WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: isbego ausinimo skystis
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 19:25 
lauke gan karsta ir teko kamsciuose stovet- variklis uzkaito gal iki 95. palikau masina prie parduotuves , kai grizau - bala po masina. pagalvojau- radau vieta kur sustot- bet pasilenkiau , bega is mano ksiusos.
atidarius variklio dangti nesimato kur bega. radiatorius tikrai sveikas. pro kamsti neisbego.
kur galejo prakiurt? gal kam nors panasi beda buvo...


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: isbego ausinimo skystis
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 19:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ksona rašė:
pasilenkiau , bega is mano ksiusos.
atidarius variklio dangti nesimato kur bega. radiatorius tikrai sveikas. pro kamsti neisbego.
kur galejo prakiurt? gal kam nors panasi beda buvo...

Šiandien vienam kolegai tas pats nutiko su XMII... Atsidaryk kapotą, jei reik-lįsk po mašina, bet surask tą vietą, pro kurią leidžia. Arba tempk aparatą servisan :) Greičiausiai, trūko kažkuri šlanga. Galimos priežastys-šlangų senatvė; per mažas antifrizo lygis (todėl per aukšta jo temperatūra, kurios daviklis nefiksuoja, nes skystis jo nesiekia); uždarytoje padėtyje strigęs termostatas (todėl skystis cirkuliuoja mažuoju ratu ir neatvėsta; todėl sukyla jo temperatūra ir slėgis). Tikslią diagnozę visvien teks aiškintis vietoje :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 20:15 
gerai jei slanga prakiuro. o kurioj vietoj vandens pompa stovi ksiusj 1.8i,8v variklis?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 15 2007, 09:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Pompa stovint pries masina bus kaireje apacioje prie LHM siurblio. Jei neklystu tuo paciu dirzu sukama.

pompa suka pagrindinis dirzas, kitaip vadinamas paskirstymo dirzas.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 15 2007, 10:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
su specais nesigincysiu :)
zinau tik kur ji randasi, o koks dirzas suka nepamenu

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 15 2007, 12:26 
slanga buvo itrukus po varikliu. idejau varinio vamzdzio gabala ie du suverzejus ir viskas tvarkoj. itariu kad ventiliatoriaus paleidimo daviklis (kur i radiatoriu isuktas) parejas- ventiliatoriu ijungia prie 95-98 laipsniu. anksciau ventiliatorius tankiau sukdavosi. kai bus sekantis oro atsilimas teks pakeisti


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: isbego ausinimo skystis
StandartinėParašytas: Geg 15 2007, 18:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
proffanas rašė:
Šiandien vienam kolegai tas pats nutiko su XMII...


Preliminariai meistrai sakė, kad kažkokia žarna trūkus. Dar ne visiškai aišku, kodėl ji trūko :roll:

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: isbego ausinimo skystis
StandartinėParašytas: Geg 15 2007, 18:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
velinas rašė:
proffanas rašė:
Šiandien vienam kolegai tas pats nutiko su XMII...


Preliminariai meistrai sakė, kad kažkokia žarna trūkus. Dar ne visiškai aišku, kodėl ji trūko :roll:


Nagi nuo senatvės, kolega ;) Senoms guminėms žarnoms kartais nereikia nė jokio pašalinio poveikio; trūksta ir pačios stovint automobiliui kieme :)
Jei variklio temperatūra laikosi normali, antifrizo netrūksta, jame tepalai neplaukioja, variklio ir radiatoriaus pagalvės nesutrintos(t.y. šlangos nėra veikiamos didelių vibracijų ar tampymų)-nesuk sau galvos; viso labo šlangoms senatvė pradeda reikštis... Paskaičiuok apsiraminimui, kiek kaitimo-vėsimo ciklų joms tekę atlaikyti. :roll: Intervale tarp +110C ir -30C, ir dar agresyvioje aplinkoje :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 20:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
Tai va, taip ir buvo. Sakė, kad nuo senatvės trūko žarna.
Įdėjo naują (naują) :lol: įpylė apie 4,5 litro aušinimo skysčio ir riedu toliau.
Sumokėjau 100 litų.


P.S. remontavo Citroen servisas "Skruzdėliukas" Piniavoje (praktiškai Panevėžys).

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Paskutinį kartą redagavo 1 velinas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 08:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
:shock: uz slanga...

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 09:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Nera ko stebetis 100 litu uz slanga su pakeitimu ir skysciu, tai normali kaina servise. Na slanga tai kokius 20 turejo kainuoti o gal ir maziau.

As kazkada VW centre norejau uzsisakyti slanga 1983 metu masinai tai pasiule savaite palaukti ir butu kainave 78 Litus, tai as tanagroje nusipirkau panasaus islankstumo ir atsipjoviau kiek reikejo, tai kainavo apie 15. Tiesa po metu keisti vel reikejo nes del neteisingo islenkimo pratruko.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 18:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
Na, ten ne šiaip žarnos galas :roll:
Vienas galas plonesnis, kitas storesnis, dar lenkta kažkokia. Matyt ir ta kaina tokia nemaža :?

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007