WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 12:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 15 2018, 13:18
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Sveiki, toks keistas klausimas turiu Citroen C5 x7 2008 2.2hdi sedaną, tech pase parašyta, kad jis turi 120kw, tačiau nerandu jokiuose kataloguose, kad 2008 x7 sedanas dar ėjo su 120kw varikliu o ne 125kw. Visur leidžia rinktis tik 125kw. Tai kiek gi pas mane yra kw? Kaip patikrinti? :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 12:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
2008tais metais turi būti 125kw, jei tikrai 2,2HDi, o ne 2,0.
Būtų kokiais 3-4 metais naujesnis, galėtų jau būti 150kw, jei 2,2HDi.
Įdėkit savo VIN kodą, pabandysim pažiūrėt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 12:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 15 2018, 13:18
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
VF7RD4HPH54090281


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 12:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
daliusb rašė:
VF7RD4HPH54090281

O čia tikrai įdomus variantas.

Duomenys iš oficialaus Citroen katalogo pagal šį konkretų automobilį:

POWER VARIATION (ENGINE) POWER 120 KW 370 NM

SPECIAL SPECIFICATION REDUCED POWER

Greičiausiai tai bus tik programiškai, tai jei per mažai ar šiaip ką, Taurius ar jo kolegos turbūt galėtų suprogramuoti su originalia to variklio galia nepamažintos galios variantui.
Arba daugiau. Tik dėl daugiau jau gali būti niuansų, nes tai jau "čip-tūningas".

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 12:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 15 2018, 13:18
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Ačiū labai už informaciją, reikės kreiptis pas Taurių.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 17:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Tas pats pas mane P508 is belgijos, kw is 120 sumazinti iki 100. Ziurint pagal vin randamas toks pat irasas su sumazinta galia. Pries 10 metu turejau e39 tas irgi is belgijos tai irgi vietoj 135 buvo 120.
Skaityciau tai kaip pliusa masinai gal. Visgi gal dezes ir matoro resursai dideani...
Bet planuoju pezuka pasikelti bent iki gamykliniu kw.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: tai kiek pas mane kw?
StandartinėParašytas: Vas 08 2019, 23:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Stasietis rašė:
Tas pats pas mane P508 is belgijos, kw is 120 sumazinti iki 100. Ziurint pagal vin randamas toks pat irasas su sumazinta galia. Pries 10 metu turejau e39 tas irgi is belgijos tai irgi vietoj 135 buvo 120.
Skaityciau tai kaip pliusa masinai gal. Visgi gal dezes ir matoro resursai dideani...
Bet planuoju pezuka pasikelti bent iki gamykliniu kw.

Esam šeimoj turėję tokią Renault Safrane 94 metų, iš Prancūzijos.
Mašina buvo 2,0i benzas, 8 vožtuvų 79kw, pamažinta galia ir pamažintas vožtuvų kiekis dėl mažesnių mokesčių ar pan.
Aplamai, kaip tokių metų tokios klasės (ten XM klasė praktiškai), buvo visiškas plikis. Gale langai mechaniniai, salonas pilkas veliūras, be ABS, be oro pagalvių, gale būgniniai stabdžiai, ratai keturių skylių (visos kitos versijos buvo penkiaskylės, taigi ratų būdavo galima gauti tik nuo Lagunos) ir pan.

Visi katalogai rodė, kad buvo pagrindinis benzinas 2,2i. Buvo 8V versija su 79kw ir 12V versija su 101kw. Ten, kur varikliai virš dviejų litrų buvo smarkiai apmokestinti, padarė specialą versiją 2,0i 12V 98kw. Kai kurie katalogai ją rodė, bet dauguma nerodė. Tai tos mūsų versijos nerodė absoliučiai jokie katalogai. Rodė tik gamintojo instrukcijos variklių sąrašas ir dar Wikipedia, su paaiškinimu, kodėl jis toks sukurtas. Pamenu, kiek vargo būdavo autodalių parduotuvėse. Viską pirkdavau pagal 2,2i 8V 79kw, nes galia tokia pati, ir viskas labai panašu, ir net dauguma variklio dalių tokios pačios, bet pvz joks katalogas nerodė Safranei būgninių stabdžių ir teko pirkti cilindriukus, kaladėles tik su pavyzdžiu.
Tuo metu pagal kėbulo numerį dalių nelabai kas parduodavo. O ir Renault pagal kėbulo numerį nėra taip paprasta išmušt, kaip PSA, kas yra tiesiog tobula dėl viešai prieinamo dalių katalogo.

Taip kad čia nėra šiuolaikinis bajeris tas "pamažinta galia". Numeti 5kw ir sumažėja automobilio galutinė kaina kokiais 5K Euro, kas nenorėtų...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007