WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citropriekaba - ar įmanoma?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=22582
Puslapis 12

Autorius:  Triuksmas [ Rgs 17 2010, 21:16 ]
Pranešimo tema:  Citropriekaba - ar įmanoma?

Be citrinligės mane kamuoja dar ir chroniškas potraukis prekybai savo gaminiais mugėse... Kadangi kuo toliau, tuo labiau man tai patinka, o ir žada tapti gyvenimo būdu, jau kuris laikas audžiu mintį apie prekybinę priekabą. Be visų kitų subtilybių, ji turi būti kiek įmanoma žemesniu dugnu. Tai man trinktelėjo tokia mintis ir neduoda ramybės... O jei priekabon įdėti pvz. C5'o galinį tiltą ir hidrosiurblį? Pas C5, lygtai, nuo akumo viskas dirba? Ten akumas visvien turės stovėti, ir ne taip slabnas :) Atvažiuoji, pastatai į vietą, jablynkšt - ir nutūpi ant grindų, reikia važiuot, jablynkšt - ir pasikelia. kaip, gerbiamieji citrospecialistai, ar iš principo tai įmanoma? :roll:

Autorius:  Yoshivara [ Rgs 17 2010, 21:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

nusipirk geriau HY, jei prekyba neis tai bent ziopsanciu bus :)

Autorius:  Triuksmas [ Rgs 17 2010, 21:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Yoshivara rašė:
nusipirk geriau HY, jei prekyba neis tai bent ziopsanciu bus :)

:D Jo, tas tai taip :) Bet jis ne 3x2...

Autorius:  Triuksmas [ Rgs 20 2010, 16:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Hmmm... nėra hidraulikos specialistų? Ar idėja neįdomi? Kad priekabą - namelį darysiu, tai aišku (neaišku kada, bet tikiuosi metų bėgy turėti), Bent pasakytumėt, ar iš principo įmanoma, ar ne...

Autorius:  xminde [ Rgs 20 2010, 18:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Viskas įmanoma :). Pasiūlyk šitą projektą Alvydui Dr. :), gal susigundys ;).

Autorius:  scaniagt [ Rgs 20 2010, 20:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

O kodėl būtent C5? Kodėl ne BX, ar Xantia, ar iš viso bet kokį tiltą? Ir hidrosiurblį elektromotoras gali sukti bet kurį ;)
Nors jei tau reikia tik keičiamo aukščio - galima tik elektra pakelti priekabą į transportinį režimą; su hidro pakaba gautumei geresnę amortizaciją, bet už žymiai gražesnius pinigėlius ;)
Beje, hidro pakabą galiniam tiltui turėjo ir BMW, ir meserdesas; opeliai turėjo turėjo pneumo galimybę pakelti galą :)
O ką - pompele papumpuoji - ir sportas, ir bagažinė pakyla :)
Forume tikrai yra inžinierių, tereikia tik suformuluoti aiškiai, ko norisi.
Ar mechanizmo tam tikrai užduočiai, ar citro navaroto publikai stebinti ar dar ko :)

Autorius:  Triuksmas [ Rgs 21 2010, 06:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Kodėl c 5 ? Todėl, kad, kiek aš suprantu, ten hidraulika veikia nepriklausomai nuo to, užvesta mašina, ar ne, t.y. mano, analfabeto, supratimu, stovi elektrinis siurblys. Ar aš klystu? Jei neklystu, tai, mano galva, viskas žymiai palengvėja...
Mechanizmo reikia tam tikrai užduočiai - laikyti priekabą važiavimo režime ir, reikalui esant, nuleisti priekabą kiek galima žemiau (nes pirkėjui ir pardavėjui patogiau prie normalaus aukščio prekystalio. jei įprastoj priekaboj padaryti pirkėjui patogų prekystalį, tai pardavėjui tas prekystalis bus iki kelių.)
Pinigėlių... Taip, šiek tiek daugiau. Bet gaminant priekabą nereikėtų pirkti torciono, kuris naujas kainuoja, berods apie 1200Lt (kalbėjau su tais, kurie gamina priekabas). Tai, manau, iš ardomo anglo C5 tiltas+ siurblys ne ką daugiau kainuos. Bent jau neturėtų kainuoti daugiau nei dvigubai, t.y.2400Lt, nes visas anglas kainuoja 4-5000. Ar aš klystu?
Klausimą suformuluoju konkrečiai - kokį mechanizmą, ar mechanizmus, geriau panaudoti minėtai priekabai?

Autorius:  Yoshivara [ Rgs 21 2010, 07:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

o homologacija priekabos kaip? Nezinau, bet juk vistiek is lietuvisko TUV Regitros turesi gauti dokumenta, patvirtinanti kad ana atatinka visokias normas, ar as cia klystu?

Autorius:  Triuksmas [ Rgs 21 2010, 10:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Yoshivara rašė:
o homologacija priekabos kaip? Nezinau, bet juk vistiek is lietuvisko TUV Regitros turesi gauti dokumenta, patvirtinanti kad ana atatinka visokias normas, ar as cia klystu?

Čia priekabos gamintojo rūpestis :)

Autorius:  magnetukas [ Rgs 23 2010, 12:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Triuksmas rašė:
... jau kuris laikas audžiu mintį apie prekybinę priekabą. Be visų kitų subtilybių, ji turi būti kiek įmanoma žemesniu dugnu. Tai man trinktelėjo tokia mintis ir neduoda ramybės... O jei priekabon įdėti pvz. C5'o galinį tiltą ir hidrosiurblį? [...] Atvažiuoji, pastatai į vietą, jablynkšt - ir nutūpi ant grindų, reikia važiuot, jablynkšt - ir pasikelia. [...] :roll:


na įdomus projektas, tikrai įdomus... Neabejoju, prizas už originalumą citrinos suvažiavime būtų garantuotas...

p.s.: aš tai audžiau mintį susirasti šrotinį c2, nupjauti jo uodegą (palikčiau korpusą su galiniais langiukais bei atsidarančiomis galinėmis durelėmis) ir pasigaminti farkopą... bet, kadangi mano automobilio variklis tampyti priekabas per silpnas, minties atsisakiau... :)

Autorius:  vikis [ Rgs 24 2010, 07:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

dar tokia mintis - C5 tą elektrinį hidrosiurblį junginėja tikriausiai BSI kantuperis, o kad tas kantuperis veiktų, reiktų perkelti pusę C5-o su visais jutikliais ir jungikliais, ir apgauti jį kad yra variklis veikiantis kažkur, kas ko gero būtų truputį per daug... tektų susikonstruoti kažką, kas įjungtu siurblį automatiškai krentant spaudimui ar panašiai.

Autorius:  KrypT][on [ Rgs 24 2010, 11:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Vikis, kam taip sudetingai? Kompa paciam pasigaminti galima. Jei yra aukscio korektorius, statai didelio tikslumo potenciometra. Isstatai reikiama itampa (papildomu potenciometru), statai komporatoriu, kad ir ta LM311, koki tranzistoriu BD139 ir rele. Tokiu atveju reiktu padaryti jungikli visos sistemos ijungimui. Arba galima daryti ir su slegio reguliatoriumi. Butu mazas slegis, tepalo spaudimo davikli su rele galima butu pastatyti, bet minti daviau ;). Arba apskritai, pjauk per puse c5 ir turesi tikra citro priekaba :) Gali net sedana :D

Autorius:  proffanas [ Spa 02 2010, 07:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Galima viską prasukti pakankamai paprastai; su C5-ių (ar bile kokiu elektriniu ir slėgio regiliatoriumi) siurbliu, žaliakraujo korektoriumi ir parodomąja, žaliai dažyta aukščio svirtele. Bet tai išlįs krūva kitų nesusipratimų... Reiks hidraulinio citro "amortikų", reiks sferų, reiks bakelio skysčiui (kur priekaboje jį kišti?), nemažai metrų vamzdiecų, gal netgi kažkaip teks padaryti reguliuojamą galinių stabdžių jėgą, kažkaip sustrateguoti, kad kilnojant vos vieną ašį, kai trečioji priekabos atrama fiksuota ant farkopo, pati priekaba nepersikreiptų (nesvirtų į priekį ar atgal) ir t.t. Kad pavyktų tokį devaisą užregistruoti, bemaž be šansų. Kaina gausis tokia, kad gal geriau iškart pirkti nesikilnojantį, prekybai skirtą originalą :) .

Autorius:  KrypT][on [ Spa 02 2010, 13:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Tai gal tiesiai prie ACTIVA pereinam? Posukiuose zaliakraujis persikreipes ir skersas prie 150, o priekaba kaip ikalta :D

Autorius:  proffanas [ Spa 02 2010, 13:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Citropriekaba - ar įmanoma?

Jei rimtai, toks projektėlis- kiauras galvos skausmas... Jau vien parinkti jam amortikus, sferas ir jų žiklerius teks užsiimti hemorojumi kaip reta; nes priekabos masė nedidelė, o pakrovus padidėti gali ir trigubai. Vieninteliai XMai turėjo trijų skirtingų diametrų galinius hidrocilindrus, ir turbūt vien panaudojus XMo tiltą galima pasiekti nors sąlyginai geros amortizacijos (minimalių vertikalių pagreičių), kad momentaliai neišdaužyti krovinio ar pačios pakabos nafig.
Activos čia neprireiks, posvyriui posūkyje kompensuoti per akis būtų XM Break galinio stabilizatoriaus ir ne Comfort versijos sferų, bet tikėtina, kad dėl didžiulio tuščios/pakrautos priekabos masių skirtumo teks prūdyti kietumo reguliatorių ir trečią sferą, pajungiant juos kitaip, nei įprasta. Dėl to paties masių skirtumo reiktų ir stabdžių jėgos reguliatoriaus; kad nebūtų taip, jog stabdant pakrauta priekaba cypiančiomis padangomis stabdytų pačią mašiną, ar įliptų mašinos bagažinėn :) .

Žodžiu, projektėlis įdomus. Bet praktiškai neįgyvendinamas- jam nėra nei būtinybės, nei reikiamų lėšų. Todėl ir apsiriboti teks tik "kas būtų, jeigu būtų" :) .

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/