Tai cia naturalus reiskinys, ir nesyk pastebetas.
Kodel traukia? Pats gali damastyt nesunkiai, jei netigetum galva pasukt...
Ratai turi suvedima ir isvirtima. Sie abu taip suderinti, kad vienas kita kompensuoja, ir ratas, kad ir nebudamas lygiagretus vaziavimo krypciai, sukasi normaliai, nesukeldamas skersiniu jegu. Aisku, tiek suvedimas, tiek isvirtimas yra veidrodiskai simetriski abiem pusem. Bet kai viena puse labiau apkrauni, masinos vertikali asis palieka ne statmena kelio plokstumai, ir priedo, nesutampa su svorio jega.
Trumpiau sakant, masinai pasvirus, issiderina ratu isvirtimo simetriskumas - vieno padideja, kito sumazeja atitinkamai. O, del suvedimo masina stengiasi palaikyt vaziavimo krypti - vaira atsukt i tariama viduri.. Taip pat buna ir esant nevienodam ratu isvirtimui...
Ir ti nereik lia-lia, kad Citroen pilnai issilygina!
Nuo ko pajungti aukscio korektoriai? Nuo stabilizatoriaus svirciu!
Vadinas, fiksuojams tik priekio, ar galo aukstis. Ir LHM i pakaba paduodamas tik priekiui ir galui, o na ratams atskirai.
Jeigu vienos puses ratas auksciau stovi, satbilizatoriaus stanga persisukusi, tebus fiksuojamas ratu aukscio vidurkis, ir sekmingai vaziuosi persikreipes...
