Na aš drįsčiau nesutikti su Jumis, kad naują auto pirkti apsimoka labiau. Pvz. Mario, tau Xsara, manyčiau, kokius 50 kLt kainuos (čia su palūkanom, mokesčiais (aišku jei aš teisingai supratau, kad tu perki išsimokėtinai)), be to tu dar privalėsi drausti savo mašiną, tas malonumas irgi kainuos kokius 1,5kLt metams (čia aš minimalią įmoką primetu, nors manau , kad daugiau kainuoja). Tarkim, važinėsi tu su ja 5 metus, po tiek laiko ji 15kLt max bekainuos, taip kad tau tie penki metai malonumo pardavus mašiną kainuos 43 kLt, aišku, su sąlyga, kad ir garantijai pasibaigus tavo auto neges, jai nedils padangos ir kaladėlės... Dabar net nežinau kokį variantą tau priešpastatyti. Pabandysiu savo sesers, nes aš jai tokį suorganizavau, ir pats taip pat darysiu. Prieš metus nupirkau jai 98 metų 2,1Td XMą, kainavo su sferų užpildymu, diržų, tepalų pakeitimu, ir naujų R16 ratlankių uždėjimu 15,8 kLt, jau nuvažiavo 30 tKm, kol kas tik tepalus ir pr. stabdžių kaladėles pasikeitė. Sakykim, per keturis ateinančius metus ji atiduos 10kLt remontui, ir parduos jį po 4 metų už kokius 3 kLt, penki metai malonumo gausis 23 kLt, o gal ir mažiau, nes neaišku ar reikės tų 10 kLt. Gautųsi, kad 20 tonų Lt sutaupyti turėtų, bet čia tik apytiksliai skaičiavimai, tikslesni skaičiavimai, manau, dar didesnį skirtumą parodytų. Sunku viską ir išvardinti, tokius niuansus, kad garantiniu laikotarpiu kaladėles, diržus turėsi keisti VEHO, ir tai tau tikrai daugiau kainuos, negu kur kitur galėtum pasiieškoti, be to, žinant CITROEN, negali garantuoti, kad ir pasibaigus garantiniam terminui jinai tau neges.
Taip kad aš už padėvėtą, bet aukštesnės klasės auto. Kol kas tai tikrai pigiau.
