Algisas rašė:
Siandien ivyko toks dalykas, isvaziavau is miesto i autostrada, spustelejau akceleratoriu (proto ribose zinoma) ir man uzsidege variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė. dingo trauka, gazuojant apsukos nekilo auskciau 3000. sustojau, isjungiau varikli, po minuteles uzkurus su apsukom jau lyg ir tvarka pasidare, bet lempute viestiek dega ir trauka lyg nebe tokia kaip anksciau buvo. ant laisvu apsisukimu viskas lb graziai dirba, kuriasi irgi be priekaistu.. gal kam teko susidurti su panasia problema? Beje masina 2000m. xantia 2.0 hdi

buvo buvo.. man su ventiliatoriais ir termostatu buvo problemu, tai kaisdavo variklis, jei spusteldavau iki 160 - 180 km/h arba ilgiau pavaziuodavau 140 km/h, tai pakildavo variklio temperatura iki 100 laipsniu celcijaus, nusimusdavo kompas ir uzsidegdavo check engine lempute - irgi dingdavo trauka ir apsaugos buvo ribojamos iki ~2750 rpm = ~135 km/h. Restartavus kompa (is naujo uzvedus varikli) kuri laika viskas vykdavo tvarkingai, bet jei vel greiciau vaziuodavau vel is naujo. Servise pakeite termostata ir ventiliatorius ir istryne klaidas kompe - viskas lyg ir susitvarke.