WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Aerodinamiškas ZX http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=29936 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | CitroX [ Lie 11 2013, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | Aerodinamiškas ZX |
Sveiki, Citriniečiai! Pristatau savo naujausią projektą. ![]() ![]() Tiksliau viskas prasidėjo nuo magistrinio darbo. Tyrimo esmė buvo ištirti kaip aerodinaminis pasipriešinimas veikia judantį kūną ir kaip jį galima sumažinti. Taigi labai glaustai aprašysiu tyrimo eigą. Pirma buvo sukurtas grubus modelis su autocadu: ![]() Tuomet testuotas virtualiam Autodesk CFD Project Falcon aerodinaminiame vamzdyje: ![]() Toliau suprojektuotos modifikacijos ir toks gavosi galutinis modelis: ![]() Įkelta atgal į aerodinaminį vamzdį: ![]() Pagal parengtą projektą pradedama įdomioji eksperimentinė dalis. Pradėta nuo dugno uždengimo: ![]() Konstruojamas profiliuotas galas: ![]() ![]() Profiliuoto galo apačia: ![]() Galiausiai pirmi bandymai ankstų rytą: ![]() Uždengtos arkos, dalinai sumažintas aušinimas bei sulygintos priešrūkinės ir štai galutinis rezultatas: ![]() ![]() Taigi Magistras įvertintas labai gerai. Taigi pirma misija įvykdyta ![]() Šiuo metu zx vėl pilnai standartas, nes reikėjo sutvarkyt išmetimą. Bet dabar jei ir toliau atradinėsiu laiko, mėginsiu modifikaciją po modifikacijos ir surinksiu atgal, tik su keliais pakeitimais. Kuro sąnaudos Šiuo metu standartas A-B-A testų metu 90km/h naudoja 5.8-6ltr. Modifikuota versija identiškų testų metu 4.8-5ltr. Teoriškai kuo didesnis greitis, tuo didesnis skirtumas bus tarp orginalo ir modifikuoto. |
Autorius: | traskalas [ Lie 11 2013, 15:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
smagiai ![]() ![]() |
Autorius: | Saulius [ Lie 11 2013, 15:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Saunuolis jei tam reikalui radai tiek laiko. Bet manau praktiskumu sis variantas nepasizymes. Ir kas diena eisme nedalyvaus. |
Autorius: | Saulynas [ Lie 11 2013, 17:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Sukantis galas išsineša daugiau nei fūros ![]() |
Autorius: | CitroX [ Lie 11 2013, 18:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Konstravimo komandą sudarė kolega ir draugė, tai dėl to viskas neatrodė taip beviltiška spėt ir galiausiai buvo atlikta ![]() Saulius rašė: Bet manau praktiskumu sis variantas nepasizymes. Ir kas diena eisme nedalyvaus. Kadangi čia buvo magistrinis darbas, viskas ėjo link kraštutinumų, kad parodyti ir įrodyti,kas ir kaip. Jei imt tokį modelį, mieste šios modifikacijos daro tik vieną poveikį - priverčia jaustis žvaigžde ![]() Na ir minėjau, kad su pakitimais bus surenkamas atgal. Jei įdomu, dar keletas nuotraukų yra fb https://www.facebook.com/flylowLT |
Autorius: | proffanas [ Lie 11 2013, 18:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Neblogai. Svarbiausia, kad apsiėmei- ir padarei! Nežinau, ar gilinaisi beieškodamas analogų. Žmonės su tuo jau senai išdykauja (pvz. http://www.aerocivic.com/ ). O ir šitai kažkada rašiau su mintimi "o gal kada kam prireiks!" ![]() Respect! |
Autorius: | CitroX [ Lie 11 2013, 19:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Taip ir maniau, kad tarp citroenistų turi būt, kas domisi aerodinamika ![]() Pagrinde dėmesys buvo skirtas aerodinaminiams parametrams, oro srauto tipui ir kompiuteriniams cfd skaičiavimams. Kadangi kuro sąnaudos darbe buvo skaičiuojamos tik pokyčiu ir teoriškai, dabar kai viskas jau atlikta, nutariau pažiūrėt, kas iš to išeis, kaip praktiška,ekonomiška transporto priemonė. |
Autorius: | proffanas [ Lie 11 2013, 22:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Kadangi magistrą jau turi, vadinasi, turi ir laiko... ![]() Gal gali kada nors paskaičiuoti teorinį Cx skirtumą tarp tavo naudotos "plokščios" uodegos, ir aerociviko- smailos? Kodėl jis pasirinko vieną variantą, tu- kitą? Negi vien dėl patogumo parkuojantis? ![]() |
Autorius: | CitroX [ Lie 12 2013, 00:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Pagaliau patostogaut galima kažkiek ![]() Dėl uodegos dizaino - proporcijos yra pagal knygose aprašytus vėjo tunelių bandymus ir pasitelkiant Kamm efektą (srautas turi tendenciją išlaikyt suteiktą kryptį) dėl paprastumo (todėl uodega buka gale). Patikrinus dizainą siūliniu metodu, matyti kad viskas pritaikyta/interpretuota teisingai ![]() Jei kas pardavimui, projektui turi dviračių laikiklį už šviežio bedarbio pinigus brūkštelkit asmeninę žinutę ![]() |
Autorius: | CitroX [ Rgs 05 2013, 20:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Citroplanas V2. Tuo pačiu kreipiuos į citriniečius: Jei, kas turit 1.4i zx'ą, atsiliepkit ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | xminde [ Rgs 06 2013, 14:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgs 06 2013, 19:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Fotkės- efektingos. Nors ir ne apie aerodinamiką ![]() |
Autorius: | vykizz [ Gru 20 2013, 00:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Mačiau gyvai ![]() ![]() |
Autorius: | CitroX [ Gru 30 2013, 00:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aerodinamiškas ZX |
Sunku pasislėpti ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |