo 1.6 turi bent 1601 kubiką, patektum į klasę ligi dviejų litrų, kur kolektyvo ir sąnaudos jau kitos ;) .

Laukiau šito klausimo ir aišku sulaukiau iš Proffano :) Na taip, matuota buvo ne pagal GPS. Realiai reikėtų pridėti kokius 6 procentus :oops: Kubikų, deja, turim tik 1598, tad į sunkesnę klasę nepakliūsim :(

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 18:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
proffanas rašė:
<...> nors minimų mašinų aerodinamika nedaug geresnė nei plytos. Jos laimi tuo, kad frontalinio pasipriešinimo plotas gerokai mažesnis (mašinos siauresnės), nei daugumos įprastesnių mašinų. <...>

iš kur tiek neapykantos vokiečiams, ką? mylėti viena nereiškia nekęsti kito ;)
o ir dėl aerodinamikos. Audi A2 pasipriešinimo koeficientas 0,25, prie jo pridėjus mažą frontalinį plotą oro pasipriešinimas gaunamas labai mažas, plius aliuminis kėbulas 1999 metais pagamintai mašinai leidžia sverti viso labo 855kg.
VW lupo oro pasipriesinimi koeficientas 0,29, frontalinis plotas mazas, sveria 844 kg, kilu lengvesnis, bet ir ženkliai mažesnis už Audi A2.

o tavo taip liaupsinamas Xmas turi 0,28 (kaikur raso 0,3) oro pasipriesinimo kofa, AX 0,31. Tai kas ten aerodinamikos kaip plyta? :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 21:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
VW lupo oro pasipriesinimi koeficientas 0,29,

Iš kur ištraukei? :roll: Man į akis pakliuvo 0,33 kaip pas spoileriuotą Lamborghini, o ne 0,29. Ir tai nenustebino, kai galas statmenas. Aga; radau ir 0,29. OK. Nors kirba įtarimas, kad čia Cd su Cx vietomis sumaišyta, bet tebūnie plytos aerodinamika pas XMą :) .
Masė plente, kaip žinia, negroja.

O dėl Lupo nepatraukti per dantį didingojo folksvagen tiesiog neįmanoma, kai jie vos dešimtmečiu vėliau nei Citroen sukūrė tokio pat dydžio ir panašiai ryjantį mašiniuką, kai pas prancūziuką, pasirodo, dar ir aerodinamika gerokai prastesnė :smokin: . Gal kas buvote susidūręs su AXo laikų VW Polo 1.3D, ir pamenate, kiek anas tricilindris ryjo? Nežinančius informuoju, kad mieste tai buvo 7-8/100 ;) . Pradedu suprasti, kodėl vw jaučiasi taip smarkiai tobulėjančiais ir tuo giriasi: jiems iš tikrųjų yra dėl ko :lol: .

O šiaip, kelias viską parodys, todėl aš ir noriu rasti entuziastą su dar daugmaž tvarkingu AX1.4D ir pastatyti prieš panašios kubatūros "naujus ir tobulus" liaudsvagenus. Su penkiametriu plačiasnukiu 2.1-litriu XMu man pačiam peržengti 3/100 ribą be jokių maklių, nerealu. Ir Lupo bei A2 su 1.2TDI man nepasiekiami, kai AXui jie visiškai pagal jėgas.
Visai smagu būtų, jei senukas citroenas nugalėtų ir absoliučioje įskaitoje, tarp šviežiai gurgždančių "paskutinių technikos žodžių". :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 06:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
proffanas rašė:
Pradedu suprasti, kodėl vw jaučiasi taip smarkiai tobulėjančiais ir tuo giriasi: :roll:


E nu nereikia to << i padebesius pakelti, juokas ima, susidaro toks vaizdas, kad pasaulyje niekas nieko geresnio nei << nera sukures.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 08:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Yra tų mašinų, turinčių pačių įvairiausių pliusų, bet PSA dyzeliai buvo ir liko vieni geriausių. Jei dar nepamiršom, dantį galandu ant frazės "ekoralyje nugalėti padėjo naujausios VW technologijos", kaip iškraipančios vaizdą, o ne todėl kad kitos mašinos kažkuo blogesnės už citrus ;) . Tema yra ekoralis; šiuo siauru aspektu ir tvirtinu, kad VW yra niekuo neišskirtinės mašinos, greičiau atvirkščiai.
Paskutiniame ekoralyje nebuvo nė vieno panašios kubatūros (1.6-2.0TD; ED7 klasė) PSA ar tojotos dyzelių. Tik tai ir leido vaptelti marketinginę frazę apie superduper vw technologijas :D .

O ir išvis, ko čia ginčytis. Pravažiuoti reikia su tais vw vienodomis sąlygomis, ir bus viskas aišku.
Verčiau pameskit kas to ekoralio įstatus/taisykles; niekur neaptinku :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 09:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
proffanas rašė:
Yra tų mašinų, turinčių pačių įvairiausių pliusų, bet PSA dyzeliai buvo ir liko vieni geriausių. Jei dar nepamiršom, dantį galandu ant frazės "ekoralyje nugalėti padėjo naujausios VW technologijos", kaip iškraipančios vaizdą, o ne todėl kad kitos mašinos kažkuo blogesnės už citrus ;) . Tema yra ekoralis; šiuo siauru aspektu ir tvirtinu, kad VW yra niekuo neišskirtinės mašinos, greičiau atvirkščiai.
Paskutiniame ekoralyje nebuvo nė vieno panašios kubatūros (1.6-2.0TD; ED7 klasė) PSA ar tojotos dyzelių. Tik tai ir leido vaptelti marketinginę frazę apie superduper vw technologijas :D .

O ir išvis, ko čia ginčytis. Pravažiuoti reikia su tais vw vienodomis sąlygomis, ir bus viskas aišku.
Verčiau pameskit kas to ekoralio įstatus/taisykles; niekur neaptinku :roll: .

Sutikčiau pasigalynėt su VW 2l saliarkiniu pulemiotu. Labai pasistengus tilpčiau į 4,4 l/100km, o gal ir dar mažiau :D

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 10:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
EEO090 rašė:
O ir išvis, ko čia ginčytis. Pravažiuoti reikia su tais vw vienodomis sąlygomis, ir bus viskas aišku.
Verčiau pameskit kas to ekoralio įstatus/taisykles; niekur neaptinku :roll: .

Sutikčiau pasigalynėt su VW 2l saliarkiniu pulemiotu. Labai pasistengus tilpčiau į 4,4 l/100km, o gal ir dar mažiau :D[/quote]
draugo passatas pulimiotinis mieste 6 litrus degina :) su 235.45 r17 padangom :) trasoj apie 5, vaziuojant 110. uzdek ant tokio gamyklinius 195 plocio ratus, mesk greiti iki 80 ir valgys 4is :)

Draugas, amzina atilsi, turejo Polo 1.4d triju duru, tipo coupe, pedalas visada iki dugno numintas, daugiau 6 litru nesugebedavo sudeginti, paprasciausiai purkstukai daugiau pro save nepraleisdavo :lol:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 10:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Į startą turi stot vienodos klasės, panašaus svorio, analogoškas padangas dėvintys ir panašios kubatūros motorais ir analogiškomis pavarų dėžėmis komplektuotos mašinos. Neišeina gi eglės lygint su beržu.
Kai mašinkos panašios, va tada galima lenktyniaut taupant degalus.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 11:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Draugas, amzina atilsi, turejo Polo 1.4d triju duru, tipo coupe, pedalas visada iki dugno numintas, daugiau 6 litru nesugebedavo sudeginti, paprasciausiai purkstukai daugiau pro save nepraleisdavo :lol:

Vzineau su nuliovu 1.4TDI Polo, iki 3000 apsuku gana ekonomiskas buvo. Bet autostradoj vaziuont 140 srebdavo visus 7.5. Daugiau negu meno sensis 2,1TD12.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007