DasI rašė:
kazhi kodel tiek daug nesutarimu ir interpretaciju mums gaunasi? Ash matau tik 2 variantus: Vienas ish musu KET nemoka, arba visgi KET nera jau toks aishkus ir paprastas ir visiem vienodai suprantamas.
Interpretacijos gaunasi ne mums, o tamstai

Aš, aišku, galiu pakomentuoti visus iškilusius neaiškumus klausimais, liečiančiais KET, kurių svarstymas mokantis vairuotojų mokykloje buvo praškliankintas, bet neįstengsiu nuslėpti, jog tas vargina

Visi atsakymai ir taip yra KET knygutėje.
Viadukan reikia sukti, jei ji yra, iš lėtėjimo juostos. Galų gale, iš niekur kitur ir neįsuksi. Lėtėjimo juosta visada yra dešinėje kelio pusėje; dešiniau pirmos juostos. O pirmąja (dešiniąja) eismo juosta autostradoje šalia greitėjimo juostos gali važiuoti kad ir 50km/h greičiu, nepažeisdamas jokių taisyklių, kol įsipaišysi lėtėjimo juoston. Greitėjantys (jei greitėjimo juosta "suklijuota" su lėtėjimo) paprastai važiuoja kur kas didesniu greičiu nei 50, arba išvis sustoja praleisti (nes pagal KET privalo tą padaryti), todėl tai paprastai nesudaro problemų.
Kur čia koks taisyklių neaiškumas ar dviprasmiškumas?

Neaiškus tas 50km/h? Tai juk mažesniu greičiu važiuoti negalima, bet pirmoje juostoje numesti greitį ligi šio jokios taisyklės nedraudžia.
DasI rašė:
Shaip turejau omeny aikstele, kuri tuo pachiu susisiekia su dar keliais ishvazhavimais i gatva ir kitas teritorijas.
Tada čia taikai ne tuos straipsnius. Išvažiavimą į pagrindinį kelią (o išvažiavimą iš aikštelės į bet kurį kelią taisyklės ir priskiria šiai kategorijai) nusako kitos taisyklės.
Beje, jau kelintąkart keičiasi šio atvejo vieta; pradžioje apie jokią aiškštelę išvis šneka nėjo.
Jei nori visiškai tikslaus atsakymo-papaišyk (kad ir su Paint) kuo tikslesnę įsivaizduojamo veiksmo schemą ir įmesk čia ar mailan; pakomentuosiu tiksliau.
Cituoti:
O tu dar karta atidziai isiskaityk 163 - prie jo jokiu salygu/ishlygu nera, todel pagal tai, kaip tas straipsnis parashytas, jis galioja VISIEMS dvipusio eismo keliams ish 3 juostu, tik jo galiojima dar apriboja zhenklinimo linijos

Nu, beveik pats sau ir atsakei. Linijos Ožeškienės g. juk yra. Toli gražu ne trijų juostų gatvei būdingos dvigubos nutrūkstamos. Tai kur čia neaiškumas? Ištisinių linijų kirtimo tvarką KET aiškiai nusako. O kiek kurioj pusėj tos ištisinės linijos yra juostų-tavęs turėtų visiškai nedominti, nes linijos kirsti visvien nevalia. Ožeškienės yra eilinė gatvė su skiriamąja juosta, o ne ta "trijų juostų gatvė", numatyta taisyklėse. Prieš ją kabo ženklai 517 ir 518, nurodantys eismo kryptis juostose.
"Gyvai" tikrąją trijų juostų gatvę kaži ar išvis kada pamatysi, o taisyklėse netgi ji numatyta

.
Jei yra entuziazmo dar pasiginčyti-pamėgink toje Ožeškienės g. vietoje pavaryti prieš eismą... O paskui teisme tau tą straipsnį išaiškins dar nuosekliau, nei aš.

Šiaip, tai yra visai neblogas būdas tobulai išmokti eismo taisykles ir pastebėti kelio ženklus. Tik velniškai brangus...
DasI rašė:
Ir taip yra tikrai ne ish piktos valios - o del to kad, daugumai KET yra per sudetingas ir kalimas atmintinai - tai vienintelis budas ishlaikyti egzamina...
Deja, būtent taip ir yra

.
Nes savos iniciatyvos įsisavinti taisykles bemaž nė vienas mokinys neparodo; svarbu tik gauti teises.
O paskui, po truputį (arba ir ne truputį) pakariaujant keliuose, pamažu kaupiama praktinė patirtis, retsykiais (dažniausiai po autoįvykio) pavartomos KET, ir po gero dešimtmečio, jei lieka gyvas, vidutinis naujai iškeptas vairuotojas eisme pradeda daugmaž normaliai orientuotis.
Va iš to, mano galva, ir kyla visas karas. Iš taisyklių neįsisavinimo

.
Ir karas tebevyksta visu smarkumu, nes vairuotojų "mokyklos" išspjauna vis naujas nedadarytų "abiturientų" laidas, kurie ima mokytis taisyklių jau gatvėje, pasikinkę kelis šimtus arklių, o ne ant popieriaus, kaip faktiškai priklausytų.