Pagalvojau: kazi kokio bieso mes cia prirasom vos ne romanus, jei progreso jokio!
Sioj temoj bent dussyk paminejau, kad atjunginet akumuliatoriu dirbant varikliui laabai kategoriskai nerekomenduojama!
Va, tai patvirtinanti citata is nuorodos, kuri, atrodo, niekam nesukele susidomejimo, nes vel snekam kaip nuo pradzios:
Cituoti:
First of all, never disconnect a battery cable while the engine is running if the vehicle has any onboard electronics at all (engine control module, power control module, vehicle control module, body control module, transmission control module, digital sound system, etc.) The battery acts as a voltage stabilizer to help the generator keep its output below 15 volts. By disconnecting one of the battery cables, the generator loses the stabilizing action. The generator then may go crazy and produce a major energy dump (high voltage surge) into the electrical system, possibly destroying the generator itself but most assuredly a lot of electronics in the car.
nerimkaGerai, kad viskas laimingai.
Bet tamstos post'as pilnas terminu, kuriu panaudojimo budas ir vieta man kelia dideli itarima, kad apie juos neviskas yra zinoma...
Pav:
Cituoti:
jei ten kas ir buna, tai to efektine verte niekingai maza lemputems ir ksemo kompams
Efektine = vidutine. Cia aisku.
O, kaip su pikine-amplitudine? Kazi kaip kompui patiks, kai jis gaus kokiu 18V didelio daznio "adatu" serija, nors vidutine itampos reiksme tebus kokia 13... Gal ir isgyvens, o gal...
Su generatoriaus itampos reguliatorium, irgi neviskas taip paprasta.
Visu niuansu ir as pilnai nezinau, bet naujesni irenginiai daugumoj impulsiniai, t.y., galima tiketis, jog ir itampa jis reguliuos suoliais, ar zingniais.
O, dar kiek pats korektiskai veiks, paties generatoriaus impulsais seriamas, be akumuliatoriaus stabilizavimo...
Beje, panasiai ir citatoj raso. Ir dar, jeigu rimtai domina, nemazai info ta tema kad ir pagooglinus galima pasiekot.
********************************************
Panasiom situacijom visiems duosiu viena nuosirdu patarima: jei darai ka nors, kas priestarauja zinomom taisyklem, arba netelpa i ju ribas - daryk, bet tik
gerai isitikines, ir pasitikrines, kad
tikrai supranti ka darai, ir supranti galimus veiksmu padariniu variantus bei pasekmes.
Jeigu abejoji - geriau laikykis taisykliu (kad ir neatjunginet akumuliatoriaus), jos gi ne siaip sau rasomos.