WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 23:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Priekines spyruokles
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 12:52 
Kaip buves citrinietis, prasau Jusu isminties ir patarimo. :D
Pakeiciau priekines pakabos spyruokles. Amortizatoriai geri, atramines gumos, guoliai geri. Vaziuojant nelygiu keliu, kai masina is inercijos kilsteli i virsu, bilda spyruokles. Visa pakaba tvarkoje, sarnyrai, traukes ir t.t.
Kyla mintis gal spyruokles idetos aukstyn kojomis, ar tai gali tureti itakos, spyruokles naujos.
Vaziuoti ir pastoviai bildeti kazkaip kvaila....:)))


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 12:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
gal spyruokles zemintas dejai?

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 13:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gali būti nepakankamai įtemptas visas "kelmas".
Gali būti nepakankamai priveržtas pats "kelmas" prie kėbulo.
Jei spyruoklės storis ir plotis per visą ilgį vienodas-jokio skirtumo, kuriuo galu ji pastatyta. Svarbu, kad tie galai tiksliai įeitų į įgilinimus lėkštelėse. Jei to nėra padaryta-bildėjimas neišvengiamas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 16:37 
Spyruokles pagal ilgi ir kietuma naujos tik vieninteles pardavime ir yra (dizeliukui). Storis vielos vienodas, bet galai skiriasi truputi . vienas lyg ir platesnis. Ant vieno galo pastacius spyruokle negriuna, o ant kito - virsta. Galu uzsukimai skiriasi. Kelmas prisuktas gerai amortizatoriaus varztas irgi. Manau gal visgi spyruokle apversta, nes atrama ant amortizatoriaus kitoki islinkima negu virsutine ,,lekste"..?????


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 19:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tai jei bilda abu ratai, ir įtari, kad abiejų spyruoklės apverstos, apsuk bent vieną atvirkščiai, ir stebėk kuo baigsis :) Spyruoklių keitimas į naujas neretai sukelia visokių nesusipratimų.
Gal kažkiek padėtų, jei parašytum, kokia mašina, metai variklis etc.-užklausčiau specų; gal yra kažkokios personalinės modelio pakabos plonybės.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 20:06 
Malonu, kad yra pagelbejanciu.........
kaip rasiau - buvau citrinietis mylejau Xantia, bet labai ji daug ,,meiles,, reikalavo ir truputi jaunyste savo parado tai atsisveikinti teko.
Na o masiniukas dabar tai fordas Focus 1999 1.8 ,,zyzelis,, (Europinis modelis) universalas. Kai pirkau buvo susmege priekines spyruokles (dar originalios stovejo) zalia-fioletine spalva zymetos. Auto priekis buvo zemas, idejus naujas spyruokles stojo i vieta (pakilo 4 cm) Na kitaip tariant auto stovi horizantalioje padetyje.
Del spyruokliu apvertimo tai planuoju tai padaryti, butinai parasysiu apie rezultatus.
O del plonybiu tai radau tik aprasyme kad dedant spyruokles butina spyruokles zymejima (splava) deti i apacia. Va tik naujos spyruokles turi tik uzrasyta koda (skaicius) ir visas zymejimas...???? Logiskai tai matyt turetu ir buti spyruokles apacia..???


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 25 2007, 20:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Be rezultatų. Važiuoklistai (vis dar po švenčių) tvirtina, kad Focus'ui spyruoklė jokiu būdu negali barškėti, jei viskas tvarkingai suvaržyta, nors ji ir triskart būtų apversta. :) Apačia, viršus-esą, jokio skirtumo.

Mano galva, visgi bandyk tu spyruokles apversti antraip, o tuo pačiu ir visus mazgus patikrinsi: gal kas kur visgi nepriveržta ar pvz. guminis "atbojnikas" neįdėtas; ar dar kažkas?... :roll: Kai pats nesusidūręs-ne ką daugiau ir tepatarsiu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 26 2007, 11:52 
Aciu uz konsultacijas. :D :lol:
Pakaba patikrinta pilnai - viskas normoje.
Siandiena apverciau spyruokles. Spyruokles pirkau naujas spec.parduotuveje, aisku ne originalas vokieciu. Viename gale spyruokles zaliai uzrasytas kodas markiruote (dyzeliui, zalia spyruokles standumas , mau taip reiketu suprasti) Tai ten kur markiruote mano galva turetu buti apacia. Pasirodo virsuje spyruokles skersmuo mazdaug 1 cm mazesnis negu apacioje. Senos originalios nuimtos nuo auto spyruokles abu galai vienodo skersmens.
Kai platesne spyruokles dalis virsuje atramineje ,,leksteje,, (jos sone yra ispaudimas i vidine puse) supantis automobiliui amortizuojanti spyruokles trankesi i ta krasta. Dabar bildesio lyg ir nera, dar mazai vaziavau, tai galutinius atsiliepimus -veliau.
Tai kaip sako ,,Pasidaryk pats" :roll:
Servizai niekada iki galo nesutvarko :evil:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 26 2007, 21:51 
Pasitvirtino. :D
Spyruokles buvo ,,aukstyn kojom,,
Nebera bildesio.
Svarbu. :!: Literaturoje raso , kad butina deti spyruokle taip, kad jos zymejimas (spalva-kietumo) butu apacioje.
Pavarinejau per liuti ir po jos po Vilniu.....vienas malonumas, bildesio nera , masinos priekis dar truputi aukstesnis.
Fantastiskas tas mano ,,zyzelis- fordukas,, nors dar kartais ir Xantia sirdyje sukirba, ypac kai pamatau pro sali pravaziuojancia----gyva dar po Vilniu laksto 8)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 26 2007, 22:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Lapuchas rašė:
Pasitvirtino. :D
...priniato na zametku...
Cituoti:
Literaturoje raso , kad butina deti spyruokle taip, kad jos zymejimas (spalva-kietumo) butu apacioje.
Jei dar būtų parašę, jog "naujos" spyruoklės skiriasi nuo gamyklinių, ir yra konusinės... :D
Bet kokiu atveju-dėkui už nupasakojimą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2007, 14:52 
Deja, vizualiai net nesimate, kad spyruokles konusines.
Skirtumas skersmens tik 1 cm.
Spyruokles zymejimas buvo apatineje dalyje, tai tik pagal tai ir reikejo ziureti jas dedant ant amortizatoriaus.
Na dabar yra gera patirtis :D

Po remonto nuvaziuota 6000 km po Europa, Italija, kalnai Kroatijos, Austrijos, Slovakijos, Slovenijos na ir Lenkijos ,,superiniai,, keliai.
Remonto ,,gudrybes,, pasiteisino. Pakaba veike be priekaistu. :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007