dvarson rašė:
tai aktualu Berlingui nuo 2003m. Prasidėjo nuo to, kad pradėjo neatmesti posūkių svirtelės ištiesinus vairą, po to įjungus posūkį įsijungdavo ilgosios šviesos, nebepersijungdavo iš artimų į ilgąsias, su valytuvais problemų nebuvo. Iki 2003m. posūkių ir valytuvų svirtelės keičiasi atskirai, vėlesniems - visas kelmas.
Pugui Partneriui tas pats... Darbinėje auto tas pats vyksta, tik firma, kuri šviečia iš toli, gaili pinigų sutvarkymui.
xamas rašė:
KOlega pirko nauja 2004m is Viciunu, 2.0HDI. Per tuos metus pravaziavo 140kkm. Keite jau 2 skyvus, pakaba remontavo n kartu, dabar kazkas su elektra. Vezioja tik mazas dezutes, vaziuoja kaip pensininkas, kazkodel ir sankaba nuduso. Remontuojames pas ta pati meistra, tai jis juokiasi is to PSA kurinio. Maniskis Cadis tokiu bedu per 330kkm nemates na sankaba ir as keiciau prie 300kkm,bet tik del to kad kazkokiu budu atsikniedijo vienos puses ferodo ir tas dar buvo geras...kazkaip noras pirkt berlingo dingo, todel perkam nauja Cady, gal laikys kaip senasis...
Na, darbe turime tokių visą parką, tų naujesnių. Peugeot Partner yra minkštesnis ir stabilesnis jei reikia per duobes važiuoti. Caddy geras nebent tada, jei nerūkai (nes nepatogiai peleninė padaryta) ir jei gale visada vežiosiesi krovinio, kad galas nestraksėtų per kokią duobę ar kalniuką pravažiavus... Dar knisa tas Caddy mėlynas-raudonas apšvietimas (naktį važiuojant žiauru). Dar Caddy daugiau kuro jama. Su Pugu tai mieste varom kaip turi būti ir daugiau 7ltr/100km neesame sunaudoję, o Caddy jau eina ir 8 ir gal daugiau eitų.
O šiaip tai Berlingo turi mano geras draugas, tai vos ne kas savaitė-dvi į Italiją mina- bėdų nulis. Džiaugiasi žmogus. Tą kelmą, tiesa, pasikeitė visgi...
