velinas rašė:
Mario, papasakok savo įspūdžius, labai įdomu

Jei vienu žodžiu - tai LEDAS. Net nepaisant to, kad tai dyzelka, nors aš ir esu užkietėjęs benzinistas. Po truputį pradedu keist požiūrį į traktorius.

Daiktas tikrai afygenas, tiek erdvės, tiek komforto, tiek ir galios prasme. Nespėji paspaust, o tas jau valina.

Į dieną patenku bent į keletą avarinių situacijų, bo visokie pacukai su audinėm ir bemvais visada bando užlįst prieš mano boingą. Tik balvonai niekaip nesupranta iš kur pas autobusą šitiek smarvės.

Aišku, kuro sąnaudos tai įspūdingos. Spaudžiant tapkę - 14 litrų mieste, nespaudžiant - 10.

Nežinau, gal įsigudrinsiu vėliau ir į mažiau tilpt. Užmiestyje - jokių problemų. Tevalgo vos 4-5 litrus važiuojant ~90 Km/h. Važiuojant 140, tevalgo tik 8 litriukus. Kaifas užmiestyje. Komforto tikrai daug. Tik užknisa, kad viską valdo elektronika. Kad ją išjugnt, tai mėnesį laiko reikia studijuot manualą, kuris storesnis nei visos Lietuvos istorija.

Knopkių daugiau negu pas S klasės mersą.

Priekinis stiklas laaabai įspūdingas. Ypač jaučiu bus kaifas kelionėse, kai norėsi panoramines fotkes daryt neišlipant iš auto. Kaip ir Xmindė sakė, stiklo "dydį" gali pasimažint iki standartinio. Ten važinėja tokie papildomi uždangalai. Aš kadangi mėgstu erdvę, tai visai nieko prieš būčiau ir prieš stiklinį stogą, bet draudikai atkalbėjo nuo šito avangardo, nes vien dabar jau 5 klt moku už kasko draudimą. Su tuo stikliniu stogu vos ne 8 klt susidaro.

Dėl zapaskės, tai jo, pravalas. Yra įdėtas tik remkomplektas. Gerai, jei užvažiuosi tik ant kokio vinuko. Tai susitvarkyt problemų nebus, bet va jei kokian bardiūran kaukšteltum, tai... reikėtų skambint VEHO avarinėn tarnybon, kuri kiaurą parą veikią. Mašina gal kiek ir minkštesnę su ta pneumatine pakaba, tačiau palyginti su CX - geroookai atsilieka.

Pribumbasų prasme, aišku, net nėra ką lyginti su konkurentais. Vien ką reiškia besisukaliojantys ksenonai. Išpradžių buvo kiek neįprasta, bet dabar kaifas. Tiesa, šitą pribambasą ten kažkaip ir išjungt galima, jei erzint pradeda. Ale vėl gi, reikia vartotojo instrukcijoje knistis, kuri nėra maža.

Šešių bėgių automatas su galimybe ir pačiam bėgius pamaigyt irgi yra super navarotas. Vienu žodžiu, jeigu jus kas domina konkrečiai, tai geriau klauskit, bus paprasčiau, o tai aš čia romanų kai prirašysiu...
Ai, va jau ir vieną minusą žinau. Žiauriai užneša galinį stiklą, kurį reikia dažnai valyti. O vat valytuvas galinis tai ne automatinis.
