Gerasdviratis rašė:
Gr2 rašė:
Man irgi prapala. Gavau pasiūlymą iš draugo statybininko perimti lizinginį berlingą už likutinę vertę. Mašina imta lizingu iš VEHO, 2007 vidurio, nuvažiavusi <50k, neturėjusi visiškai jokių incidentų ir dar likę pusė metų gamintojo garantijos. Bandžiau žiūrėjau - nu neprisiverčiau nulipt nuo savo xm'o nors tu ką.
Jus kaip norite,bet statybininko masinos as veltui neimciau.Tokia jau liaudis tie statybininkai,santechnikai ir kiti panasus.
Jei kalbėti apie abstraktų "statybininką" - tai žinoma kad taip. Šitie ir audines su pasatais sugeba nužudyt greičiau negu per metus.
Šituo atveju "statybininkas" - firma, užsiimanti plastikiniais langais. Mašiną parduoda todėl, kad statybose krizė, va ir karpo viską, ką įmanoma. Bet kokiu atveju mašina vis dar garantinė, jei kas ir išlįs - bent pusmetį tai bus VEHO problemos. Vienu žodžiu įdėjau skelbimą prie parduodamų auto, jei dėl kainos susitarsit, geresnės mašinos niekur nerasit - geriausiu atveju rasit ne blogesnes

Šiaip nėra pas mane ta XMbreikaligė tokia jau rima - jei reiktų rinktis, ar pirkti seną, vizualiai apleistą, bet techniškai beveik idealų XM, ar beveik naują, idealų Berlingą 10kLt brangiau, užsimerkęs imčiau Berlingą. O dabar xm'ą privesti iki idealaus liko tiek, kiek lizingas paimtų vien už dokumentų perrašymą, išlaidos xm'o remontui per mėnesį praktiškai lygios kasko įmokai - tai ir pagalvojau, kad tiek to, break'as iki krizės pabaigos dar važiuos, o kad krizei pasibaigus tokie Berlingai kainuos jau 20k daugiau - pinigų svoris irgi bus jau kitoks
