WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Naujų technolgijų bėdos http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=1724 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Ignas [ Rgs 23 2004, 10:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Del varikliu resursu Jus esate velniskai neteisus. Per paskutini laika varikliai gana zymiai patobulejo. Tarkim Saab yra pagamines varikli su kuginiais voztuvais ir kintanciu suspaudimu laipsniu. Benzinis variklis 1,6l isvysto 250ag o kuro sanaudos mieste ~7l. Analgosikas varinata taip pat pasiule honda, nezinau kuris nuo kurio nukopijavo bet jie pasirode vienu metu. Ir stebuklo jokio cia nera, tesiog variklis dirba naudodmas tik maza dali resursu iki 3000aps (pas honda pvz). Ir tokiu budu taupomas kuras, kaip ir resursas. O kad Citroenas turi didziulia patirti dizeliniuose varikliuose juk niekas turbut neabejoja. Galu gale pirmoji dizeline lengvoji masina ir buvo citroenas:) |
Autorius: | grumlinas [ Rgs 23 2004, 11:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Ignas rašė: Galu gale pirmoji dizeline lengvoji masina ir buvo citroenas:)
ejk jau... kuris čia modelis ir kada? |
Autorius: | Anonymous [ Rgs 23 2004, 12:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Ignas rašė: Del varikliu resursu Jus esate velniskai neteisus. Per paskutini laika varikliai gana zymiai patobulejo. Tarkim Saab yra pagamines varikli su kuginiais voztuvais ir kintanciu suspaudimu laipsniu. Benzinis variklis 1,6l isvysto 250ag o kuro sanaudos mieste ~7l. Analgosikas varinata taip pat pasiule honda, nezinau kuris nuo kurio nukopijavo bet jie pasirode vienu metu. Ir stebuklo jokio cia nera, tesiog variklis dirba naudodmas tik maza dali resursu iki 3000aps (pas honda pvz). Ir tokiu budu taupomas kuras, kaip ir resursas. O kad Citroenas turi didziulia patirti dizeliniuose varikliuose juk niekas turbut neabejoja. Galu gale pirmoji dizeline lengvoji masina ir buvo citroenas:)
i kokius chia saabus ir hondas montuojami tokie engine - noriu tokio !!!! |
Autorius: | xamas [ Rgs 23 2004, 12:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Saabas buvo sukures toki monstra bet i serija dar nepaleido ir abejoju ar bus. Per daug ten viskas sudetinga ir trumpaamziska. Hondos isvis negirdejau su tokiu, na nebent 2.0 su 200Aj. O saabo ir 2.3 turbo "Aero" arba "Vigen" uztenka, nors jau yra ir 3.0.... |
Autorius: | Anonymous [ Rgs 23 2004, 12:33 ] |
Pranešimo tema: | |
xamas rašė: Saabas buvo sukures toki monstra bet i serija dar nepaleido ir abejoju ar bus. Per daug ten viskas sudetinga ir trumpaamziska. Hondos isvis negirdejau su tokiu, na nebent 2.0 su 200Aj. O saabo ir 2.3 turbo "Aero" arba "Vigen" uztenka, nors jau yra ir 3.0....
honda tai 2.0 net 240 lashadkiu turi, bet ten gi VTEC. Kiek zhinau Aero pas Saab reishkia turbo, o tai ka tadum reishki Vigen ? |
Autorius: | malgis [ Rgs 23 2004, 12:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Esu vaziaves su honda s2000. Tai iki 5000 sukiu ji nelabai traukia. Bet virs 5000 - ojojoj. Padangu ant galiniu ratu sezonui neuztenka. Tik ilipti/islipti nepatogu ir labai vejas svilpia per brezentini stoga. O siaip tai vidaus degimo varikliu potencialas turetu buti didziulis, nes naudingumo koeficientas ju speju kokie 20 proc. O kaip ta potenciala isnaudoti nesutrumpinant resurso - tai jau inzinerines minties reikalas. Kaip bus su sito 1.6 patikimumu - pamatysim uz kokiu 5-6 metuku. |
Autorius: | Mario [ Rgs 23 2004, 13:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Gedas rašė: honda tai 2.0 net 240 lashadkiu turi, bet ten gi VTEC. Kiek zhinau Aero pas Saab reishkia turbo, o tai ka tadum reishki Vigen ?
A pabludai? Ar yra saabu be turbinu? Nu bent jau kiek as zinau, tai sabas negamina masinu be turbinu! O tas Aero reiskia beveik ta pati, ka pas BMW M raide! ![]() |
Autorius: | Ignas [ Rgs 23 2004, 13:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Pirmasis lengvasis automobilis su dizeliniu varikliu yra citroen cx. O hondos variklis su kintamu cilindru suspaudimu laipsniu yra vtec'as. Ir butent sie varikliai (neturbininininiai) gamina daugiausia ag nuo vieno litro, galingiausias yra 142ag/l, kai bmw "zarežona" versija pvz yra vis labo tik ~80ag/l. O saabas gamina dar ir kaip variklius be turbinu, nesuvokiu net kaip tokia kvailyste i galva sauna. |
Autorius: | malgis [ Rgs 23 2004, 14:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano ziniomis 1936 metais cx'u dar nebuvo ![]() O va dyzelinis MB 260D - buvo http://www.deutsches-museum.de/ausstell ... diesel.htm |
Autorius: | Mario [ Rgs 23 2004, 14:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Ignas rašė: O saabas gamina dar ir kaip variklius be turbinu, nesuvokiu net kaip tokia kvailyste i galva sauna.
Nueik i saabu salona ir paprasyk, kad parduotu saaba be turbinos! Busi maloniai nustebintas! ![]() |
Autorius: | malgis [ Rgs 23 2004, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Mario ![]() |
Autorius: | Mario [ Rgs 23 2004, 14:31 ] |
Pranešimo tema: | |
malgis rašė: Mario
![]() Citata is http://www.saab.lt/Pub/SaabAuto/Saab93.asp: "2.2 litrų dyzelinis variklis yra su turbokompresoriumi, kaip ir visi Saab varikliai." Pazistamas, kai ieskojosi sau naujo auto, tai buvo uzlekes ir i saabu salona! Vienas is klausimu buvo - ar turite saaba be turbinos? Atsakymas - tokiu negamina! ![]() Taigis, susimastykit, vyrai, ar nereikia ziniu rato praplesti! ![]() |
Autorius: | malgis [ Rgs 23 2004, 14:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Is dabar parduodamu berods yra 1,8 be turbinos. 2.0 - su LPT (zemo slegio) arba normalia turbina. Apsilankyk geriau salone pats.. Na o senesni irgi tas pats. Yra atmosferiniai, LPT ir T. Jeigu nori gyva neturbinini pamatyti - kreipkis i Juliu. Jei busi geras, gal net ir pavezins. Maza ka kas sneka. Subaru irgi gamina 2 ratais varomas masinas. Tik ne visi apie tai zino. |
Autorius: | Mario [ Rgs 23 2004, 14:53 ] |
Pranešimo tema: | |
malgis rašė: Is dabar parduodamu berods yra 1,8 be turbinos. 2.0 - su LPT (zemo slegio) arba normalia turbina. Apsilankyk geriau salone pats..
Nu tai jei jau saabu atstovai nezino kuom prekiauja ir ka saabai is viso gamina, tai as tada tyliu... ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Rgs 23 2004, 15:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Mario rašė: malgis rašė: Is dabar parduodamu berods yra 1,8 be turbinos. 2.0 - su LPT (zemo slegio) arba normalia turbina. Apsilankyk geriau salone pats.. Nu tai jei jau saabu atstovai nezino kuom prekiauja ir ka saabai is viso gamina, tai as tada tyliu... ![]() Krc Mariuk chia bishki uzhvazhiavai tikrai be reikalo. Jei tau kaszhkas kazhka sake tai nebutinai tiesa, o kad saabu be turbinu yra tai faktas, ypach visi trilitriai ![]() ![]() Beje kalba greichiausiai buvo apie tai kad dyzeliu Saabu be turbu nera |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |