Sveikas,
Šiaip, šio modelio automobiliai tikrų citroen gerbėjų tarpe nėra mėgstami... forume yra gal tik trys c2 savininkai... (ir tikrų c2 fanų jų tarpe tėra tik vienas

)
Ką gi, maniškis auto 2006 m. liepos mėn. gamybos, o aš jį vairuoju nuo 2007 m. kovo. (Įsigijau galima sakyti dar visai jaunutį, tik septynių mėnesių su nuvažiuotais 10 700 km.) Nuo naudojimo pradžios su juo pralėkiau ne tiek jau ir daug, viso labo 18 000 km. (Dabar jo rida jau apie 29 000 km.) Šiaip, jei trumpai apibūdinant šį auto - tai mažas, mielas, judrus, ekonomiškas, talpus miesto automobiliukas, kurį kuo puikiausiai galima naudoti net ir labai ilgose kelionėse (jei važiuoja pora suaugusių). Galinės automobilio sėdynės, iš principo, skirtos vaikams, bet nepaisant to jame kuo puikiausiai jaučiasi ir keturi 175 cm. ūgio suaugę keleiviai. (Beje, galinės sėdynės labai greitai ir patogiai susilanksto ir jų vietoje susiformuoja didžiulė erdvė kroviniui)
Ekonomiškumo, talpumo, automobilio kainos prasme - šie auto jaunam vairuotojui bene idealus sprendimas! Pvz. citroen c2, 1,4 l. turbodyzelinis variklis ima tik 4,1 l./100 km. kelio vidutiniškai. Autostradoje, palaikant 90 km./h toks c2 ims apie 3,4 l./100 km.)

Benzininiai varikliai aišku ima daugiau, bet, lyginant kad ir su iš pažiūros itin ekonomišku smart (kuris teturi 0,6 l. varikliuką) jie ekonomiškesni. Jei benzininio smartuko sąnaudos gali siekti 5-6 l./100 km. (ir jiems tai jau gana nedaug), tai pvz. mano c2 (1,1 l. benzinas) ima 5,5 l. vidutiniškai. Dar keletas privalumų - kadangi prancūzai vagių tarpe nėra populiarūs (o c2 - tuo labiau) jo niekas nevogs. (Originalios magnetolos niekas taip pat nevogs, nes ta pritaikyta konkrečiam automobiliui...)
Minusai: vienas rimtesnių automobilio minusų tas, kad pats automobilis gana žemas (net ant kelio gulinčios plytos neapžergia), tad rimtesnę žiemą (esant daug sniego), jei tektų važiuoti provėžiuotu keliu, būtų problemų... (Iš kitos pusės, turint omenyje, kad standartinė šeima paprastai turi po du automobilius - vieną šeimyninį, didesnio pravažumo, ir kitą mažesnį - lakstymui vienam ir po daug; be to, dažnas turi galimybę, esant reikalui, pasiskolinti kitą automobilį iš tėvų... problemos išsisprendžia!). Sekantis minusas - tai kad automobilis neturi jokios gamyklinės antikorozinės dangos*! Ją reikės pasidaryti pačiam (o tai pasidaryti būtina, nes c2 skardos plonos ir manau, kad noriai rūdytų). Dar vienas, tiesa nerimtas minusas - originali magnetola... (ji neima mp3

)
p.s.: šiokia tokia info apie c2 forume:
šis bei tas... tema - "C2 facelift";
viewtopic.php?f=28&t=14846,
mano tema "Dujos į Citroen C2";
viewtopic.php?f=19&t=14828citroen ir "magnetukai" (kuro sąnaudas mažinantys prietaisai) - "Sąnaudų "gydymas" netradicinės mechanikos metodais";
viewtopic.php?f=23&t=10109 bei: Palazdavokime "magnetukus" -
viewtopic.php?f=15&t=14863 , kolegų ir mano c2 kuro sąnaudos citrinos forumo temoje - "Puslapis,skirtas kuro sąnaudų matavimui";
viewtopic.php?f=23&t=16355p.p.s: nori sužinoti visiškai priešingą nuomonę manajai? rašyk Pauliui XM arba užsuk į Citroen Skype pokalbių kambarį adresu:
viewtopic.php?f=15&t=17193
* - kieno nors pasakojimai apie esamą antikorozinę dangą yra niekai... Mano c2 jokios dugno antikorozinės dangos neturėjo, ir visi šrotiniai c2 kuriuos mačiau tos dangos ir gi neturėjo
_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG

(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)