Nus, taigi, mielieji, siaip ne taip radau laiko jumi parasyti savo minteles del lizingo, kuriu taip prasete...
Taigi, mano masiniukas yra siumetines gamybos, spalva -
mersedesine, t.y. sidabrine, isigijau ja del to, kad uzkniso kishti pinigus
i sena graba ir nakvoti garaze ji beremontuojant. Be to, man labai svarbus
yra mano dukrytes saugumas, del ko naujos masinos pirkimas buvo dar labiau paspartintas. Taip pat jau uzkniso kiekviena ryta atsikelus galvoti, ar
davaziuosiu i darba, ar nesubyres koks guolis, gal jau kaladeles reiktu
pasikeistu, o gal koks dirzelis atsipalaidavo, galbut jau ir apie
padangeliu keitima reiktu pagalvoti, o dar gi, tiesa, reiktu ir silent
blockus pasikeisti ir t.t. Zinot, daede iki gyvo kaulo viskas. Ir, kaip
Rolis sako, - Paradoksas, bet nauja masina yra pirkti pigiau, nei islaikyti
sena! Ir jis buvo visiskai teisus.
Masinytes parametrus galite pasiskaitineti cia:
http://www.citroen.lt/model_xsara.php3
Prie komplektacijos pridekite dar lietnykus ir kaip Klubo nariui padovanota
signalizacija, kuri buvo reikalinga, siekiant masiniuka apdrausti KASKO
draudimu...
Taigi, masinos kaina yra 46 000 lt plius apie 450 Lt uz signalke.
As sumokejau viso labo "tik" 42 000 lt. Be to, lizingui moku tik 3 poc. palukanu!!! Vienu zodziu, per penkis metelius man masina pabrangs 3 000 lt. Taigi, visa masina kainuos man 45 000 litu. Kasko yra penki procentai masinos vertes, o kadangi as mokejimus padalinau i keturias dalis, tai uz pirmuosius metus man uz kasko draudima teks pakloti ~2400 lt. Va lyg ir viskas.
Tiesa, benzo srebia mieste 7,6 litro, uzmiestyje 4,2 litro!!!
Pirmas techninis aptarnavimas yra nemokamas, o antrame as dar nebuvau, kadangi pravaziavau viso labo 2 000 km!
Bet kokiu atveju, kad ir kiek buvau atkalbinetas nepirkti naujos masinos, sita savo pasirinkima laikau teisingu ir dabar visai nesigailiu, o net labai dziaugiuosi....

...bent jau kol kas...
