Sveiki. Turbūt sakysit - ieškok info forume, bet gal galėtų kas nors iš jūsų man trumpai ir aiškiai atsakyt į man rūpimus dalykus. Visu pirma teises išsilaikiau tik prieš metus. Ieškojau pirmosios mašinos už nedidelę sumą. Visų pirma žiūrinėjau Citroen Xantia, Peugeot 605, bet po kelių apžiūrų netyčiom nusipirkau Ford Mondeo

Praėjo metai ir iš galvos neišlenda Xantia. Šiuo metu pardavinėju saviškę ir galvoju apie kšiušos pirkimą. Vieną vakarą staiga išlindo vienas iš pažiūros geras variantas - 2000 metų Xantia su 2.0 hdi varikliu. Kas labiausiai patiko - turi kreminę odą. Telefonu pakalbėjus viskas gerai, mašina tvarkinga, variklis gražiai dirba ir t.t. tik rūdelė ant kapoto. Dar pasakiau - sakykit tiesą, nes kilometrų man susidaro važiuot. Patikino, kad viskas gerai. Na ką, mano mašina skelbime su sumažinta kaina jau, smarkiai sumažinta. Buvo jau ir pirkėjęs, tačiau pasakiau - nebeparduosiu už tą kainą, kadangi mane apgavo kitas žmogus dėl nužiūrėtos mašinos (tik dėl jos mažinau kainą, kad greit nupirktų). Nuvažiavus apžiūrėt ir laukiant pardavėjo pastebėjau : kėbulas visas apibraižytas, dzin galvoju. Pamačiau priekines sėdynes, jau kilo nepasitenkinimas, nes telefonu pasakė gražios, nesutrintos, o realybėje visos sudrožtos, juodais dryžiais nuėjusios, reikalaujančios odos dažymo. Na vėlgi dzin galvoju. Nueinu pažiūrėt tos rūdelės ant kapoto, o randu atšokusį špaklių su dažais. Ten čiut ne pirštu kiaurai besk jau ... Špaklius per visą kapotą sutrūkinėjęs. Dzin, pakeisiu kapotą. Atėjo žmogus, užvedžiau. Nepatiko kaip užsivedė, orai dabar gi šilti, o pasukt starterį teko lyg žiemą. Klausau variklio ir girdžiu, kad jo garsas įdomus, ne toks, koks turėtų būt, aišku pardavėjas bando išsisukinėt. Dar vienas užkliuvęs dalykas - kažkas suklaksi priekinėj automobilio daly ties sfera, kuri arčiausiai bamperio priekinio. Suklaksi kas kelias sekundes. Kažką lyg ir skaičiau, kad tai nėra gerai, kai dažnai suklaksi, bet neberandu kur skaičiau. Patikrinau kaip ji kilnojasi. Na, lyg ir neblogai kilnojasi, greitai, tačiau biški įdomi pasirodė ta aukščio reguliavimo svirtis stringanti ir kartais nesifiksuojanti. Paklausiau dėl kondiškės kaip reikalai, sako nežinau, įjungiu patikrinti - nieko. Pradėjau tikrinti serviso knygeles, žiūrėt kas keista. Niekur neradau atžymos kada keisti diržai, nors prirašyta kada keistas hidraulinis skystis ir pan. Po kapotu taip pat jokių žymų, o paklausus pardavėjo jis gūžčioja pečiais. Taip pat po kapotu rastas ne 80 kw, kaip teigia skelbime, o 66 kw variklis ... Aplamai pardavėjas tikino, kad ta mašina yra kaimynės, neva paprašė parduot jo. Kaip yra - neaišku. Na, sėdau pravažiuot. Iškart supratau, kad kažkam jau yra chana, nes automobilis visas kietas kaip nežinau kas, kartais net vaizdas susidaro, kad spiruokliuoja jis. Stabdžiai jos mirtini, ne ta prasme, kad gerai stabdo, o ta prasme, kad spaudi ir nieko nevyksta ... Taip pat pabaigus "pravažiavimą" pastebėjau, kad tas klaksėjimas dar dažnesnis pasidarė - kartą į 1-2 sekundes bene... Apsisukau ir išvažiavau ... Dabar netgi bijau ir savo sutvarkytą mašiną parduot, nes nežinai ką kitą nupirksi ... Kaip manot, ar galima nupirkt pakankamai tvarkingą Xantia II su suma iki 900 eur tarkim ? Kokius požymius pamačius reiktų iškart apsisukt ir nueit, o kurie lengvai ir pigiai sutvarkomi ? Kaip teisingai patikrinti hidrauliką visiškai žaliam ? Kaip ten dėl to suklaksėjimo, ar kaip jį pavadint, (gal netgi galima būtų įvardint kaip trumpą suburzgimą) sklindančio iš priekio ? Kas kiek laiko jis turi pasireikšt ? Aplamai, į kokias vietas reik labiausiai atkreipt dėmėsį ? Būčiau labai dėkingas jei kas nepatingėjęs perskaityt nepatingėtų ir atsakyt. Tikrai rimtai svarstau mintį persikraustyt čia iš mondeo klubo. Arba galbūt kažkas iš narių planuojate artimu metu pardavinėti savo Xantia II ?
Apžiūrėta Xantia :
http://www.autogidas.lt/citroen-xantia-ii-hdi-exclusive-hecbekas-2000-0127154234.html
_________________
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
