DasI rašė:
Nu jei gerai sekiau istorija, kuri metosi jau per keleta temu, tai CH per didelis tik ant duju, todel IMHO problemos reiktu ieshkoti duju/oro mishinio tiekime... pvz oro, duju filtrai, duju reduktoriaus, duju kiekio reguliavimas, ir kogero netgi karbo reguliavimas - priklausomai, kaip istatytos dujos kogero ir nuo karbo gali priklausyti. O gal dar ijungus dujas vienu metu dirbama kartu dar ir ant bendzo ...

bei:
proffanas rašė:
O kas dabar supaisys, dėl ko našlaičiui kelnės smunka..
Pagal aprašymą buvo duota suprasti, kad "CH katastrofiškas", o kas kur kaip kada-fig znaet. Pavartok degimo reguliavimą... Kitų galimybių, be kapitalinio variklio remonto, kaip ir nėra

Kolegos Dasl bei Proffanas teisūs.
Tik sunku patikėti, kad dujininkai nematė ir nebandė (nesugebėjo/nemokėjo) pareguliuoti reikiamų dalykų...
Istorija tokia: Pagrindinis nusiskundimas - per dideli CO ir CH rodmenys, važiuojant tiek dujomis, tiek benzinu (dujomis CO - 5, CH - 3200, vietoje max.leistinų 1200).
Su savo senute vw.jetta (1985 m., 1,6 benzinas +LPG Lovato Autogas) apvažiavau šias Kauno dujininkų "firmas": Vikalbaltus (Islandijos Plentas 213E, tel.: +370-676-22707, 8-37-705862) bei Įm. Vikroma, (Partizanų 87a, tel.: 8-687-30243). Kaip mano problemą sprendė šios firmos?
"Vikroma", nors buvau užsirašęs prieš keletą dienų, problemą sprendė tik išoriškai (pratestavo žvilgsniu į TA popierius). Firmai atstovavusi moterėle man paaiškino, kad nieko dėl CO ir CH padėti negali, nes nežino ką čia galima padaryti. Ką daryti su ventiliacija - taip pat negalėjo pasakyti (tiek aš, tiek keletas kitų klientų buvome aptarnauti identiškai viename internetiniame skunde išguldytai istorijai. Apie firmos darbines patalpas net neužsimenu, neverta - tipiškos sovietinės remonto dirbtuvės, net ir mediniai supuvę, ant vieno vyrio besilaikantys vartai dar nuo tų laikų, meistrai šlaistosi kas kur, ateina kada nori (šį atsiliepimą žiūr.:
http://www.skundai.lt/?id=11279 .)
Taigi, problema liko neišspręsta
Kitą savaitę užsukau į "Vikabaltus". Pirmas įspūdis buvo geras: švarus ofisiukas, padoriai atrodančios darbo patalpos, tvarkingi meistrai. Priėmė vos ne kaip ACS servise... Deja. Grįžtu pasiimti savo auto, jau apie 16 h. Galvoju, kodėl man niekas neskambina ir neliepia atvažiuoti pasiimti savo auto? (Mašiną palikau 11 h.

) Ką gi, atvykęs matau, kad vaikinukas, visai neskubomis, ką tik nuėmęs, reduktorių čiupinėja. Ok, neskubinu, laukiu. Žiū: jau 17.40, niekas nepasikeitė (laukiu jau dvi h). Girdžiu - meistras viršininkei skundžiasi jog nespės... Nes daug čia darbo (nesvarbu, kad kol aš sėdėjau tas dvi valandas, jis dar ir kolegos, bendradarbio motociklui farą keitė, užkandžiavo, bendravo su bendradarbiais... Šiaip ne taip, 18h 20 min. reduktorius uždedamas ir atliekama emisijos kontrolė. CH, nors nukrito nuo 3200 iki 2500 vis tiek katastrofiškas. Meistras sako jog daugiau nieko padaryti neįmanoma..., reikia pakeisti žvakes bei laidus...
Ką gi, traukiu pas šefą sąmatai... Deja, čia sužinau, kad niekas neprisiminė, jog man reikia ir dujų ventiliaciją patvarkyti (nors užsakyme viskas aiškiai parašyta, ten niekas nežiūrėjo). Viršininkei paliepus meistras ima blaškytis ir ieškoti sprendimo. Sušaukiamas bendradarbių konsiliumas. Iš viso, meistrams neaišku, ką čia reikia tvarkyti, nes viskas tarsi ir ok su ta ventiliacija. Galiausiai nusprendžiama uždėti naujas ventiliavimo žarnas vietoje senų. Deja, pasirodo, firma neturi paprasto 50 mm. pločio gofro bei 4 "chamutų"... Esu siunčiamas į Senukus Jonavos gatvėje viso šito įsigyti...

.
Sekančią dieną pasikeičiu žvakes ir laidus. Deja, tie kas keičia laidus, neturi emisijos matavimo aparatūros ir aš nežinau efekto. Tai sužinau tik kitą dieną, kada mane, antrą kartą, prameta TA
Viskas (CO ir CH rodmenys) išsisprendė tik užsukus pas meistrą Artūrą. Vyras metė žvilgsnį ir konstatavo: čia ššš padaryta, čia ššš, čia vakumo šlangutė nuimta (vieną prieš tai ir pats buvau pastebėjęs neužmautą, dujininkai sertifikuotų firmų specai paliko neužmovę!!!), čia tau kinietiškus žvakių laidus įkišo vietoj normalių (galbūt) senų, čia kalpokas ne taip stovi ir aiškiai orą traukia.. Akurat, užmovė šlangutę - CH nukrito iki beveik normalaus, dar pasukinėjo varžtelius, senutės CH tapo kaip jaunamartės. Dabar, ant dujų, tik 600. Pasukinėjo karbo varžtelius, patvarkė degimą, ir benzo emisija tapo normali. O specializuotos firmos, pas kurias tuom klausimu ir važiavau, kaip čia pasakius
Štai kaip nutinka.
dėmesio: tiems kas nenusimano technikoje rekomenduoju į Įmones "Vikroma" ir "Vikabaltus" gyvenime neužsukti. (Jei taip tvarko reguliuoja CO ir CH, kaip tada sumontuos dujinę įrangą, ir nepaprastą, pirmos kartos, o tiesioginį įpurškimą?)
O pas meistrą Artūrą, maloniai prašom pasireguliuoti CO ir CH savo automobiliams

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG

(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)