WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xantia Activa 2.0 TCT http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=33507 |
Puslapis 1 iš 20 |
Autorius: | Vycius [ Kov 20 2016, 22:11 ] |
Pranešimo tema: | Xantia Activa 2.0 TCT |
Kadangi tema skirta visokiom ivairenybem ir pasigyrimam tai pasigirsiu ir as.....Labai senai svajotas dalykas turbinine activa....Atsirado pas mane ne visai paprastai. Istorija tokia kad kaune islindo skelbimas uz labai pigei, bet nupirkt nespejau, paeme kazkoks, kaip issireiske pardavejas "bachuriukas is slabotkes".. Iskart supratau kad perekupas ir skelbimus visus imanomus sekiau jau kita diena ir neprasoviau. Imesta su tom paciom fotkem kaip ir praeito savininko bei aisku pazymeta jog labai geras automobilis ![]() ![]() Defektai: Barskanti vairo kolonke pulsuojancios apsukos Dujos itin blogai dirbancios Kiauras radiatorius ausinimo Vietomis prasisunkiantis LHM (raudonos spalvos, panasu kad kazkoks brudas supiltas) Rekiantis hidrosiurblys(perekupas sake kad dirzas bišky cypia ![]() Iskastruota activos pakaba(nera hidrostabilizu, kryzminio korektoriaus, ir visu traukiu jam valdyt, galinio vamzdelio einancio i stabilizatoriu). Privalumai: 4x airbag 4x el. langai el.liukas krituliu daviklis klimatas originalus activos lieti ratai kaip bebutu keista bet visiskai viskas veikia is privalumu ![]() Planai: Stabdziai nuo P406cuope (brembo) geriausiu atveju P407 brembo Didesne turbina Visas ismetimas 60mm Nasesni purkstukai 200-230Ag is variklio Isrinkt beveik visa salona, kondiske ir dar kas nereikalinga bei suteikia papildomo svorio Sportine sedyne(pradziai viena) Gera technine bukle Prisiminus viena zmogu kuris restauruoja savo pora senu opeliu ir bumeri radom bendra kalba. Paaiskejo kad jis turi nupirkes activa del variklio kurio jam reikejo,norejo det i savo P605 kadangi tai buvus seimos masina,daug prisiminimu todel norejo atstatyt, nes senasis uzkale. Sutarus kad jam perduosiu visas savo zinias bumerio variklio restauravimo klausimu(o as tam reikale praejes jau daug ![]() ![]() ![]() Issirinkau jau beveik viska ko gali prireikt ir kibau i darbus. ![]() Pirmas dalykas tai buvo isimtos lauk tiesiogines dujos, perduotos Dominykui uz pakalba prie masinos. Man duju nereikia kadangi su ja kasdien nevazinesiu,o tai bus tiesiog mobilis lengvam adrenalinui pajust kacergines nemuno ziede ir laikui praleist garaze ![]() Viskas ismontuota, perlituota purkstuku pravodke ir isiurbimo kolikas uzteptas skystu metalu kad galetu variklis dirbt iki panasiai pilno masinos sutvarkymo,paskui pakeisim i tvarkinga. Toliau buvo imtasi hidrosiurblio...plunzeriai kale kaip geniai ir viskas cype todel is saulyno paimtas kitas siurblys ir pakeistas, ziuresim kiek gyvens didelem apkrovom ![]() Variklio pulsavimas laisvom apsukom nedave ramybes,megstu kai technika dirba kaip priklauso,o ne tik kad dirba.... Isimta droseline sklende,isvalyti viduriai, isardytas LEV ir isplautas,surinktas,sureguliuotos apsukos, variklis dirba,o bet taciau vibracija per visa kebula.....surasta kad negyva tepaline pagalve, greit uzsakyt is kokono ir aisku pakeista....pasirodo jog senoji dar neplysus, tepalas neisbeges,bet taip issitampius ir sukritus kad metalas i metala remesi ir vibracija buvo,po pakeitimo viskas stojo i savo vietas. Sekantis etapas buvo ausinimo radiko keitimas, bala po masina,ausalas juodas....bandyta det gera naudota,bet nepasiteisino, o ir jungtis radiko prakeikiau juodai nusprendziau sugrust kazka kito su normaliom jungtim ir panasiu matmenu....geras vakaras prie pc ir radau 2.2HDi, kaina dvigubai mazesne nei originalaus priklausancio,idejimas lengvesnis, lieka daugiau vietos kitiem darbam. Turejau dar minti nuo bmw 740 igrust, bet pasirode per didelis vargas,jis dar didesnis nei originalus ir trukumas vietos. Nuspresta det 2.2HDi(dekui kokonui). Tvirtinimai aisku netinka todel sukonstruotas is nerudijancio plieno naujas apatinis laikiklis,paskaiciuota kad neissikistu zemiau traverso ir pastatytas, tuo paciu nupirktos ivairios slangos jo pajungimui,nes originalios visai netinka, sukonstruoto jungtys tarp slangu ir radiatorius jau savo vietoje ![]() ![]() ![]() Nuo praeito savaitgalio su dominyku islupom kolonke ir dejom kita nes esama leido tepalus per reduktoriu ir barskejo...nauja(naudota) buvo sausa tai pakeitem tik apsaugines gumas ir sugrudom atgal, ratai vietoj,vairas sukasi pagaliau... ![]() Toliau laukia activos traukiu montavimas su hidrostabilizais.....papildysiu nuotraukom... |
Autorius: | Saulynas [ Kov 20 2016, 22:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Gera pradžia, pusė darbo ![]() |
Autorius: | Vycius [ Kov 20 2016, 22:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Test toliau bus vis smagiau del ilgejanciu dienu ![]() ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Kov 20 2016, 22:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Nays Dzeeb! tai reikts kapota sparnus ir bagazines dangti gal net dureles is stiklo pluosto daryt? ![]() |
Autorius: | Vycius [ Kov 20 2016, 22:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Viska kad tik 1t pasiekt mase ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Kov 20 2016, 23:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Aš su ZXu į dar daug mažiau taikysiu, tik reik pirma rast, o antra pažiūrėt, kaip ten su ta mase gausis, blokas tai špižinis... |
Autorius: | exDalimis [ Kov 21 2016, 08:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Cituoti: Planai: Stabdziai nuo P406cuope (brembo) geriausiu atveju P407 brembo apie kokius 407 brembo cia tu? kiek man teko susidurt tai didziausi stabdziai trw nuo v6, jei sugalvotum det tokius, turiu geru suportu ir disku uz nebrangiai. ![]() |
Autorius: | Kostas [ Kov 21 2016, 11:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Jei jau į Kačergą su Xantia, reik lankų. |
Autorius: | Saulynas [ Kov 21 2016, 11:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Kostas rašė: Jei jau į Kačergą su Xantia, reik lankų. Activa negriūna ![]() |
Autorius: | Kostas [ Kov 21 2016, 11:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
saulynas rašė: Activa negriūna ![]() Na ir? Užtat greitis dar didesnis, o kėbulas popierinis. |
Autorius: | Vycius [ Kov 21 2016, 12:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
del 407 suportu man istikro daug vargo... tiksliau del stabdziu disku...suporta primontuosiu be problemu, bet diskai eina 5 skyliu, o mano 4, stupica netinka, reik burt jau, o tada jau ir su isnesimu burt teks viska....realiausia vistik sudet viska nuo 406 coupe... kostai, lankai labai geras dalykas, susideciau juos mielai, tik tai dar tolimas etapas, reik pirma standartinius mazgus sutvarkyt kaip priklauso... turiu 4 hidrostabilizus, persirinksiu ir grusiu i masina..kai uzbaigsiu viska su pakaba eisiu prie stabdziu, o paskui jau kebulas... |
Autorius: | Kostas [ Kov 21 2016, 12:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Kuo geresni 407 už 406 suportai? Kaip su rūčnyku? ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Kov 21 2016, 12:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Vyciau dek visus 4:D da stabiliau stovesi ![]() |
Autorius: | Vycius [ Kov 21 2016, 12:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
geresni tuo kad diametras 330, gaunasi didesnis stabdymo plotas uz 406 pugo, nes pas ji 305mm originaliai. diminykai, jei sudesi gale tokius stabdzius tai pirmam posuki jau skersas i griovi eisiu... |
Autorius: | exDalimis [ Kov 21 2016, 14:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 TCT |
Dėl penkiaskyliu stabdžių diskų jokių bedu, persirengimo naujas skylės ir viskas, net centrinė salė tinka. |
Puslapis 1 iš 20 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |