WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 23 2020, 18:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Ka jus manote apie taip vadinama "kara keliuose"?
Mushiai tesiasi visose fronto linijose visu pajegumu. 30%  30%  [ 9 ]
Vakaru fronte nieko naujo. 30%  30%  [ 9 ]
Kazkas lyg ir kariavo, tik neaishku nei kur, nei su kuo. 23%  23%  [ 7 ]
Visada turi buti kazkoks atpirkimo ozhys. 17%  17%  [ 5 ]
Viso balsų: 30
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Karas keliuose?
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 00:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Ash pvz. praeitais metais buvau kazkiek pasidaves "karo" propogandai. Bet praejus metams ir matant statistika, visgi padariau savas ishvadas. Statistika teigia(2007 lyginant su 2006), kad avaringumas ir zhuvusiuju/suzheistu skaichius praktishkai nepakito, o mashinu skaichius smarkiai padidejo (jei smarkiai klystu su statistika - pataisykit). Todel darau ishvada, kad situacija anaiptol nera tragishka, ir joks karas nevyksta. Mano manymu, tai tiesiog dar vienas "menamas prieshas" sukurtas tam, kad papildomai butu kur nukreipti tautos demesi.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 00:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gal 95proc vairuotojų žino terminą "eismo taisyklės", bet gal tik 5proc žino jas pačias.
Mano galva, tai ir yra pagrindinis karo keliuose variklis. Kad karas keliuose dėl kelių eismo taisyklių neišmanymo egzistuoja ir yra pačiame įkarštyje, rodo ir pasisakymai toje temoje, kurią piktasis moderatorius užrakino ;) .

O punkto, kurį pažymėčiau balsuodamas, apklausoje paprasčiausiai nėra. :roll: Kad kasdien viskas vis blogiau. Bent jau Kaune, kuriame gatvių/tiltų uždarymais komplikuojamos dar ir eismo sąlygos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 00:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Tai kuo jum 1 atsakymo variantas netinka?

O ash kaip minejau jokio karo neyzhvelgiu, o kad situacijai keliuose gereti yra kur, tai del to niekas nesigincija. Tik aklas KET kalimas chia nepades, nes normaliose shalyse, tavo mineti procentai(ish pirshto lauzhti beje) butu dar blogesni, bet tenai jokie karai nevyksta ir eismas tikrai geresnis.

P.S. Gaila nepabaigem diskusijos apie KET 163 + 144 punktus...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Paskutinį kartą redagavo 1 DasI. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 00:25 
Is principo, tai jus man paaiskinkit, kur jus ta kara matot ?


Paskutinį kartą redagavo 1 shtirlic. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 00:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
O punkto, kurį pažymėčiau balsuodamas, apklausoje paprasčiausiai nėra. :roll: Kad kasdien viskas vis blogiau. Bent jau Kaune, kuriame gatvių/tiltų uždarymais komplikuojamos dar ir eismo sąlygos.

Pirmas punktas principe ta ir turetu reiksti. Nu bet atleiskit - apklausos redaguoti neleidzia(o gal nemoku?).
O ka kolega galetumet pasiulyti vietoj uzhdarymo? Nieko nedaryti ir laukti kol sugrius? Laikinas tiltas gal ir butu isheitis, bet manau per didele prabanga. Pragyvenom aleksoto tilto remonta, AKROPOLIO garazha virsh Karaliaus Mindaugo, pragyvensim ir shita, o paskui dar teks pergyvent arena saloje, kuri ten deja ne vieniems metams :)

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 00:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Nesutikciau, kad dauguma nezino taisykliu. Gal dauguma nezino visu, kaip kad pvz ka reiskia reguliuotojo su lazdele rodomi zenklai, bet tai nera tokios taisykles, kurios smarkiai itakotu eismo padeti (konkreciai reguliuotojo su lazdele neesu mates ne karto per 8 metus). Ka reiskia skaiciukai apibrezti raudonu apskritimu zino visi, kaip kad ir tai, jog negalima sesti uz vairo isgerus. Bet visa tai zinodami 95% vairuotoju tai ignoruoja, su motyvacija kaip, kad "ai tai smulkus prasizengimas", "uz tai nestabdys", "ten policijos nebuna", "kas cia tokio", "as geresnis vairuotojas, todel man galima" ir t.t. Kitais zodziais tariant vairuojama pagal savo taisykles, kurias apibrezia ne sazine, logiskas mastymas ar istatymai, bet tik baime buti nubaustam policijos. Tose srityse, kur policija paprastai nebaudzia taisykles yra isvis ignoruojamos. Cia kalbu apie tokius nusizengimus kaip kad chuliganiskas vairavimas, posukiu nerodymas, vaziavimas antra juosta, kuomet pirma yra tuscia. Bet ir tai nera karo keliuose "variklis". Jei taip pasiziurejus skaudziausias avarijas, kuriu metu zusta zmones, tai daugeliu atveju esme yra atsakomybes stoka ir perdetas pasitikejimas savim. Is to ir virsytas greitis ir padauginama alkoholio ir t.t.
Bet aplamai, tai ziurint procentaliai padetis siame kare gereja, nors ziurint i absoliucius skaicius to ir nepasakysi. Beje, gereja ir vairuojanciu kultura, atsiranda vis daugiau suprantanciu, kad gatves tai ne lenktyniu trasa, kur turi buti pirmas, bet erdve, kurioje norint islikt reikia ismokt gyventi draugiskai. Dar pries kokius 6 metus toks dalykas, kaip praleidimas, stovincio salutiniame kelyje ir bandancio isvaziuot i pagrindini, buvo nelabai suvokiamas dalykas, o dabar ne kiekvienas praleis, bet atsiras vienas kitas, kuris ir praleis.
O punkto, kuri noreciau pazymeti apklausoje irgi neradau :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 07:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
Cia kalbu apie tokius nusizengimus kaip kad chuliganiskas vairavimas, posukiu nerodymas, vaziavimas antra juosta, kuomet pirma yra tuscia.

True... Bet juk tai ir parodo eismo taisyklių, kaip saugos priemonių komplekso, nesuvokimą. Kad vienas pažeidimas lemia kitus, kuriuos priversti dėl vieno šoperėlio veiksmų atlikti kiti (kad ir anoje temoje aprašytas atvejis autostradoje ar mynimas priešpriešinio eismo juosta). Vairuotojo turimos žinios, kad esant atitinkamam ženklui nevalia sukti kairėn visai nereiškia, jog jis žinos ir ką daryti, kai tokio ženklo nėra. Nemažai vairuotojų ir posūkius rodo tik todėl, kad jie matomi iš toli, ir jų nerodant gali nukirsti kur už kampo tūnantis policininkas ;) O kad tai būtina paties saugumui ir patogumui, žmogeliams, nesuvokiantiems Eismo kaip organizmo, nedašunta. Ir nedašus, kol KET jų bus priimamas kaip atskirų sakinių kratinys, o ne kaip tarpusavyje tampriai susijusių priemonių eismo saugumui garantuoti sąrašas.
Vargu ar kas įsivaizduoja ką nors nuobodesnio, kaip kartą per mėnesį prieš miegą pasikartoti tas taisykles ;) Dauguma jų neskaitė nuo vairavimo mokyklos baigimo, kas buvo laaaaabai senai. Ir tas atsiliepia jų vairavimo stiliui.

Viską įvertinęs, visgi balsuočiau, kad per paskutinius kelis mėnesius bent jau Kauno gatvėse kamščiai padidėjo, bet bardako apmažėjo; vairuojama jei ir ne kultūringiau, tai bent truputį atsargiau. Na, tas atitinka pirmą apklausos punktą :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 08:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pasikartosiu, nori pasakyti, kad normaliose shalyse visi ishkale ir ishanalizave KET'us ir del to pas juos situacija geresne?
Briedas, tenai zhmones dar mazhiau zhino - ir niekam del to galvos neskauda, tenai visi tiesog mandagesni, paslaugesni, tolerantishkesni ir ne tokie nervuoti ir jiems blogis visur aplinkui nesivaidena...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 08:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
DasI rašė:
Pasikartosiu, nori pasakyti, kad normaliose shalyse visi ishkale ir ishanalizave KET'us ir del to pas juos situacija geresne?

Žinoma. Negi manai, kad kokiam faterlande šviežiai gurždančias teises galima nusipirkti taip pat paprastai, kaip pas mus? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 08:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Kad Faterlande ir kitose normaliose EU shalyse daugiau demesio skiriama praktikai - tas tiesa, bet teorijos, tai pas mumis gerokai daugiau, vien jau del to, kad pats KET'as tokiu pachiu beraschiu rashytas kaip ir dauguma kitu LT ystatymu. PVZ. amerikeje ishvis taisykliu minimaliai, viskas, ka papildomai reikia zhinoti vairuotojui esamoje vietoje, buna parashyta ant kelio zhenklu...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 12:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
DasI rašė:
KET'as tokiu pachiu beraschiu rashytas kaip ir dauguma kitu LT ystatymu.

Nu pyp.iec. :roll:

Bent jau aš nežinau tikslesnio, aiškesnio ir duodančio itin mažai galimybių jį laisvai interpretuoti LR įstatymo, kaip KET. Viskas išdėstyta aiškiai, skaidriai, ir numatyti bemaž visi kelyje galintys pasitaikyti atvejai. Bijau, kad dėl tokio požiūrio į taisykles ("ai, nieko aš čia nesuprantu, kažkokie durniai rašė") ir vyksta tas karas keliuose. Egzaminai vargais negalais išlaikomi, teisės gaunamos, o toliau-kaip dievas duos...
Ir matosi po to gatvėje, kad devynis automobilius iš dešimties vairuoja blondinės.

Nežinau, kokios konkrečiai eismo sąlygos ir taisyklės Amerikėje, bet turint omenyje, kad vidutinis amerikietis nepajėgus per parą įsisavinti daugiau nei 20 bitų informacijos, nenuostabu, kad jų kelio ženklai yra žodiniai.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 13:04 
tik ten kazkodel niekas nesuka galvos del mistinio karo keliuose :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2008, 22:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:roll:

Kiekviena autovarija kyla dėl to, kad kažkas nesilaikė eismo taisyklių.
Nes jei jų visi laikytųsi, nekiltų nė avarinės situacijos.
Autoavarijų-tūkstančiai. Europiniai rekordai mūsuose sumušami vos ne kasmet. Avarinės situacijos, kuriose nebuvo "bum", nėra skaičiuojamos, bet jų tikrai būna bent dešimteriopai daugiau; dešimtys, jei ne šimtai tūkstančių.
Ir viskas dėl to, kad kažkas nesilaikė eismo taisyklių. Nesilaikė todėl, kad jų išvis nežino, ar kad per laisvai interpretuoja tai, ką yra apie jas nugirdę; koks skirtumas?!
Faktas, kad gatvėse vyksta žudynės, kuriose neįstengę įsisavinti kelių šimtų Taisyklių sakinių daužo ne tik kitus tokius pat, bet ir normalius vairuotojus.
Čia kas; ne karas...?
Čia genocidas iš imbecilų pusės.

Nebesistebiu, kad yra ir norinčių lygiuotis į amerikiečius, kurie ir abėcėlę ligi ketvirtos klasės mokosi.

P.S.: tokiais atvejais jau vartotinas med.terminas "Imbecile"-"необучаемый"-"nepasiduodantis apmokymui".


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 15 2008, 00:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Kiekviena autovarija kyla dėl to, kad kažkas nesilaikė eismo taisyklių.

Bet toli grazhu ne visada tas kas nesilaike, lieka kaltu.
proffanas rašė:
...
Nebesistebiu, kad yra ir norinčių lygiuotis į amerikiečius, kurie ir abėcėlę ligi ketvirtos klasės mokosi.

Suprantama, tiek amerikej tiek ir normaliose EU zhmoniu protelis atrofavesis ir todel jiems kuriamos aiskenes ir suprantamesnes taisykles. Kogero vien del to, kad visa galva protingesni Lietuvaichiai su savo KET'u turetu priesh ka pasipuikuoti, o avaringumas ir eismo salygos niekam gi neydomu.
Pagal tokius pasakymus, pershasi tik viena ishvada, kad kazkam labai noretusi jog teises butu prieinamos piliechiams kuriu IQ nemazhesnis nei 120 pvz.

proffanas rašė:
Bent jau aš nežinau tikslesnio, aiškesnio ir duodančio itin mažai galimybių jį laisvai interpretuoti LR įstatymo, kaip KET. Viskas išdėstyta aiškiai, skaidriai, ir numatyti bemaž visi kelyje galintys pasitaikyti atvejai.

Kurgi ne Senieji punktai, kurie like nuo tarybiniu laiku tai gal ir neblogai nushlifuoti, tik deja, kai kurie jau nevisai tinka shiu laiku situacijai. O visi kiti prilipdymai, tai kartais net verkti norisi paskaicius. Geriausias pavyzdys butu, punktas apie liemenes/atshvaitus, kur vaikschiojo internete ishaiskinimas, manau i Citrina jis turejo uzhklysti, ash tada shitam forume retai lankiausi.

155. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje. - O ka daryti jei letejimo juosta uzhimta ir ten po bishky greiteja srautas nuvazhiuojantis nuo viaduko?

Sugretinam 159(kaires rankos taisykle neapibrezhtiems atvejams) ir 145. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
Isheitu taip jei esantis deshineje nors bisky suktelejo y kuri nors shona, reishkia jis jau keichia eimo krypty(aplamai, ka reishkia "kitaip keisdamas važiavimo kryptį"), ir del to jis turi praleisti kita vairuotoja kuria jam ish kaires, bet vazhiuoja idealiai tiesiai.

Dar va norechiau prisiminti 163 punkta ir sugretinti jy su Ozheskienes gatve Kaune. Ir sheip dviprasmybiu/neaishkumu N galechiau privardinti, alia laiko ir vietos gaila, vistiek niekas neskaitys...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 15 2008, 00:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
DasI rašė:
155. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje. - O ka daryti jei letejimo juosta uzhimta ir ten po bishky greiteja srautas nuvazhiuojantis nuo viaduko?

Įsipaišyti į greitėjantį srautą. Todėl neretai tenka pristabdyti ir pirmoje juostoje, bet nenulėtėjant mažiau 50km/h, taisyklės tuo nepažeidžiamos.

Cituoti:
Sugretinam 159(kaires rankos taisykle neapibrezhtiems atvejams) ir 145. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
Isheitu taip jei esantis deshineje nors bisky suktelejo y kuri nors shona, reishkia jis jau keichia eimo krypty(aplamai, ka reishkia "kitaip keisdamas važiavimo kryptį"), ir del to jis turi praleisti kita vairuotoja kuria jam ish kaires, bet vazhiuoja idealiai tiesiai.
Pavizginti vairu ("suktelti į kurį nors shona") nesiskaito keisti važiavimo kryptį. Be to, nereguliuojamoje sankryžoje atvažiuojantį iš dešinės bet kuriuo atveju privalu praleisti, nors jis ir skersas važiuotų, nors ir į kairę ;) 197. Lygiareikšmių kelių sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.
O 145 galioja visai kitais atvejais; kai išsuki iš kelkraščio, kai keiti važiavimo juostą ir pan.
Taisyklės numato bemaž viską; interpretacijoms vietos nedaug. Tas taisykles tereikia žinoti.

Cituoti:
Dar va norechiau prisiminti 163 punkta ir sugretinti jy su Ozheskienes gatve Kaune. Ir sheip dviprasmybiu/neaishkumu N galechiau privardinti
Tai kad tu vėl neįsiskaitei į taisykles :roll:
Ožeškienės gatvėje priešinio eismo juosta atskirta ištisine juosta, ir galioja tos pačios taisyklės, būtų tai ar trijų, ar trylikos juostų gatvė su skiriamąja juosta:
161. Jeigu kelio važiuojamoji dalis ženklinimo linijomis ir (arba) kelio ženklais suskirstyta į eismo juostas, transporto priemonės turi važiuoti šiomis juostomis. Užvažiuoti ant brūkšninių ženklinimo linijų leidžiama tik persirikiuojant į kitą eismo juostą, kirsti ištisines ženklinimo linijas leidžiama tik šių taisyklių 2 priede nurodytais atvejais. Esant ištisinei ženklinimo linijai (viengubai ar dvigubai), skiriančiai priešingų krypčių eismo juostas, vairuotojas privalo važiuoti dešiniau nuo jos.

O normali, šiose taisyklėse numatyta trijų juostų gatvė su "niekieno" vidurine juosta pasitaiko itin retai; panaši (tačiau su reversinėmis juostomis) Kaune buvo ant Aleksoto tilto, ir eismą joje apibrėžė ne taisyklės, o reversinio eismo ženklai. Dar kažką panašaus mačiau Šiaurės vakarų Lietuvoj, bet neatsimenu tiksliai, kur. :roll:


Paskutinį kartą redagavo 2 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007