proffanas rašė:
Nori dyzeliu važiuoti maksimaliai ekonomiškai-bėgėkis be didesnių variklio pastangų (nespausdamas),o pavarą lygioje trasoje aukštink pasiekęs 200-300rpm mažesnes nei max.sukimo momento apsukas.Jei netenka intensyviai manevruoti,toks važiavimo stilius yra absoliučiai ekonomiškiausias.Mieste aukščiausią pavarą reiktų mesti tik esant bent 200-300m ilgio atkarpai,kurioje nenusimato jokių stabčiojimų ar bėgėjimųsi,ir pasiekus kreiserinį (max.leidžiamą mieste) greitį.Toks važiavimas dyzeliu yra pats ekonomiškiausias.
Apie sportinį važiavimą negaliu tvirtai nieko pasakyti-nesu toks jau "sportininkas".
jeigu tai absoliuti tiesa, prashome paaishkinti man:
2.0 hdi max galia nm pasiekiama prie 1750 rpm, jeigu ash jungchiau i aukshtesne pavara rekomenduojamu budu (kai variklis isisuka iki ~1500) tai ash mieste i prieki nepavazhiuochiau, o mashina purtytis pradetu. toks absoliutinimas man kelia shypsena: taip ishsakytos mintys tiktu daugeliui senesniu psa dyzeliniu motoru, kuriu max galia pasiekiama ~2250 rpm, bet naujesniuose dyzeliuose dazhniausiai yra kiek kitaip..
o jei nesikabinejant tai principas daug mazh aishkus
kalbant apie sportishkuma tai galiu nuo saves prideti, kad labai didele kliutis sportishkam vazhiavimui yra psa greichiu dezhes

kam teko sportishkai mindyti tapke japonishkoje mashinyteje (ne visais, bet daugeliu atveju pavaru dezhes ten geresnes) mane supras
