WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 23:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Generatorius ir krovimas
StandartinėParašytas: Kov 27 2007, 18:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
ar tinka generatorius nuo dyzelio, tarkim 2.1 i V6 12 voztuvu? kalbu apie generatoriaus tvirtinimo taskus ir ampermetraza?

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2007, 09:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tinka nuo visu I kartos xm, netgi xantijos 1.6, 1.8 kai kurie tinka. Cia pagal nauaj kataloga, o pagal sena tik nuo kai kuriu 2.1D/TD, vien zodziu imi savo generatoriu ir veziesi pasilyginimui. Amperu turi 80,nors naujas kat. raso, kad 97. Bet itariu kad pagamino universalu generatoriu visiems :)

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2007, 11:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
ponial.nors dar meginsiu itampos reguliatoriu paziuret: ant laisvu apsuku 14,4 V. duodi gazo-itampa proporcingai dideja apsukom-iki 18 V davariau.. :shock: taip ir akuma nauja ir kitas el. dalis galima sugadinti.
o vat kai faras artimas ijungi-ir ant laisvu, ir su gazais 14,4 V. tai jauciu su farom ir vazinesiu ir nieko nedarysiu.....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 08:50 
tigi su sviesom ir reikia vazinet, ne beda


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 13:49 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
duodi gazo-itampa proporcingai dideja apsukom-iki 18 V davariau..

Rele-reguliatorius arba diodai gali buti nusproge. Taip gali ir visa elektros grandine bei lempikes sudeginti.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 17:09 
Jeigu diodai tai arba visai nekraus, arba is generatoriaus ruks dumai. :) Reguliatorius - labai imanoma.

POWER

O, kaip bandei, gal kartais nuo akumuliatoriaus atjunges? Jei taip, tai gali ir geras bet ka rodyt.
Jeigu tikrai per didele itampa duoda - perkraus akumuliatoriu, "isvirs" (pradings) elekrolitas, jo teks dapylinet; generatorius kais, bet sudegt kas nors neturetu - akumuliatorius neleis itampai per daug padidet.
Aisku taip vazinetis tik kol sutvarkys - is bedos ir laikinai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 19:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
ne, tikrinau su testeriu, kai akumas buvo pajungtas i grandine, ir matavau itampa ant akumo klemu

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 22:16 
Nu, jei su akumuliatorium visi 18V, tai jau idomiai... :roll:
Bet viena is to aisku - generatorius dirba, tik itampos reguliatorius "kiauras" - pastoviai duoda pilna zadinimo srove, todel kiek kyla apsukos - tiek ir itampa.
Beje, ji neturetu but sunkiai pakeist, tereik turet tinkama.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 13:03 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
nu nieko nesuprantu. pamatavau itampa ant kito xm V6, ten su elektra viskas ok, krauna generatorius kaip beris. tik akumas 72Ah idetas, bet tai ne prie ko.. tai va. ant laisvu apsuku 17,4V rodo. prie apsuku 3000 apie 18,4V. vel gi, matavau ant akumo klemu. tai ka, sitas gener. jau per daug krauna? :shock:
tai kiek suprant 18V yra gerai? ir tas kitas generatorius, kur ant laisvu 14,4 o prie apsuku 18V irgi geras?

Pabandyk su kitu testeriu pamatuoti. Manau taviskis nesamones rodo.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 13:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Joks generatorius neturi duoti mažiau 13,6V ir daugiau 14,5V ;kitokiu atveju jau mirusi jo krovimo relė. Kada kas užsidegs-spėlioti neapsiimu, bet bent jau lemputės esant 18V įtampai turėtų laikyti labai trumpai. Kaip ir akumuliatorius :roll:
Pasitikrink testerį...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 16:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
matavau su geru testeriu:
ant laisvu apsuku ant akumo klemu nuemiau 12,5 V (su farom 12,1V).
prie 2000-3000 oborotu 13-13,3 V (su farom 12,3V).
klausimas- jei akumas naujas, ir dabar ne ziema, gal man generatoriaus ir netvarkyti, gi siek tiek krauna?

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 16:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pažeisi akumo darbo režimą ir jis nedakraunamas laikys dvigubai trumpiau; greičiau susibaigs :roll:
Čia tik paspėliojimas... Galbūt, kas kelios savaitės su pakrovėju jį pilnai pakraunant, velnias ir negriebs, ale varažyt neapsiimu :roll: Nepriklauso jam taip dirbti...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 16:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
suds cia o ne krovimas, jei su sviesom tik 12,1-12,3V - tvarkykis, gi pastoviai ijungtom sviesom vazineji... tas "siek krauna" nekompensuos iseikvotos energijos uzvedant automobili... Nebent vazineji dideliais atstumais ir dideliais greiciais (150km/h ir daugiau), o masina statai ant kalniuko - tuomet galima ir netaisyt :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 17:23 
Vai, kolegos...
Kai prisitatinejot, daugelis tokius aukstus mokslus minejo, kad gava svaigo skaitant, o cia, ziuriu, elementarios fizikos/elektrotechnikos zinios neblizga...
*************************

Nesunku primest, kad sukelus ant akumuliatoriaus gnybtu (jo vidaus varza artima nuliui) itampa iki 17-18V, teketu kiloamperu eiles sroves, kurios ne tik isvirintu elektrolita, bet islydytu pati akumuliatoriu! Priedo, joms uztikrint prireiktu nedideles hidroelektrines generatoriaus, ir silumvezio variklio jam sukti! :lol:
Zodziu - realiai neimanoma.

Kai del matavimu - visi matyti kinietiski skaitmeniniai multimetrai (Fluke nebandziau :) ), pasedus baterijai (kai sviecia isikrovimo indikatorius) rodo mazdaug 15V vietoj 9. :idea:
Dar vienas dalykas - generatorius duoda islyginta kintama ("banguota") itampa, o jo itampos reguliatorius veikia irgi netolygiai, impulsais. Ju momentine itampos verte pikuose gali virsyt nominalia 14.5 V, tarpuose tarp ju - nesiekt. Rezultate - skaitmeninis testeris del to irgi gali "bludyti". Aisku, tikrai geras - Fluke, Appa saziningai rodys vidutine reiksme, bet tikrai nedaznas toki tur (nebent kam is darbo yr galimybe nukniaukt :D ), o uz kitus negali garantuot...
Yra dar oscilografai tokiam reikalui, bet ju zigzagai eiliniam "user'iui" tas pats, kaip kardiograma :) , o kas "v kurse diela" tiems panasus klausimai nekyla. :wink:

Jei jau labai knieti pamatuot toki dalyka, jau geriau rodykliniu prietaisu, sakyciau, kad ir senu rusisku - maziau bus nuklydimu...

Dar vienas dalykas: bent man dar neteko matyt generatoriaus, kuris duotu stabilia per maza itampa.
Dazniausiai pasitaikantys gedimai: koks diodas (jo kontaktas) ar reguliatorius blogas, angliukai/ziedai sudile.
Bet visa tai parodo sviecianti/silpnai sviecianti/mirksinti generatoriaus lempute skydely.
Jeigu ji stabiliai uzgesta tik uzvedus, o akumuliatorius nenuseda vazinejant (aisku, normalios bukles!) - ligu ieskojimas matujant itampa beprasmis, sakyciau; ir netgi gali galva visai reikalo susukt. :wink:

Nu, bet jei labai knieti uzsiimt profilaktika, tuokart, sakyciau, geriau gnybtus, kontaktus pravalyt ir pervarzyt, apziuret angliuku/kontaktiniu ziedu bukle naujai isigytam ne naujam auto - tikrai bus daugiau naudos...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 18:13 
is kur tie kiloamperai.... generuoklio vidine varza isaugs tiek kad jokiu kiloamperu nebus. jis gi ne sroves saltinis, o itampos. ir jo varza maza tik iki tam tikru sroviu.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007