WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Jorgette ir Žalia Xantia jama Norvegiją,...
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=12148
Puslapis 11

Autorius:  grumlinas [ Rgp 02 2007, 22:20 ]
Pranešimo tema:  Jorgette ir Žalia Xantia jama Norvegiją,...

...arba Xmindė ir Saulius prie Atlanto
http://grumlinas.merkine.lt/galerija/ma ... itemId=884

Autorius:  Aurimas [ Rgp 02 2007, 22:28 ]
Pranešimo tema: 

Jorgettką pamačiau, net širdelę suspaudė :lol:

Autorius:  Sernas [ Rgp 03 2007, 13:27 ]
Pranešimo tema: 

Aurimas rašė:
Jorgettką pamačiau, net širdelę suspaudė :lol:


Kodel jau taip tau ja spaudzia? Matai vaziuoja birbia, viskas tvarkoj, svabiausia, kad jos sirdeles nesuspaustu :) ptfu, pftu, ptfu. Norvegija grazus krastas.

Autorius:  Triuksmas [ Rgp 05 2007, 07:30 ]
Pranešimo tema: 

Vat ir Minde susirgs... :roll: :lol: Nostalgija... :(

Autorius:  grumlinas [ Rgp 10 2007, 00:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Jorgette ir Žalia Xantia jama Norvegiją,...

fotkių galerija papildyta
http://grumlinas.merkine.lt/galerija/ma ... itemId=884

Autorius:  simas [ Rgp 21 2007, 19:50 ]
Pranešimo tema: 

Galiu tik pridurti kad tikrai verta nors kartą gyvenime nuvažiuoti i Norvegiją, pravažiuoti kalnų keliukais po fjordus :) . Norvegijos gamta tikrai fantastiška. Neseniai ir aš trejetą tūkstančių prasukiau Norvegijos keliais su savo xantia. kelionė tikrai paliko daug nuostabių įspudžių ir mašiniukas atlaikė kopimus į kalnus "serpantinais" ir tuneliais :D . Mes irgi važiavom dviem citroenais, tiesa XM-as buvo vietinis, norvego. Teko aplankyti Bergene citriniečių klubo garažą kur jie užsiima senų DS-ų restauravimais, taipogi buvau ir Oslo citriniečių garaže. Ir pačiam teko išbandyti DS-ą. Trumpai tariant, parsivežiau beveik 900 nuotraukų ir begale įspudžių....
Galiu visiems patarti: Jei tik turite galimybę, važiuokit į Norvegiją :D

Autorius:  xminde [ Rgp 21 2007, 21:38 ]
Pranešimo tema: 

As jau pries dvi savaites nebenorejau grizti :), o dar negrizes i LT jau noriu atgal i Norvegija... Cia ne tai, kad verta bent karta gyvenime atvaziuoti, cia verta istysai vaziuoti ir vaziuoti ir siaip... cia gerai tam kam ramyba tinka.

Citroenu cia yra bet su citrofanai kontaktu jokiu neturiu, jei atvirai ir neiskojau nes to cia vaziavau :). Tik gaila, kad oras nenuvykes mums ispuole, tai labai apriboja keliavima, nors ir lyjant nepakartojamas zavesys, liudniausia tai rukas (debesys), kai zinai kad toje puseje vandenynas, o matomumas gal kokie 5 metrai :).

Autorius:  simas [ Rgp 22 2007, 11:00 ]
Pranešimo tema: 

Šiaip su citroeno klubo nariu iš Norvegijos aš susipažinau dar keletą metų prieš tai kai pats nusipirkau savo xantia :) (o tai įvyko tik šiemet). Suvedė likimas ir tiek :). O vaažiavom mes ten atostogaut, o ne pas klubo narius, tik prie progos užsukom pas bendraminčius :D . Na oras mums tai pasitaikė tikrai buvo geras, tik Bergene visą laiką kol buvom ten lijo, nors ten sako kad Bergene lyja 360 dienų per metus :lol: .

Autorius:  xminde [ Rgp 30 2007, 19:18 ]
Pranešimo tema: 

Stai mes ir pargrizome :).
Apie Norvegijos (tos kurioje mes buvome) privalumus ir trukumus nerasinesiu, kadangi cia citroenines ivairenybes. O apie Citroen trukumus ir privalumus tai butinai.
Ir tap - mano Jogette visoje kelioneje susuko 5807 km is kuriu 3619 km pacioje Norvegijoje. Visos keliones dyzelinio kuro sanaudos - 360 l, o tai yra ~ 6,2 l / 100 km, is kuriu 2200 su pilnai pakrautu automobiliu + 440 l talpos deze ant stogo. Po Norvegija vazinejausi su ta deze, nes ten turbut 70 proc. automobiliu su jomis, tai labiau savas buvau :).
Pats silpniausias is visu XMu variklis - atmosferinis D12 su vos 80 AJ labai sekmingai kope i kalnus (max aukstis 1400 m) be dideliu, kaip jam, traukos problemu. Ir apskritai jokiu techniniu nesklandumu nebuvo, iskyrus nuleista rata :), kas kainavo 150 NOK, nes teko keisti padanga (surasta siukslyne :) ). DK Norvegijoje kainuoja 10 - 11 NOK (4,40 - 4,90 Lt).

Saulius savo ispudzius papasakos pats, jam siokio tokio striokelio buvo :).

Autorius:  Arvydas [ Rgs 25 2007, 21:48 ]
Pranešimo tema: 

Na su D12 galima ir aukščiau užvažiuoti.Variklis tiesa jau pradėjo kaisti,pasirodo buvo atjungtas ventiliatorius.Viskas baigėsi ok.Fotkės įdėt nemoku.

Autorius:  xminde [ Rgs 25 2007, 21:52 ]
Pranešimo tema: 

Šiaip jau ne visai aukštyje esmė, o kelio statume :). Į tuos 1400 m be vargo užvažiavome, o vat siauru serpantinu į 1088 m kylant pastoviai aušinimo skysčio temperatūra 110 laipsniu buvo, nes kelio pabaigoje 1-2 bėgiu teko važiuoti :).

Autorius:  proffanas [ Rgs 25 2007, 22:04 ]
Pranešimo tema: 

Šiaip, didėjant aukščiui, retėja oras, automatiškai mažėja deguonies kiekis (imant absoliučiais dydžiais) jame, todėl sudega ne visas (tiksliau-ne iki galo) mechaninio siurblio tiekiamas kuras, todėl labiau kaista variklis ir duslintuvas. Bet vos kilometro aukštyje ne drago trasoje tas dar nevaidina didesnės rolės; sorry už intarpą :)

Autorius:  xminde [ Rgs 25 2007, 23:56 ]
Pranešimo tema: 

Viskas teisingai, oro retumas faktorius svarbus, bet ne 1 km aukštyje ;).

Autorius:  xminde [ Spa 07 2007, 09:33 ]
Pranešimo tema: 

Paveikslėlis

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/