WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 08 2025, 13:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 12:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
Ar i 2,0 Turbo CT galima praktiskai ideti 3l. V6 24 v. varikli?
Ar reikalauja daug perdarymu? Kas tinka is turbininio?
Ir ar galima ideti automatine greiciu deze, jeigu pries tai buvo mechanine?
Aciu. Laukiu Jusu komentaru. :)

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 12:20 
normaliai tu cia sugalvojai..... siaip viska kas imanoma galima padaryti. kitas klausimas kiek tau tai kainuos. is turbininio tinka automobilis :) deze matau ir taip nori keist, ok, variklis samo soboi, kompas irgi kitas, vamzdynas kitas..... na kas po kapotu daugmaz netoli visko kita.
bet siaip jau kazkaip kvailokai skamba..... hipotetinis toks klausimas. mazdaug klausimas kad paklausti. daug rimciau bus jei paaiskinsi kokia problema sprendi, ko sieki ir kodel butent taip. nes manau tikrai yra zymiai racionalesniu budu tikslui pasiekti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 12:25 
Žinutė ištrinta


Paskutinį kartą redagavo 1 sigius. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 12:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
Man pasidare tiesiog idomu, nes varikli ir deze gaunu uz dyka. Jeigu jum taip ar nenoretumet pasinaudoti tokiu sansu? :)

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 12:53 
Žinutė ištrinta


Paskutinį kartą redagavo 1 sigius. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 13:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Tai gal ir nemokamas vairo koloneles kur nors dalina. Paimciau sau tokia viena, skerdimui, analizei ir pakeitimui :) o gal kas zino kiek ji (paprasta, o ne DIRAVI) galetu kainuoti?

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 14:21 
as tai paimsiu visa ksema uz dyka :) kam jau ten parceliuot. nera siulanciu? siaip jei duoda imk. prakalsi jei kam reikes. bet det...... ai bet savo galva turi ant peciu, daryk kaip ismanai. galvojau gal uzlinko ir donoro neturi ir srotuose nera, tada kitas reikalas, o jei arkliu truksta nu tai jau nzn..... siaip tai atsakymas aiskus, imanoma ideti. rask kas apsiims jei bus tokiu, paklausk kiek kainuos, ir manau nuspresi toliau ramiai vazineti su c.t. :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 15:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ramuti, patarimas vienas-neprasidėk :) Ir kainuos tik vos mažiau, nei XMas su V6 24v gatavai, ir praleisi ilgas savaites, o gal ir mėnesius be automobilio, kol tavo turimą kėbulą kas sukergs su V6 24v, DIRAVI kolonėle (todėl ir kitokia hidrosistema) bei pavarų dėže.
Keisti teks viską, kas po kapotu-tetiks hidrosiurblys, akumuliatorius ir mechaninė pakabos dalis. Duslintuvą, jei neklystu, irgi teks keisti; kaip ir pusašius. Jei kolonėlę palikti tą pačią-toks 24v bus nepilnavertis...

Per daug valakitos, kad vertėtų užsiimti kėbulo keitimu. Nes operaciją turbūt tiksliau būtų įvardinti būtent taip, o ne variklio keitimu... :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 16:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
Tai as ir norejau suzinoti, kad neuztenka tik varikli ir deze pakeisti, kad masinyte vaziuotu. Kad tai nera paprastas ir lengvas darbas ir kuris kainuotu tik kelis litukus. Tai man ir reikejo konkreciu argumentu irodanciu, kad tai daryti NEAPSIMOKA visapusiskai, o ne irodinejimu, kad as durnas noredamas tai padaryti. O kad as durnas, tai ir pats zinau. :)

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 17:06 
noredamas konkreciu argumentu turi ir priezastis bei siekiama tiksla nurodyt. ne noriu..... o noriu todel kad........


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2007, 17:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ramutis rašė:
Tai as ir norejau suzinoti, kad neuztenka tik varikli ir deze pakeisti, kad masinyte vaziuotu. Kad tai nera paprastas ir lengvas darbas ir kuris kainuotu tik kelis litukus. Tai man ir reikejo konkreciu argumentu irodanciu, kad tai daryti NEAPSIMOKA visapusiskai, o ne irodinejimu, kad as durnas noredamas tai padaryti.
Alvydo galėjai atsiklausti; jis tai jau viską visapusiškai paaiškintų :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2007, 10:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
proffanas rašė:
Ramuti, patarimas vienas-neprasidėk :) Ir kainuos tik vos mažiau, nei XMas su V6 24v gatavai, ir praleisi ilgas savaites, o gal ir mėnesius be automobilio, kol tavo turimą kėbulą kas sukergs su V6 24v, DIRAVI kolonėle (todėl ir kitokia hidrosistema) bei pavarų dėže.
Keisti teks viską, kas po kapotu-tetiks hidrosiurblys, akumuliatorius ir mechaninė pakabos dalis. Duslintuvą, jei neklystu, irgi teks keisti; kaip ir pusašius. Jei kolonėlę palikti tą pačią-toks 24v bus nepilnavertis...

Per daug valakitos, kad vertėtų užsiimti kėbulo keitimu. Nes operaciją turbūt tiksliau būtų įvardinti būtent taip, o ne variklio keitimu... :lol:


Klausimas ne į temą: o pas 24v irgi DIRAVI? Pas tuos naujesnius 24v kiek žinau, nebėra DIRAVI'o... O Ramutis, manau, senojo 24v variklio nedėtų... :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2007, 11:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
o as pasiulysiu pasitarti su GroundZero arba kokiu Vimota, kuris tau perprogramuotu, jei tik tures reikiamas jungtis, kompiuterio programa, pakels turbo slegi, itogo turesi 180-190 ag ir daug Nm ir pusi V6 24V per sona tolka pesnia. ir su dujom vaziuos geriau nei benzu, del didesnio duju oktaninio skaiciaus ir didesnio galimo "pusti" slegio.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2007, 11:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O aš maniau, kad naujojo variklio ir dar su pulimiotu niekas nedovanotų :) Be to, būtent su DIRAVI-tas pats paskutinis; pats tikriausias :D

Jei palikti DIRASS, vairo kolonėlės nereiktų keisti, ir hidrosistemos perdarinėti turbūt išvis nereiktų. Variklis, jo visi priedai, dėžė (savaime-ir bėgių rankena, ir pedalai), pusašiai, duslintuvas tikrai keistini. Nežinau dar, kaip su prietaisų skydeliu; lyg ir tas pats tinka.
realesnis pasiūlymas visvien būtų forsuoti esamą variklį, o ne jį keisti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 26 2007, 14:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tas Xmas, is kurio gaunamas variklis ir deze, be DIRAVI, nes su naujuoju V6 24v DIRAVI jau nebuvo (manau, kad del konstrukciniu niuansu :) )

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007