WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Rusiskas crash test Citroen Xantia
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=7596
Puslapis 11

Autorius:  Vovik [ Bir 29 2006, 13:09 ]
Pranešimo tema:  Rusiskas crash test Citroen Xantia

http://auto.lenta.ru/articles/2006/06/29/crash/

Autorius:  grumlinas [ Bir 29 2006, 13:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Rusiskas crash test Citroen Xantia

Vovik rašė:
http://auto.lenta.ru/articles/2006/06/29/crash/

mjooo... išvada: visi tie laboratoriniai testai su ***** daugiau marketingui skirti...

Autorius:  xminde [ Bir 29 2006, 13:28 ]
Pranešimo tema: 

Kad žmogelis liko gyvas, tai rodo, kad nera ji jau tiokia nesaugi :).

Autorius:  Mario [ Bir 29 2006, 13:36 ]
Pranešimo tema: 

Uf... ir Xantia buvo tokia visai ne eilinė... pažiūrėkit kaip ją šeimininkas mylėjo... ratlankiai vien kokie... o dar kažkokia tai papildoma afaratūra buvo sumontuota po veidrodėliu... :D

Autorius:  Kostas [ Bir 29 2006, 19:23 ]
Pranešimo tema: 

Jo... ziauriai cia pavare... :roll:

Autorius:  nalivaika9 [ Lie 03 2006, 17:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Rusiskas crash test Citroen Xantia

grumlinas rašė:
Vovik rašė:
http://auto.lenta.ru/articles/2006/06/29/crash/

mjooo... išvada: visi tie laboratoriniai testai su ***** daugiau marketingui skirti...

Pagal EURO NCAP taisykles priekio kraš testas atliekamas 64km/val greičiu 40proc. perdengimu į sulankstomą barjerą http://www.euroncap.com/content/test_pr ... impact.php . O čia smugis buvo į centrą. Tai ir padejo išsiskiest lonžeronams. Tiesa ameriketiškas krašas atliekamas į kietą barjerą 100proc perdengimu. Ten rezultatai būtu kitokie.
Gal tamsta Grumlinas galietu nuodugniau sužinot ar tikrai lonžeronai buvo specialiai taip pagaminti? Nes kaikuriose Volvo automobiliose ložeronai padariti tokie kad avarijos metu (į priekį) varyklis krito po mašina, jinai ant jo užvažiodavo taip išsaugodama keleiviu gyvybės.

Autorius:  grumlinas [ Lie 03 2006, 21:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Rusiskas crash test Citroen Xantia

nalivaika9 rašė:
Gal tamsta Grumlinas galietu nuodugniau sužinot ar tikrai lonžeronai buvo specialiai taip pagaminti? Nes kaikuriose Volvo automobiliose ložeronai padariti tokie kad avarijos metu (į priekį) varyklis krito po mašina, jinai ant jo užvažiodavo taip išsaugodama keleiviu gyvybės.

apie tai niekur specialiai neminima (bent jau man neteko). saugumo požiūriu pabrėžiama "nesideformuojanti kėbulo kapsulė" ir duryse įdėti apsauginiai strypai
IMHO pabrėžti, kad avarijos atveju iškrenta motoras - biškį tokia antireklama - o kur garantija, kad tas motoras neiškris važiuojant :D

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/