Nissano variklio reakcijas į XADO kaip ir išsiaiškinau.Man dėl to kilo tik dar daugiau klausimų,bet bendras vaizdelis toks:
Po XADO išpylimo (kartu su sena alyva) jau pravažiuota 12645km;prieš 2000km alyva darsyk pakeista į tokią pat Neste pusiausintetika 10W-40.
Dinaminiai rodikliai (bėgėjimasis iki 100 ir 120km/h;vieno km pravažiavimo laikas nuo starto;elastingumas penktu bėgiu 80-120km/h;max.greitis;lipimas į kalną),nors jų pagerėjimas po XADO naudojimo tebuvo 2-7,5% ribose,vis dar tebeišlaikę 40-90% to pagerėjimo.
Variklio skyriaus įšilus varikliui bendras triukšmas yra tiksliai toks pat,kaip ir iškart po XADO varikliui (primenu,kad papildomą triukšmo sumažėjimą davė ir XADO,kiek vėliau pavartotas kuro siurbliui).
Ant paskirstymo velenėlio kumštelių nebėra tų "grafitinių" XADO pėdsakų,jie blizga kaip chromuoti,bet jokių pabraižymų ant jų taip pat nesimato (iki XADO-buvo).
Miesto sąnaudos,palyginus su ikiXadinėmis, padidėję 2,6% (palyginus su poXadinėmis-8%).Lengvai paaiškinama padidėjusiais kamščiais,šlapiu asfaltu ir pastoviai įjungtomis trumpomis šviesomis,bet tikslių skaičių pateikti,suprantama,negaliu.Odometro ir spidometro parodymų skirtumai dėl kiek aukštesnių žieminių padangų visuose matavimuose yra atskaičiuoti,bet įjungtų trumpų,~17C vėsesnio oro ir šlapio asfalto įtakos tikslių dydžių nežinau,todėl jie sąnaudų matavimuose figūruoja (dinamika matuota esant sausam asfaltui).
Užmiesčio sąnaudos 90km/h greičiu: iki XADO 6,08;po XADO 5,11;dabar 5,04ltr/100km.Tą papildomą sumažėjimą priskiriu "XADO kuro siurbliui" ir nedidelio degimo kampo paankstinimo nuopelnams.Neprotinga iš mano pusės buvo pilti XADO siurblin ir jį reguliuoti nebaigus ilgalaikio poveikio varikliui matavimų,bet kas padaryta-padaryta.Dabar šių duomenų nebeišskirt.Bet šaltas variklis kuriasi nebe iš pusės,o iš ketvirčio alkūninio veleno apsisukimo;atskirai starterio garso net nesigirdi
Kompresija iki XADO:30-30-29-29.
Po XADO:34-34-34-34. (?)
Dabar:32,5-33-31,5-32,5 (±0,5bar kiekvienam cilindrui).
Galutinai kompresija nustatinėta su kolegos
Mygos pagalba,bet turiu pabrėžti,kad 6 (!) kompresijos matavimai skirtinguose servisuose davė 6
ženkliai skirtingus rezultatus,todėl tie matavimai taip užsitęsė.
Šiuose matavimuose yra šiokių tokių neapibrėžtumų ir jų tikslumas ne absoliutus,bet
bendra tendencija:XADO poveikis varikliui tebėra,ir dar ženklus.Jei jis kris tokiais pat tempais,jo "neliks nei kvapo" po 50-70kkm;labai abejoju,ar nors kokio parametro pagerėjimas išsilaikys iki žadėtųjų 100kkm.Spėju,kad pravažiavus 20kkm teliks pusė to pirminio poveikio.
Apie tepalo slėgį variklyje sulyginimuose specialiai neminėjau ir nesu linkęs jo užskaityti,nes šiuo klausimu susidūriau su mistika,kuriai neturiu paaiškinimo.Po XADO panaudojimo tepalo slėgis karštame variklyje pakilo ketvirčiu;dabar jis didesnis
dvigubai.Įvairių laikotarpių videoįrašus turiu,bet jie nieko nepaaiškina,išskyrus kad slėgio šuolis įvyko iškart po paskutinio alyvos keitimo.
Tas pats XADO varikliui buvo supiltas XMan dėl 450g/3000km alyvos sąnaudų.Dabartinės alyvos sąnaudos yra 200g/4000km;šiuo klausimu XADO ženkliai padėjo (XM 2.1TD;variklis prie manęs niekada nematė didesnių nei 3000rpm apsukų).Daugiau kažkokių didesnių pokyčių XMe ir nepastebėjau (nieko tiksliai ir nematavau).Pastebima tik kiek didesnis variklio triukšmas jam esant šaltam ir mažesnis-kai variklis įšilęs.
Gal šiek tiek geriau traukia.
Jei kas sugalvotų naudoti XADO varikliui,nors to ir negaliu pagrįsti matavimais,remdamasis šalutiniais savo ir kelių kolegų duomenimis,
primygtinai
siūlyčiau tą atlikti prieš ilgesnę kelionę,kad visas tris tūbeles supilti
tą pačią dieną ir atvažinėti tam reikalingus bent 400km neleidžiant varikliui ataušti:yra didelė tikimybė,kad dėl to XADO poveikis būna gerokai ryškesnis,nei važinėjant po 20-30km kasdien.Ypač,jei tai daroma šaltu metų laiku.
Tiek "oficialių" žinių.Yra,aišku, pastebėta ir gausybė visokių smulkių niuansų,kurių nelaikau svarbiais ir čia neaprašau.