Bosas rašė:
ta tiesine priklausomybe netinka visiems aparatams.
Jei žiūrėti visai formaliai-tai ji net netiesinė, bet neklimpkim į detales

Paprasčiausiai, priklausomai nuo variklio kubatūros ir max.sukimo momento apsukų bei jo dydžio, tas staigus sąnaudų augimas gali būti ne nuo 90, o pvz.nuo 130 ar 180km/h. Tam išskyriau kaip "specializuotus" pvz. daugiasūkius F1 ar šešialitrius V12 variklius-pas juos viskas kitaip

Bet tam varikliukui, apie kurį šnekame, kaip ir daugumos mūsų naudojamiems keturcilindriams ~2l varikliams, galioja tai, ką išdėsčiau: garantuotas ženklus sąnaudų augimas, pradedant maždaug nuo 90km/h greičio. Ir kalba visąlaik eina apie važiavimą aukščiausia pavara
Neabejoju, kad penkta pavara važiuojant 150, kuro naudojama mažiau, nei trečiu bėgiu sukant 120km/h
Porsche911GT, kad ir labai specializuotas, važiuodamas 300km/h greičiu naudoja 300ltr/val (arba 100ltr/100km) benzino, kai 150km/h greičiu jam užtenka 20-25. Kaip
Evil ir rašė-prieš aerodinamiką nepapūsi...